Me for president!

Votati-ma! O sa va acord zi libera ori de cate ori va ploua sau va ninge. Sau va bate putin vantul. Sau soarele in exces. Vedeti? Daca as fi fost eu in locul lui Basescu, astazi v-ati fi prelungit vacanta. Suckers!

***

Va recomand Harper’s Island. Oficial pe AXN, martea si sambata. Eu sunt fan de thrillere si horroruri mai ales pentru ca nu ma sperie niciunul. Acesta, pe alocuri, imi zbarleste parul de pe spinare.

***

Ma plictisesc de moarte in unele zile. Cu toate acestea, ideea ca voi reveni la munca intr-o zi imi zbarleste parul de pe spinare mai ceva ca Harper’s Island si toti nebunii. Nu mai merge. Pur si simplu nu mai sunt de-acolo. Nu stiu ce ma fac. Am visat toata viata sa nu fac nimic. Si acum chiar nu fac si e exact cum mi-am dorit. Cel mult mi-as dori sa am magazinasul meu in care sunt vand ghemuri si ace de siguranta. Atat. Sau carti si creioane.

***

Nu prea imi merge „e”-ul de la tastatura. Cred ca am pus crema de roscove pe el. Crema de roscove primita de la Silvia. Delicioasa! Multumesc mult!

***

Bine, va las! Ma duc sa nu fac nimic, in afara de ingrijitul plodului. Care doarme, pentru ca ploua.

23 comentarii

Din categoria Uncategorized

23 de răspunsuri la „Me for president!

  1. cel mai simplu e sa mergi 2-3 luni la munca si sa pui d’un alt plod 🙂 ca treaba cu magazinul sux in economia asta 🙂

  2. plus ca minte, oarecum. magazinul de gheme ea de fapt ar vrea sa fie farmacie. ceea ce nu se poate, da’ ea tot vrea. da’ intrebati-o de ce farmacie, asta e cu adevarat haios.

  3. dush,
    e simplu. numai ca: tre sa ai unde sa tii copilul ala plus copilul asta. si in 2 camere e cam naspa. in plus tre sa mai vrea si natura sa se sincronizeze cu planurile.
    jimerino,
    farmacia e faina pentru ca vinzi chestii micute asa si migaloase. medicamente, sapunuri.

  4. chestii micute. maxim, am zis!

  5. eu as vrea sa am o librarie dar incepi sa ma tentezi cu farmacia :))))

  6. Oana
    putem face o libracie. intr-o parte pastile, intr-o parte carticele. dam si cu reducere la compensate

  7. ma inspaimanta ideea unui job. eu sunt fanul facutului nimic, desi nu-mi iese ca ma agit aiurea.

    am vazut reclama la serialul asta, dar nu apuc sa-l vad…

  8. bogdan

    iti place aia cu maxim,iti place.am zis.

  9. ever,
    da, stiu ca ai si incercat ceva. nu stiu ce ne facem. la mine macar stiu ca odata am avut chef de munca, am si muncit, doar ca acum s-a evaporat de tot.

  10. va trebui sa inventam altceva ca astia nu mai dau compensate momentan, dar ne descurcam noi:))
    acum pe bune, daca cineva ar vedea in mine macar o farama de talent ceva, jur ca as face orice in directia aia, pana cand se va intampla asta o sa ma compatimesc in continuare ca jobul meu si eu nu suntem din acelasi film..
    oricum, in general eu tanjesc sa fiu o tanara pensionara 🙂

  11. Eu chiar sunt in cautarea unui serial mai…altfel. Daca mai ai si alte recomandari, te votez la alegerile urmatoare 🙂
    E pe stilul „Lost”? (Parca a fost odata ca niciodata un serial horror pe ProTv dar nu imi amintesc cum se chema 🙂 )

  12. mira,
    nu e pe stil lost. e un horror clasic, bine facut, cu poveste ok construita. ti-l recomand. mie imi place din cand in cand sa ma sperii 🙂

  13. Hudrea

    E genială aia cu maxim. La fel şi asta:

    Nuuu, meriţi. 😆

  14. bre, mie imi place sa muncesc. serios. pe cuvant de onoare.
    sunt fericita ca un husky atunci cand am de lucru.

  15. aaaaaaaaa, nu harper, nu lost…
    ma dau in vant dupa „criminal minds”.
    p.s. nu farmacie, Shmenoletta, ca te duci cu capul. io am mama marmacista si e crancen de respirat langa ea.
    crede-ma.
    ceva din aerul ala intepator le face imposibil de suportat.

  16. Inah,
    nu e farmacia de vina. crede-ma. mama nu e farmacista, dar totusi e imposibil de respirat langa ea :))

  17. oy, oy, oy…..
    asculta la fata: marmacia e de vina.

    prietenii mei din facultate (aditza si jan) aveau si ei mame marmaciste.
    si e clar.
    le innebuneste total aerul ala.
    :))
    p.s. ce mai face printesitta blonda?

  18. Inah,
    ia, dansa ce sa faca? urla, asa se exprima ea
    baiatul la gradinita?

  19. Tu candideaza. (cu cetatenia suspendata sau nu)
    Eu te votez. Prea mi-a placut ideea cu libracia 🙂

  20. Hihihi, io te-am votat deja! Și eu vreau florărie, se pune? 😀

  21. tankistu

    lialia
    se pune doar daca esti boldeanca.

  22. gradi?
    inca nu.
    n-are „muza”.
    pe la 5 ani, ne incadram….zic io.
    :))
    p.s. da’ voi de ce urlati?
    va chinuie incisivii?
    sau aveti fitze?

  23. Mamituni si Lia,
    in esenta, chiar cred ca daca o femeie are propria pravalie are deja inca o lume. o sa tanjesc mereu la a sta la tejghea si la a vinde maruntisuri.
    Inah,
    in principiu fitze, dar cred ca si dintii se anunta. ca pana acum nu ar nici macar o bucata.

Lasă un răspuns

