Urechile pisicii Olga se lanseaza la apa

Am o puternica senzatie ca acest blog urmeaza sa-si schimbe titlul🙂

Urechile pisicii Olga va fi lansata vineri, 5 martie, ora 17:00, in cadrul Targului AMPLUS (Muzeul National de Istorie). Tin sa le multumesc celor de la Editura Tritonic, adica lui Bogdan Hrib, Alexandrei Dolea si Iuliei Cioara.

Multumiri speciale Oanei Stoica-Mujea si lui Alexandru Arion.

La fel de speciale sunt multumirile pentru prietenii care m-au sustinut de-a lungul timpului – Alina, Jimmy, Mano, Roxa Mica, Silvia, Ramona, Anca –  si pentru toti ceilalti care va stiti acolo si care ma iertati ca nu ma adun sa va scriu pe toti.

Inutil sa va spun ca va astept pe toti la lansare, din toata inima.

24 comentarii

Filed under Uncategorized

24 responses to “Urechile pisicii Olga se lanseaza la apa

  1. daca stiam ca asta e in cutia aia o deschideam naiba mai devreme😀

  2. Succes! Asteptam Urechile si la Cluj! (cu tot cu autoare, se-ntelege)🙂

  3. sun

    si la brasov, of course!

  4. Şi pentru copii mai mari, aşa-i?

  5. Oana, mie n-ai de ce-mi multumi, poate dupa lansare😛 Iar ora lansarii tale e 18, ca la 17 am eu🙂

  6. thanks all
    si e de la 18 lansarea. dar puteti sa veniti si la 17, la Oana.

  7. Sorin

    Super tare esti! Sper sa pot ajunge si eu la lansare! Felicitari!

  8. untiljune

    bravoooo!:)

  9. sorin, untiljune,
    va astept, daca puteti veni

  10. Nici mie nu trebuie sa-mi multumesti… Mi-am facut treaba😀
    Veniti cu mic cu mare la prezentarea si lansarea cartii, sa vedeti ce minune va iesi!

  11. socio

    S-o pui si pe OanaJima mica (plodu’, adica) sa semneze intr-un colt!🙂
    Felicitari!

  12. daca nu venim , avem autograf???(avem rabdare)
    felicitari mii !!!xxx,j

  13. nin

    Multumesc! Voi fi acolo🙂

  14. gina, socio,
    multumesc, dragele mele
    Alexandra,
    sa vezi cati or sa vina. or sa umple standul
    windie,
    stiu ca tu nu vii🙂 nu te plange, voi ati avut Olimpiada🙂
    nin
    de-abia te astept!

  15. monica

    Deci e Muzeul de Istorie. Pentru ca eu m-as fi dus sanie la MTzR. Tot e bine…😆

  16. monique,
    concentreaza-te putin, te rog
    ca nu vreau sa ajungi prin alte parti si dupa aia sa zici ca pisica s-a mutat

  17. Diana

    pai, sa tinem pumnii, asadar! si sa venim cu totii!🙂

    daaaar…
    care va fi noul titlu al blogului, de vreme ce cartea nepublicata a fost publicata si pariul, ca sa zic asa, castigat?
    mai ai ceva prin sertare?
    sa-l numesti „Fostul pariu pe o carte….”
    sau, stii ce, lasa-l asa!😉

  18. dienitza,
    il las asa :))
    te astept

  19. monico, tu tot dupa bere tragi la metzereu’ ala.

  20. malasuerte

    Felicitari!
    un intarziat din provence unde gaseste un manuscris?Intra-n librarii?🙂

  21. malasuerte,
    multumesc. lasa ca rezolvam noi😉

Lasă un răspuns

