O zi obisnuita

De ce nu esti mai aventuroasa, mai toleranta? Nu stiu de ce. Am imbatranit probabil urat, suspicios, nu sunt invatata cu responsabilitatile care m-au cotropit. Si carora le fac fata, bag seama, in detrimentul firii mele. Inainte de Olga, jurasem sa nu ma schimb. Nu m-am putut tine de juramant. Merit pedepsita. Sau merit rabdare. Cred ca ma voi alege insa cu prima varianta.

Uneori, femeile isi doresc de la un barbat linistea, de la altul zbuciumul. De obicei, aceste lucruri ne sunt oferite de la persoanele pe care nu le-am ales sa faca asta, asa ca sfarsim in dezamagire. Facem portrete-robot si ne alegem cu Picasso. Si ei la fel, saracii. „Credeam ca esti altcumva?” Ei, ce sa zic, nu mi-am propus, dar te-am pacalit. Dar si tu pe mine. La inceputul unei relatii te arati relaxat si smecher si cool. Dupa aceea iti ies monstrii din ghivece si temerile din vietile traite anterior, dar tot in viata aceasta. Ceea ce iubesti la inceput, daca nu dispare, se transforma in ceva ce te enerveaza.

Ii felicit pe cei care stiu sa-si pastreze relatia si s-o imbunatateasca. Ii felicit cu gura mea de dragon care imprastie flacari si sper sa nu-i ating, ca sa nu le daunez si lor.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „O zi obisnuita

  1. nin

    Nu poti pastra si nici imbunatati (zic eu, batranica de 46 de ani) nimic. Poti, eventual, pastra un oarecare echilibru. Dar te costa. Foarte mult! (Si nu intotdeauna merita)!

  2. tankistu

    iar a fost ala beat ???

  3. vin vremurile peste noi, vorba lu mamae.
    imbatranim.
    rabdare, pixu.
    nervi, pixu.
    ne sare mustarul din orice.
    ” iar ti-ai lasat ciorapii pe jos, de cate ori ti-am spus sa duci gunoiul? vorbesc cu tine degeaba, nici paine nu cumperi daca nu -ti zic….ma doare capul/cotul/rinichiul/genunchiul..spune mai repede ce ai de spus si n-o mai balangani atata dupa rododendron”….etc, etc, etc.
    dar exista un dram de echilibru, in toata harmalaia asta…si ne salveaza.
    asa zic io.
    🙂

  4. e momentul sa va casatoriti.

  5. Eu cu gagicu stăm fiecare la casa lui, ne vedem de vineri seara după muncă, tot weekendul și luni ne pupăm de la revedere. Uneori ne vedem miercurea, când îi spun eu că mă simt amantă și fug de acasă să mă întâlnesc cu el. Câte 1-2 zile în care vorbim doar la telefon ne ajută să funcționam foarte ok și după aproape 3 ani. Dar nu pot să dau sfaturi altora, din păcate fiecare funcționează (sau nu) după rețeta lui … Iar un copil schimbă cred eu oricum regulile și ingredientele rețetei …

  6. Lasa primavara sa iti vina 🙂

  7. tankistu

    lialia
    3 luni ??? ma faci sa rad.

  8. nin,
    da, in pacate asa cred si eu. zic din pacate pentru ca mi-ar fi placut sa mai cred in povesti cu pesti.
    Inah,
    harmalaie – din plin. echilibru – din pula.
    toader,
    imi vine sa iti dau cuvantul ca sunt in stare sa te tund cand dormi
    LiaLia,
    da, si noi cam la fel :)) da, un copil schimba multe. iar pe mine nu m-a schimbat in bine
    tank,
    fii naibii atent. a zis 3 ani gagica, nu 3 luni, betivule!

  9. da, dar important e ca tii la mine si ca e cineva care crede ca v-a venit sorocul.

  10. „se strange latu’ , miroane!”

  11. bogdan

    jim
    buna treaba cu latu’.
    s-ar putea ca toader s-o fi nimerit de data asta. de cand tot incearca omu’…

Lasă un răspuns

