The morning after

Nu am inteles nimic de la lansarea mea.

Asta pentru ca la cei 569 de ani ai mei nu am invatat sa-mi controlez emotiile.

Stiu ca am venit de acasa cu niste vorbe in cap si in fata voastra am scos pe gura cu totul si cu totul alte tampenii.

Stiu ca a fost foarte multa lume, lucru pentru care va multumesc si pentru care merita sa te fastacesti. Stiu ca am intarziat si ca la usa ma astepta Bogdana, care a trebuit sa fuga imediat, pentru ca o astepta cineva mic (hihi!) acasa. Si care mi-a facut cadou cea mai frumoasa cana de ceai cu pisici.

Au fost si mama mea, si fiica mea.

Si colegii de liceu.

Si oamenii de pe bloguri, care mi-au devenit atat de dragi.

Si cei de la Editura Tritonic.

Si Jimmy cu prietenii lui.

Nu mai zic de cei mai buni prieteni ai mei.

Dar a lipsit cineva important. Cineva care a ramas acasa si a privit pe fereastra zapada asta intarziata. A lipsit, probabil, fiinta fara de care Urechile pisicii Olga nu s-ar fi scris.

A lipsit pisica Ira. Dar stiti ceva? Nu s-a plans…

28 comentarii

Din categoria Uncategorized

28 de răspunsuri la „The morning after

  1. Oana

    Ai fost cea mai draguta, cu emotii cu tot 🙂

  2. nin

    mie mi-ai facut o dupa amiaza frumoasa si incepand de aseara, am un sfarsit de saptamana frumos, citind. iti multumesc!

  3. monica

    Cartea e deosebita, dar si dedicatiileeeeeeee…! Multumim frumos! (lasa, ca face si Zapa rost si i-o dedichezi si ei dup-aia)
    Si a fost foarte dragut la lansare. Sa ne mai chemi, da? 🙂

  4. musai

    saru’mana pentru autograf. hudrea mi-a zis ca s-a tinut de cuvant 🙂

  5. cand am vazut „a lipsit cineva important” mi-am zis : „hait, sa vezi ca jim imi pastrase loc pe primu’ rand”.
    :))))

    iti urez vanzari mai mari decat ale lui dan brown. oricum, in vara o iau si eu.

  6. sa stii ca m-am gandit la un moment dat ca ar fi trebuit sa fie si Ira, insa ea e o muza si trebuie tratata ca atare, deci nu-s putea scoate coada in zapada de afar’

    congrats! mi-a placut fastacirea

  7. nin

    Am ispravit-o”! M-a foarte pus pe ganduri, mai ales acum cand, desi poate parea tardiv, am dat cu CACIULA de-a azvarlita si nu intentionez s-o recuperez!
    Curios, dar nu am avut nici o clipa impresia ca ar fi o carte pentru copii, poate din cauza ca m-am apucat sa o citesc, avizata fiind!

  8. nin

    „ispravit-o”

  9. did

    o sa caut si eu cartea prin librarii 🙂 veneam la lansare, dar nah, Tm e prea departe.
    felicitari inca o data si sa mai publici! doar nu ai de gand sa tragi matza de coada 😛

  10. caut negresit cartea si ne-om vedea noi odat’ si odat’ pentru un autograf pretios.
    bravo tie , Shmenozelle…

  11. Gia

    Oana,

    felicitari!

  12. untiljune

    era firesc sa ai emotii…si eu aveam…mai ca mi-au dat lacrimile…
    Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. mirmen

    Mă plâng eu. Pune o poză a muzei Ira >:D<
    Cât despre pozele minunii de fetiţă, cred că numai cine empatizează cu pisicile poate avea un bebeu cu aşa ochişori 🙂

  14. Stai linistita, eu la prima mea lansare am zis doar… aaaa, si m-am oprit 😀 Pentru o prima oara a fost foarte bine, pe parcurs o sa te obisnuiesti si nici nu o sa-ti mai pese ce-ti iese pe gura. Felicitari, a fost foarte bine!

  15. Hmmmm, cana aia pe tine te astepta! Adica pe mine sa o cumpar pt tine :))). M-am gandit eu ca o sa iti placa! Si imi pare rau ca nu am putut sa mai stau, mi-ar fi placut sa te vad plimbandu-te printre balarii. Ar fi fost un semn pt mine ca nu-s singura incapabila sa ma desfasor elementar intr-un moment important!

  16. acum trebuie să-ţi schimbi numele. pariupeocartepublicata :D, nu?

  17. Felicitari!!! Am auzit la radio in taxi despre lansarea cartii tale! You are becoming famous! :)) Enjoy it!

  18. Tu, fată, eu te citesc de mult pe tine, așa, din umbră, și mor de dragul tău! Mai vorbesc și cu Iulia, my best friend (julia.ablog) despre tine și tare aș fi vrut să vin și eu la lansare. Dar cartea o să o caut cu siguranță! În plus, la un moment dat, musai să ieșim la o băută că prea am senzația că te cunosc de-o viață 🙂 Te-am adăugat în lista de plăceri ca să nu mai uit să trec pe la tine 😀

  19. Offtopic:Doriti un schimb de linkuri?Astept un msj pe blogul meu…

  20. untiljune

    pisico, iesi din negura in care te-ai ascuns si toarce o vorba buna pentru noi.
    lasa energiile negative…sa le absoarba Ira…

  21. tankistu

    bai … eu sunt om cinstit. vine un var in tara. trimit o sticla de vin pe o carte cu autograf. mie imi pare corect. mai ales ca eu stiu si unde gasesc si cartea moaca pe net. deci te bagi ???? bah..te bagi ????

  22. dragii mei,
    multumesc din nou.
    LiaLia,
    salut, printesa
    tank,
    sa crezi tu ca mai e pe net 😀

  23. cat e vinu’? ca am deprins o tehnica la lansare si vreau s-o testez. adica se terminasera cartile si un tovaras de-al meu, ca da, asa sunt ei, se oferea s-o vanda pe a lui cu 50 de lei. nu e muist, doar intreprinzator. 😀

  24. tankistu

    jim
    tu de unde cacat ai aparut in ecuatie ?? ai fi in stare sa iei sticla de la gura unei mame setoase.
    shmeny
    sigur nu e pe net ?? o sa verific.

  25. Mamiţuni

    Imi pare rau c-am intarziat… si n-am mai prins nici autograf, nici carte!
    Dar am recuperat, achizitionat, citit, „recenzat” 🙂

  26. Mamituni,
    haidi ma 😦 nici pe mine nu m-ai gasit? 😦

  27. Felicitari inca o data! Sunt sigura ca te-ai descurcat de minune!
    Imi pare tare rau ca nu am putut fi acolo. Am rugat niste prieteni sa mearga, le-a placut la nebunie, dar nu au reusit sa cumpere carticica, sa ia autograf si sa mi-o trimita, dupa cum fusesera bine dascaliti de mine, fiind intimidati de multime si de numarul de carti ce se topea usor sub mainile admiratorilor pofticiosi 🙂

  28. Pingback: soare cu dinţi | I Rule de Evergreen

Lasă un răspuns

