Anti1martie

De ce ne uram „La multi ani” doar la inceput de primavara?

„Draga mea, la multi ani, o primavara fericita si plina de spanac sa ai!” Da’ cu vara ce aveti? De ce nu vine pe 1 iunie cineva sa-ti zica: „Hai sa traiesti, sa primesti multe costume de baie”  – pentru cine are urechi de auzit, eu niciodata nu am primit un costum de baie pentru simplul motiv ca sunt nascuta in celebra luna martie si toata lumea imi aduce bluzite cu maneca lunga si sticle de vin…

La fel – toamna – 1 septembrie mi se pare de vreo 9 milioane de ori mai festiv decat martie. Recolta, vin, must, bucate, rodul pamantului.

Iarna e oarecum salvata, ca 1 decembrie e cu parada militara si cu fasole. Ziua basinii nationale. Ne zicem LMA, mie chiar imi place ziua nationala. Dar nu ne felicitam cu ocazia venirii iernii.

Jos discriminarea dintre anotimpuri!

****

Intre timp, m-am dus la farmacie sa schimb un lapte hipoalergenic cu unul normal si mi-a luat vreo ora sa faca schimbul. Aproape ca s-a facut Olga mare pana m-am intors eu cu laptele.

****

Si cea mai tare faza! Cineva mi-a incuiat cu o cheie usa de la casuta postala asa ca am fost pusa in situatia de a-mi intra prin efractie in propria-mi cutie de scrisori. Cu o surubelnita

****

Am primit ca Martisor pe Taz Diavolul Tasmanian. Credeti ca e o aluzie?

13 comentarii

Filed under Uncategorized

13 responses to “Anti1martie

  1. mai olga, daca ai sta in alta tara sa vezi tu ce dor ai avea de 1 martie. e atat de romanesc… eu am luat flori nevesti-mii si fi-mii. asa s-au bucurat. ma-sa fiindca-i romanca, fi-sa fiindca a primit pentru prima oara in viata ei flori de la mine.

    ia tu si iubeste la jim si taci din fleanca.

    a, si sper sa ai o lansare meserie.

  2. nin

    1 septembrie e ziua mea de nastere si ma bucur ca ai vorbit frumos de ea.
    cat despre 1 martie, mie imi place sa daruiesc martisoare, nu-mi amintesc daca spun si LMA, dar cred ca nu pentru ca nu prea vad rostul unei astfel de urari. cel mult ceva cu „o primavara…etc”🙂

  3. oameni buni,
    nu stiu de ce, dar am senzatia ca toader nu ma iubeste.
    lasa ma toader ca voi in franta aveti ziua mustarului si ziua de scris poezii si de nefacut nimic si ziua traiului mai bun. asa ca poti sa faci martisor de 5 ori pe luna. nu ma face sa plang ca nu ai martisor. ca nu plang, sa stii.
    nin,
    esti in zodie cu fie-mea :))

  4. adica ce are taz? taz e meserias. il bate la cur pe energizer bunny ala.

  5. nin

    Stiam de cand ai nascut-o ca suntem amandoua Fecioare. Va fi o fata trasnet (si modesta, pe bune)!

  6. nin

    @totul e in regula cu taz!😀

  7. tankistu

    pula mea….chiar nimeni nu a observat ca shmeny primeste de ziua ei troscau ? ea e nefericita ca de 1 iunie nu o cinsteste nimeni. bai jim…futu-ti fata aia, mars la mega image si ia o sticla de visinata. ca mai e putin si vine 8 martie.

  8. are whisky juma’ de sticla, ramas de la popescul monicai si nu se atinge de el. ea, de fapt, nu bea acasa. cred ca era suparata ca de ziua ei primeste troscau. adica invers. aiurea.

  9. monica

    Doar juma’ de sticla?! Jimi, i-ai dat extracep pe furis, las’ ca stim noi!
    Pe aceasta cale, va transmit ca Zapa si Misache mai vor la voi, asa au zis, da’ sa nu va zic, ca e rusine; nu trebuie sa para cum ca se autoinvita deci de capu’ lor… Care le-am zis ca-i mai luam si data viitoare!😆

  10. merci, tank. uite, tank tine la mine
    da, nu prea beau acasa.
    monica
    sa mai vina cand vor ei. cand vreti voi. spune-le ca si noua ne place de ei. si e normal ca le place de noi. tuturor le plac disfunctionalii.

  11. Simona

    Shmeny, daca te incalzeste cu ceva, io mi-s nascuta in miez de vara si tot trascau primesc de ziua mea, canci costume de baie sau macar bluzite… Eu nu sufar martisoarele, dar mi-e dor de ghicei si de mirosul lor de nu mai pot, pe aici pe unde sunt eu nu se poarta…
    Mie imi place Taz de numa, e gagiu fain!

  12. aluzie? noooo. taz e misto!

    si eu m-am socat ca mi s-a zis la multi ani. wtf? primavara ne trezim si noi din lene. cre’ca de aia.

    cre’ca in fiecare an ma sochez cand mi se zice lma. mi-am amintit ca si anul trecut m-am balbait la urarile de gen
    🙂 pe 1 iunie o sa-ti zic lma, daca nu uit sa ma bucur si eu

  13. 1. optmarţii: primit nişte ghiocei uriaşi cu un miros fantastic din grădina proprie a unui coleg şi o cea mai cinstită urare (tot coleg): „Io nu-ţi dau nimica, da să fii fericită ţoc ţoc”
    2. năascută iarna, început de februarie – da NIMENI nu mi-o cadorisit chestii de încălzit sinjele (ba mint, anu ăsta am căpătat un vin de Chile) – plovăraşe şi biju-uri
    3. aş zice lamulţani de fiecare 1 de lună! că fiecare are ceva mişto! inclusiv aprilie.
    4. Taz îi furtunos – nu îmi dau seama care e legătura cu tradiţia mărţişorească mioritică, da cred ca se poate rezolva…

Lasă un răspuns

