Sa ne revenim!

De vreo 2 luni, Directia pentru Munca si Protectie Sociala din Hambarului 6 imi trimite bani cu ratia. Ma refer la indemnizatia crestere copil.

Mi-au trimis in februarie, dupa ce m-au trecut DOAR pe statul de plata cu 840 RON pe luna!!!!!, banii acestia pe trei luni. Nu stiu cum si-au permis sa ma treaca doar pe statul acela, cand eu trebuie sa iau mult mai multi bani.

Azi mi-au venit bani pe o luna din restul. Ar mai fi trebuit sa vina pe inca trei luni.

Eu stiam ca banii retroactiv vin toti in acelasi timp, ca sa ne platim, tampitilor, datoriile.

Da, e adevarat ca eu iau (adica ar trebui sa iau) bani mai multi decat mamele cu 840 RON lunar. Dar stiti ce? Am muncit pentru asta. M-am spetit ani de zile, am indurat stres, umilinte, am adunat si lucruri bune. Am muncit. Da, e o suma mare. Dar sunt banii mei, cu care trebuie sa-mi platesc datoriile facute in lunile in care statul roman nu mi-a trimis NICI MACAR UN LEU.

A, si numerele de telefon de acolo… unul e suspendat temporar, altul e vesnic ocupat. Vite incaltate!

As pleca de aici intr-o saptamana. Imi vine sa vomit.

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „Sa ne revenim!

  1. stai putin…astia trimit banii pe bucatele? ca eu tocmai fac dosarul asta cu o groaaaaza de acte (s-au mai bagat unele noi acum!!) si am inteles ca prin mai voi lua banii..de parca pana atunci un copil nu tre sa manance, imbrace si tot asa..
    ce fac oare familiile monoparentale care se bazeaza pe un singur parinte…adica mama!!!

  2. hm…psicalenesa sau eu..:)

  3. pisicalenesa,
    in primul rand, sa-ti traiasca pisoiul:)
    in al doilea rand, sper sa fii o pisica blindata din punct de vedere nervos
    ca eu nu sunt…

  4. Oana,
    a, tu erai 🙂

  5. intr-un fel ma bucur ca nu ajung sa iau banii astia. pe de alta parte ma gandesc ca ii meritam totusi, ca am muncit pentru ei 14 ani. si o sa mai muncesc ceva de acum inainte

  6. maria,
    cum adica, nu ajungi sa-i iei? donezi antenelor banii?

  7. oh, dar cat inteleg. asa am patit cu pensia dupa tata. sora’mea primeste aiurea mereu…

  8. Inah

    deci, stai blanda, ca de-acuma incep umilintele.
    io am fost intr-o continua revolta in perioada post-natala.
    adeca, io invat, muncesc, platesc impozite ca la balamuc si la o adica….statul ma trateaza ca pe o distinsa maturatoare la rebu, nu?
    am auzit in perioada aia una tare spusa de tembela aia de fuse ministru muncii de la pesede :”trebuie sa fim solidare”.
    sa fie ma-ta solidara cu toti betivii….ca aia primesc alocatia si ii dau pe bautura si copkiii nu vad decat foame in fata ochilor.
    si sa vezi distractie cu „mamele destepte” care muncesc „la negru” si-ti dau sfaturi „nu fii proasta…du-te la servici si cu banii astia platesti o bona”.
    deci, stai nitel, ca abia incepe.
    iti doresc nervi ca otelu.
    pupaciuni si imbratisari la printesa mica.
    p.s. Pufu i-a vazut poza si a remarcat ca-i blondina cu oki albastri.

  9. evergreen,
    mda, ce sa mai zic? deja e normal ce se intampla
    Inah,
    Pufu poate deveni candidat la functia de ginere. Mi se pare un tanar cu viitor promitator. Destept e, frumos e…
    in rest… da, nu am chef sa fiu solidara, ca tanti mariutza cu 17 copii nu-mi plateste ratele la banca. fiecare traieste dupa posibilitati. bani mai multi, datorii si chletuieli mai mari.
    si nici bona nu-mi iau, uite-asa, pentru ca mai am chef sa stau inca 1-2 veri acasa si s-o frec, da? asta si pentru ca am senzatia ca la serviciu multora le sta in gat faptul ca am scos o carte fara sa fie ei amestecati. si ca, odata ce ma intorc, or sa-mi faca probleme. repet, e o senzatie.
    pupici

  10. Pingback: Manipularea în literatură « Cuib de mitralieră

  11. Moniku

    Si toate astea se intampla in timp ce toata lumea striga sus si tare despre drepturile omului si ale copilului…si cum ar trebui ele respectate si cat de protejati social ar trebui noi sa ne simtim…Si culmea e ca le merge si le va mai merge bataia asta de joc pentru ca nicio mama care a nascut de curand nu are timp (si mai ales bani-ca nu i-a primit, nu de alta) sa se bata cu statul roman prin sali de judecata, in tara sau pe la instante superioare. Poate blestemele noastre sa-i ajunga…

  12. Moniku,
    nici nu-mi trece prin cap sa ma intind prin judecata cu statul. ar fi un proiect mort de la bun inceput. a priori, statul roman este mai presus de lege si are dreptate. tu, ca si cetatean, nu esti decat un sclav. repet, m-as cara de-aici peste trei lumi si inca jumate

  13. cum va cumparati carnetel de bal, ne infiintam in petit. deocamdata, sunteti minore rrrau de tot. ne rushinam.
    :))
    buey, mie nu-mi place cuvantul asta „solidaritate”.
    nu- s solidara cu toate tantile cu salariul mediu pe ieconomie, care nasc plozi doar sa aiba betivu de barbac’su din ce bea pana cade lat.
    nici n-ai idee ce mizerie ne inconjoara. „parinti” care cumpara bere si vin pe datorie de la butic si cum primesc alocatia….nu se gandesc sa-i cumpere ceva de mancare amaratului ala de copkil (care-i vai mama lui, nu vorbeste , e racit de 7 luni, ii pune apa fiarta in nas, ca n-au din ce sa cumpere picaturi, logic….e flamand, insetat…..cu toate ca nu-s tigani, nu-s cersetori….), ci se duc glont la nenea bebe sa-si achite datoria. ca sa mai poata lua bere si vin, nu?
    iar daca o intrebi pe „fericita mama de ce nu-i face puradelului macar un ceai (i-a dat apa de la robinet de cand s-a nascut)….sa vezi ce pene isi infoaie si iti baga mandra replica aia „noi nu ne permitem sa dam banii pe ceai, voi poate da, da’ noi nu putem”
    da, voi va permiteti sa beti 24 de sticle de bere pe zi. (parol, sa ma ingropi, 24 de sticle de bere beau, le-am numarat…ca le-au lasat la ghena de pe etajul meu)
    deci, nu…sa n-aud de „solidaritate”.

  14. tankistu

    bai…eu fara copil si am ajuns la concluzia ca nu are rost sa ma intorc. nicil. nu vreau sa ma gindesc cand o sa am unu

Lasă un răspuns

