Abces in direct

Madalin Ionescu nu pare prost. De-asta inclin sa cred ca este regele ipocriziei pentru ca modereaza Acces Direct. Adica, de dragul mediei coeficientului de inteligenta al omenirii, sper sa mimeze interesul pentru ce se discuta acolo. Sa nu se ia prea mult in serios, ca atunci, noi, ca specie, am supt-o. Din cate  imi aduc aminte, putea sa faca emisiuni serioase. La Antena ii intreaba pe mosi daca au violat fetite. Aia zic, invariabil, ca nu! Deci, mari anchete nu ii reusesc… e cam degeaba, saracu’ om!

***

Apoi, Florian Bichir… Eu nu ii halesc pe popi. Va dati seama cam ce sentimente am pentru cei care se dau drept popi. Se da si ziarist. De fapt, nu e nimic.

***

Apoi, doamnele psiholoage care apar in studio si isi dau cu parerea despre patologia cazurilor de betivi needucati de la tara care isi fut nevasta, nepoata, sora, dupa care iau toporu, isi omoara calul si se predau din greseala profesoarei din comuna, in loc de politai. O violeaza si pe profesoara, daca tot e acolo, apare si Tolea Ciumac cu un pistol in mana… Ati urmarit? Daca nu, nu, e clar, ati folosit dreptul la telecomanda. Daca da, chiar aveti nevoie de un psiholog sa va traduca?  In plus, eu nu m-as duce la terapie la una din astea. Astea sunt pentru Tolea. Eu vreau un terapeut anonim.

***

Apoi, astroloaga. Caz: un copil e abuzat. Mama lucreaza pe centura si concubinul aduce acasa droguri. Concluzie: toate acestea se intampla deoarece s-au aliniat planetele cele negre in casa Mortii. Daca mai vine si steluta Lilith in momentul nasterii copilului, dracii ne-a luat pe toti in coarne! Fututi suntem! Jupiter puternic aspectat in zodia Gemeni genereaza conflicte si paguba. Daca tot nu se poate schimba nimic, atunci de ce ne mai chinuie si doamna aceasta? In plus, astroloaga mai baga din urmatoarele – despre un nene cu 14 copii: „Are bine aspectata casa Familiei, scrie in stele ca are multe guri de hranit!” sau despre o tanti care a castigat la loto: „Da, se vede si in harta astrala ca doamna este predispusa la castiguri materiale nemuncite”.

***

Recunosc, ma cam uit la Acces Direct.

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Abces in direct

  1. Pisicuță, asta e boală :))) De domnu ăla care și-a tăiat-o ca să le oftice pe femeile lui știi ceva? A intrat și el în di(n)rect cu sula în borcan? Că eu îi știu cazul din ziarele pe care trebuie să le citesc în fiecare zi pt revista presei :))) Îmi aduc și eu aminte de Medelin pe când făcea emisiuni în campania din 2004. Din fericire, nu am reușit să văd nicio emisiune din asta vomititivă😀

  2. Inah

    mai bine da pe minimax sau pe disney channel.
    parerea mea.🙂

  3. of, si numa planetele astea strica tot. mama lui de hororrscop🙂

  4. Mey, ce draci are worpress-u ăsta de nu mă lasă să comentez? Or fi vibraţiile pisihologice ale hastroloagelor :)) Îţi ziceam aseară cum că ce ai descris tu mai sus se cheamă boală😀 Eu îl ştiu pe Medelin din campania din 2004 când făcea nişte emisiuni chiar decente, dar deh, am înţeles că oricum decizia lui de a face mizeria de acum are cauze financiare bine motivate (un copil bolnav). Dar te mai întrebam şi de domnul care şi-a tăiat-o ca să le oftice pe gagicele care vroiau numai sex de la el, a apărut şi el în emisiune cu sula în borcan?😀

  5. Bebe TV rulz! Bine, si MTV Rocks dar numai dimineata inainte de 8.:mrgreen:

  6. dar emisiunea cu vadim ai văzut-o? ia fi atentă, a venit vadim la ăsta in emisie şi zise că moare băse. că are cancere. mai multe. ăsta a intrat deontologiceşte cu purtătorul de cuv. băsescian în direct care zise că n-are. a prezentat şi opinia nu mai ştiu cui. eee. n-a fost suficient. a venit cna-ul şi i-a dat o muie de nu-ştiu-câte-jedemii-de-lei că nu l-a oprit pe invitat să zică că ăla are cancer. întrebare: dacă moare băse de cancer, dă cna-ul banii înapoi? că pielea ne-o dă mereu. (sper că n-o laşi pe olga să citească blogu şi comentariile)

  7. WTF??? E al treilea mesaj pe care mă voi chinui să-l scriu, dacă nici acu nu apare, e clar că e ceva la mijloc :p Ce ai scris tu mai sus se cheamă boală😀 Dar vreau să știu dacă a apărut la Medelin domnu ăla care și-a tăiat sula ca să le facă în ciudă doamnelor care îl doreau doar pt asta. Și dacă a apărut, avea sula în borcan?

  8. olga a inceput cu clasicii, la moderni ajunge pe la 2 ani abia.
    MUIE DINAMO!

  9. LiaLia,
    in sfarsit! Ti-am descoperit comentariile undeva in spam, dar tot ma intreb de ce
    Ba, pe nenea ala nu l-am admirat. L-am scapat, daca o fi fost.

  10. Haha, acu că le-ai publicat pe toate 3 zici ca sunt una nebună și cam bâlbâită :)))

  11. LiaLia,
    io ti-am zis ca-s 1.0 total.
    in plus, e haios :))

Lasă un răspuns

