De animalia

Daca as avea un aligator, l-as boteza Ciomu.

***

Ma uit si io la televizor. Cica, azi, de Florii, trebuie sa mananci peste ca sa fii tot anul sanatos ca pestele. Ca pestele? Sanatos ca pestele?

Stiam ca singurul peste mai sanatos asa de felul lui e rechinul, care nu prea e peste. Da’ hai sa-i zicem peste. Cica asta nu face cancer si cu atat mai putin nu are diaree sau migrene. Insa restul neamului ihtio… habar nu aveam ca astia sunt asa sanatosi. Ma gandeam mai degraba ca o mierlesc destul de iute, mai ales ca sunt expusi accidentelor de tipul undita, plasa, curent electric introdus in balta. Daca ma poate lamuri careva prin ce isi da pestele masura sanatatii sale! Va multumesc!

***

Pisica Ira cred ca si-a dat cu superglue pe buci si apoi s-a asezat pe calorifer. Asa, de vreo 7 zile…

***

A fost ziua mea. Am primit doua cadouri :)) Adica nu „fro 2”. Doua! Am fost naspa anul asta, se pare! Mi-am mai luat si eu vreo doua bluze, dar apoi mi-am dat seama ca intr-una nu incap si a doua, de fapt, nu-mi place… asa ca la muie cu ele!

***

Daca anul trecut, pe vremea asta, adica primavara, venisera doua cotofene in spatele blocului, acum s-a aciuit o ciocanitoare. Asta e relaxanta asa. Zici ca este un ciocanel bont in mana unui mos care bate un cui, dar adoarme. Iar ciocanelul isi canta ecoul, cu fade, in lemnul copacului.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „De animalia

  1. bogdan

    Nu-i o problema c-ai primit doar doua,daca au venit de la cine trebuie. 🙂

  2. pai de la cine trebuie, da. dar mai era loc :))

  3. Parioru

    Ba..daca lumea are discutii de genul asta…http://www.aquarium.ro/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?14695

    …e clar ca pestii nu se imbolnavesc tocmai usor

  4. monica

    Da’ celelalte bluze ti-s bune? 🙂

  5. Parioru,
    cum ma? acolo e vb numa despre pesti umflati si cu indigestie
    monica,
    da da 🙂

  6. Peştii nu tuşeşte şi nu invocă dureri de cap pentru a nu se fute. Deci e sănătoşi tun!

    Iar înainte de a acuza pisica, întreabă-l pe dinamovistul de Jim dacă nu a uitat prenadezul pe calorifer. Io i-am zis că se întâmplă ceva rău dacă îşi lipeşte ţiplă cu „Borcea 4ever!” pe piept!

  7. Socrate dormea deasupra caloriferului pe un suport din lemn, destinat florilor, dar deh. De fro’ doua ori a cazut „din pat”. Am inchis caloriferul si nu mai sta acolo…

    De ziua mea o sa-mi fac wishlist 🙂

  8. Fato, gagică-miu e Pești și e sănătos tun!!! Bine, o fi și pentru că toate problemele/gândurile/întrebările/atențiile/etc. lui încep și se sfârșesc cu „EU” :))) Acu despre cadouri nu știu ce să spun, eu am primit niște țoale, dar mai mult am primit … păpuși 😀 Or vrea oamenii să-mi transmită ceva și eu nu înțeleg? :)))

  9. nin

    Am murit de râs citind ce ţi-a scris LiaLia; O bucata Peşte am avut (mă rog, mai am) şi eu şi mai bine decât a scris fata asta nu aş fi reuşit s-o fac! Probabil ca ar trebui să-i halim pe ei, măcar când avem dezlegare de la Bunuţu!

  10. LiaLia
    am avut si eu un peste de-asta, dar numa sanatos nu era :)) dar probabil ca la pesti nu se numara bolile psihice
    nin,
    sunt buni, da, numai sa nu dau de oase, ca nu mai mananc 3 ani
    toader,
    multumesc, si tie la fel!

Lasă un răspuns

