Luna uitata

Noua obsesie.

Ma trezesc cu melodia asta in cap, o cant pe strada, in gand sau cu voce tare, uitandu-ma in jur sa nu ma auda strainii cat sunt de afona.

http://www.youtube.com/watch?v=vepTnfqgqpE

Imi rasuna de ani si ani. E din trecutul meu folkist. Si vocea Alinei Manole ma insoteste dintr-un nor nostalgic, de cand eram tanara si stateam noptile in studiouri de inregistrare si mergeam la festivaluri. Si eram fericita intr-un fel pe care atunci nu l-as fi recunoscut nici picata cu ceara si biciuita, dar acum ma uit la lunile acelea patrate si triunghiulare si ma impiedic in ele si mi se pare ca nimeni, in afara de mine, nu le-a trait, desi eram multi, foarte multi.

Dupa cum urmeaza:

http://www.youtube.com/watch?v=3B_O9rWJvHY

Sau cu camasa Mirunei (cine o mai fi si Miruna asta care a furat trecutul?) si un celebru si bun coleg de facultate:

http://www.youtube.com/watch?v=4vr3wuBr3vk

Da, si asta mai era:

http://www.youtube.com/watch?v=SKRlgFowm9o

Si cate altele… cateodata ma inec din cauza ca le simt cum s-au risipit pe Youtube, ca nu mai exista chitara reci si nici oamenii aia nu mai exista. Si, privind lumea dintr-o perspectiva folk, poate ca nici eu nu mai exist.

6 comentarii

Filed under Uncategorized

6 responses to “Luna uitata

  1. bogdan

    asta cu luna patrata am auzit-o intr-o dimineata pe guerilla si nu mi-a mai iesit din minte vreo 2 zile.
    de colibri nu mai zic nimic.piese ce nu mor,amintiri din vremurile cand ‘totul era bine’.
    bere,meci,muzica buna,o zi faina.tre’ sa bata steaua ca sa fie perfecta🙂

  2. bogdan

    mda. fara ‘ca’

  3. Stii, chiar ma gandeam zilele astea ca ultima oara cand am plans dupa o „celebritate” a fost cand a murit Pittis (penultima oara pentru Senna). Cantecele astea imi amintesc mie de Apuseni si de corturi unde ascultam Pasarea Colibri si mi se parea ca e tot ce imi doresc….si chiar era.
    Fara legatura: doar nu esti stelista?

  4. bogdan,
    aleluia, man!
    3fmi,
    ba da, stelista🙂

  5. Moniku

    Eu am plans ultima data mai recent, cand a murit Tatiana Stepa😦. Nu stiu de ce toata lumea vorbeste de perioada folkista la trecut…Folk is still alive and so are we! Pe cei care inca iubesc folkul ii invit la Sibiu in perioada octombrie-noiembrie la Festivalul de Folk.
    Fac precizare ca, asemeni oricarui lucru si acest festival s-a „modernizat” in ultimii ani- in sensul ca s-a ales o locatie mai moderna si s-au scumpit muuult biletele dar oricum merita.

  6. Pingback: Imi aduc aminte/ De-o poveste veche… « 3fmi

Lasă un răspuns

