Mesaj umanitar

„Eu sunt Andrei.

Am 27 de ani si mi se spune ca mai am de trait o luna.

Adica 31 de zile. Asta inseamna 744 de ore. Boala mea are un nume simplu: cancer. Dar ce se intampla cu mine din cauza ei nu este asa de simplu.

Ca sa pot sa mai traiesc chiar si o zi in plus, in fiecare ora din restul vietii mele trebuie sa strang 130 lei. La un calcul simplu, atata costa viata mea”.

Acesta este un citat de pe blogul lui Andrei, un tanar suferind de cancer.

Pentru cine poate si doreste sa ajute:

TELEDON Romtelecom – apelabil numai din reteaua Romtelecom
Numar de acces Tarif /Apel (Euro)
0900 900 600 pentru  5 €

sau prin contul in RON, deschis la CEC BANK:
Cod IBAN: RO38CECEB20002RON0002656
Beneficiar: DALBAN ANDREI IOAN
CNP: 1830214410031
Moneda: RON

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Mesaj umanitar

  1. nin

    Am sunat la Teledon! Astazi, atat pot sa fac! Sper s-o faca cat mai multi oameni😦

  2. nin

    Oana, sper sa te uiti pe blog si sa-mi spui daca realizez ceva sunand de mai multe ori la numarul ala de Teledon. Pliz!

  3. nin,
    clar, fiecare apel inseamna ceva.

  4. Salutare,
    Ma numesc Bogdan Draganica si sunt cel care am initiat site-ul pentru Andrei.
    Fiecare donatie a voastra conteaza si se contorizeaza la Teledon. Actualizarea pe site se face zilnic, manual, cum primesc datele de la Romtelecom.
    Va multumim pentru sprijinul vostru si va dorim multa sanatate!

Lasă un răspuns

