Imbatranesc si-mi pare rau

Poate nu degeaba azi ma doare coloana mai rau decat in ultimele zile.

Poate nu degeaba citesc acum „Jocuri ale varstei tarzii”.

Poate nu degeaba uit sa-mi iau pastilele. Stiti voi, alea anticonceptionale. Da’ nu-i bai, ca in curand o sa uit sa fac si sex! 🙂

Poate nu degeaba azi mi-e tare dor de persoana care s-a bucurat cel mai mult de existenta mea, care nu m-a judecat si pentru care eram mereu cea mai buna: tata, care m-a lasat singura acum aproape 9 ani.

Poate nu degeaba ma alarmez cand ma gandesc la trecerea anilor. Mi se par foarte frumosi si irepetabili.

Poate nu degeaba m-am trezit trista, in loc sa ma trezesc vesela.

Poate pentru ca azi imbatranesc. Si parca nu cu un an, ca oamenii normali, dar cu 10 ani, ca in povesti 😀

Sper ca, inspre pranz, sa fiu un pic ma tanara. Macar la suflet.

20 comentarii

Din categoria Uncategorized

20 de răspunsuri la „Imbatranesc si-mi pare rau

  1. nevermore

    La multi ani shmenyyyy! Multa fericire, dragoste, sanatate, copii, bani… tot ce e nevoie la casa omului. Si nu mai fii trista, toti imbatranim, important e: ce cadouri primim! 🙂

  2. bogdan

    La multi ani, Oana ! Tinerete-n suflet sa ai ! 🙂

  3. 🙂 Ieşi, copilă, şi rîde la soare! Te lamulţănim cu o ploaie de cuvinte inimaginabile, petale, dopuri de plută de la sticle de vin bun, lumînări, pagini de cărţi, jocuri şi frişte!

  4. Codru

    shmen, scrie, frate ! suntem noi tineri, dar de murit tot o sa murim. macar sa scriem 😀 sper ca are sens

  5. Draga mea, eu zic să îți tragi două palme să îți vină sănătatea în obraji, să te uiți la tine în oglindă și să te hlizești, să bei o cafea bună, să mănânci o înghețată, să stai cu cracii în sus dacă așa îți place, să-ți smotocești copilul și să râzi, iar la final de zi să faci o mică contabilitate: câtă lume ți-a urat azi din suflet la mulți ani? Și așa îți dai seama cât ești de bogată. Apropo, noi berbecuțele nu îmbătrânim, noi înaintăm în vârstă 😀 Să trăiești cu cine dorești și după cum îți place! Pupez

  6. ei, da.
    io zic ca nu imbratranesti, surioara, ci devii inteleapta.
    si de acolo vin toate: dureri de spate, reumatism, maldispoze….etc.
    te imbratisez cu drag.

  7. multumesc, copiii babei!
    hai ca, cu voi, parca e mai suportabila povara celor 34 de bolovani

  8. did

    La multi si exagerat de frumosi ani! Sa traiesti sanatoasa si sa te bucuri de chestiile super faine pe care-o sa le mai intalnesti. Imbratisari 🙂

  9. viseonline

    La multi ani!!! Mult succes cu cartea, familia& ganduri frumoase! (my first comment here, desi citesc de multa de tot vreme)

  10. La multi ani!
    De ce tii tu mortis sa zici ca-mbatranesti, nu stiu!

  11. La multi ani! multi, frumosi si fericiti:)

  12. alina downunder

    eu iti urez MULTI ani. cu conditia sa fie asa cum ii vrei tu. 🙂 te imbratisez, toata fericirea de pe lume la voi sa vina!

  13. La multi ani, Oana! Lasa gandurile la batranete pentru cand chiar o veni, acum esti inca insuportabil de tanara. 🙂

  14. sun

    shmen draga mea, observ ca esti nascuta in aceeasi zi, aceeasi luna, ba chiar si acelasi an cu motanul meu…
    sa fiti sanatosi si fericiti amandoi!
    cartea ta m-a pansat…by the way…
    iti multumesc!

  15. camelguilde

    La multi ani si de la mine!
    Frumosi, senini, veseli si mai ales … tineri!

  16. va multumesc, dragilor!
    sun,
    motanul tau are 34 de ani? serios? te-ai gandit sa chemi guinness book-ul?

  17. sun

    ce guinness book? nu e cazul… e vorba de motanul – motanul meu…care, pesemne, petrece chiar acum cu pisica laura ( nume de floare?!? planta?!?) careia i-a jurat iubire, acu’ vreo juma’ de an… sa fie sanatosi…si noi pe langa ei…si toata lumea pe langa noi…

  18. sun,
    gata m-am lamurit! sa iti traiasca toti si sa te bucuri de ei

  19. La multi ani!
    Empatizez cu sentimentele tale, caci si pe mine ma bantuie in jur de aniversari 🙂
    In restul timpului, nu mi-e prea clar insa in ce an suntem si ce varsta am. Try it! It feels good!

Lasă un răspuns

