Anyway. Any way. No way

Ieri am stat la palavre cu o prietena draga. Genul acela de prieten care nu te critica niciodata si care te incurajeaza mereu si care, chiar cand nu te intalnesti cu el doi ani, e tot prietenul tau si stie cum esti si ce ratezi si ce faci bine si ce te doare. Care te cunoaste cum isi cunoaste propriul rucsac si pentru a te intelege nu a facut in viata lui eforturi speciale. Te ia cum esti si gata. Nu te tolereaza. Te iubeste si se distreaza cu tine.

In cateva vorbe ieri mi-am dat seama ce gresesc. Ce am gresit. Si ce mai pot sa repar. Si ce nu mai pot. Si ca, intr-un final, e omeneste sa-mi ingadui sa regret cate ceva din viata mea. E atat de dureros si de linistitor in acelasi timp.

In completare, noaptea am avut visul meu recurent. Cu hotelul. Visez de multe, multe ori ca sunt intr-un hotel. Un hotel mare, alambicat, cu zeci de holuri. Iar eu alerg pe etajele alea si caut o camera. Si toate usile imi trec prin fata ochilor 302, 303, 304, in ordine, iar eu nu gasesc combinatia de cifre care este e mea. Ceea ce e ciudat, ca trebuie sa stau si eu undeva. Dar nu stau. Alerg si pe scari, si prin restaurant. In realitate, eu iubesc hotelurile. In vis, ma sperie. E ca si cum as fi un oaspete permanent. Si nepoftit. Azi-noapte am visat ca faceam parte dintr-un grup de prieteni. M-am pierdut si de ei…

LATER EDIT:

Hotel

To see a hotel in your dream, signifies a new state of mind or a shift in personal identity. You are undergoing some sort of transition and need to move away from your old habits and old way of thinking. You need to temporarily escape from your daily life. Alternatively, the dream may imply a loss in your personal identity.

Conform dreammoods

Ca veni vorba de vise, celalalt vis repetat al meu contine o biblioteca. Publica. Iar eu intru acolo si caut o carte. Cartea perfecta, probabil. Pe care nu o gasesc, nici pe ea! In viata adevarata, cred ca am gasit-o. Este Viata lui Pi, de Yann Martel.

***

Pisica a inceput sa se teama de copil. Olga se bucura cand o vede apropiindu-se. Ca atare trage un chiot si isi infige energic ambele maini in blana amaratei. Care nu are nici cea mai vaga intentie de aparare agresiva. Prefera sa plece. Stiu insa ca o sa-i dea bucata intr-o buna zi, cand fata o s-o deranjeze mai nasol. Treaba lor, sa se descurce!

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „Anyway. Any way. No way

  1. ralupucca

    si noi avem pisica, numai buna de zmotocit. si-au calibrat singuri relatia in timp, dar oricum il lasa sa ii faca mult mai multe si dureroase chestii decat pe noi ceilalti. l-a capsat cand a sarit calul, dar mai ingaduitor decat ar fi meritat.

  2. ralupucca,
    da, sunt sigura ca animalele de casa trateaza juniorii ca pe niste pui. ii mai scarmana, dar cu doza. animalele sunt oricum intelepte si rabdatoare.

  3. rar visez ceva de mai multe ori la rand. iti dai seama in ce state of mind sunt? nu stiu daca sa cred in vise. nu stiu daca-s semnale sau doar prostioare…

    Sa speram ca Ira este calma.

  4. ever,
    se spune ca visele nu au mare insemnatate decat daca se intampla sub terapie. totusi, daca un vis se repeta la nemurire, ar putea fi ceva la mijloc.

  5. did

    Cartea mea purrfecta e Pendulul lui Eco, dar nici cu Pi a ta nu mi-e rusine.
    M-a enervat o prietena ca i-am imprumutat-o si cica.. ce rahat e asta, ca s-a plictisit si a abandonat-o. Cand mi-o aduce inapoi, ii si dau cu doua foi in cap. Sa zica merci ca n-o dau la tigru 😀

    N-ai ma cum sa gasesti combinatia acolo la hotel. Toate cifrele is ale tale 🙂

  6. subconstientu lucreaza, madame Shmenozelle…
    ‘otel?
    biblioteca publica?
    brava.
    io n-am mai visat. cred ca-s prea obosita si nu mai am chef sa visez.
    si m-am obisnuit sa-mi tin gandurile in oaresce ordine in timpul zilei, ca altfel e jale. seara, trag linie, mai fac o lista, un memo….si ma linistesc.
    nu ramane nimic nebifat.
    p.s. Puf a pus la punct doua pisici. (al nostru: birmanezu Rossini, un tembel si jumate, mitocan si tafnos si pe tante Mitzi – albastra de Rusia a soacra-mii).
    deci, stii ce e aia pus la punct?
    nu misca, soro. cand apare Puffen, alea o taie urgent. ca nu-i chip sa stea in zona. incepe o flocaiala de zile mari, plus morala (ca-i moralist si intelept ce n-ai vazut)
    si-s matze rele, feroce chiar. cu istoric.
    deci, se poate.
    bine ar fi sa nu ajunga Ira sa o zgarie/muste pe Printesa. nu e tocmai ok.

  7. did,
    mie Viata lui Pi mi s-a parut cu atat mai surprinzatoare cu cat, in mintea mea, eu imi facusem alta idee despre relatia dintre pusti si tigru. adica ziceam ca e de bine, ca sa nu zic mai multe, ca poate mai vrea s-o citeasca lumea
    Inah,
    eu visez noapte de noapte. imi aduc aminte vise de acum 5-6 ani, mai ales pe cele recurente ca, vorba ceea, nu degeaba sunt recurente.
    animalelor de casa le e teama de copii. stiu ca si-o pot lua de la parinti daca zgarie sau musca progenitura. de-asta nu prea fac nimic.

  8. 🙂
    Ma bucur ca te-ai impacat cu tine. Stii, e oarecum trist, dar sunt unele greseli pe care ne e dat sa le facem, unele lucruri pe care sa le regretam, pur si simplu pentru a ne schimba, si, chiar daca e o schimbare pe care la inceput nu ne-o doream, apoi ne e bine cu ea. Si nu e resemnare.
    Out off topic: Ai o adresa de mail pe care iti pot scrie ceva? (eu sunt: miramagique@gmail.com)

  9. mira,
    adresa mea este shmeny@yahoo.com. astept cu drag.
    dar nu m-am impacat. si nici nu cred ca ma voi impaca in curand.

  10. nevermore

    Eu cand eram mica am iubit o pisica (nu, nu e poezie, stati calmi) in mare parte pentru ca nimeni nu o iubea si taranii o aruncau la caini sa se amuze. Vazand aceasta nelegiuire, m-am enervat si mi-am zis: Don’t worry kitty! I’ll save you! (pe vremea aia nu existau desene traduse) si am alergat spre ei. Dupa ce am dat de trei ori cu capul de asfalt si o data in balega din cauza disproportiei dintre cap si corp, am ajuns in cele din urma la locul cu pricina si am luat pisica in brate. Taranii nu vroiau s-o lase asa ca am tras de ea. Trageau ei, trageam eu, trageau ei mai tare, trageam si eu mai tare… Nu mi-a zis nimeni ca pisica nu se intinde… Oricum, m-a marcat momentul si am ramas cu multe intrebari legate de viata, moarte si mai ales: de ce cacat tot eu am mancat bataie?!? Ce sa-i faci, „facerea de bine… futere de mine”. Scuze, suna mai bine.

  11. tankistu

    bai…si eu visez destul de des o chestie. ca sunt undeva la inaltime. si merg si ma uit in jos. si ma cac pe mine de frica. culmea …eu am frica de inaltime. ma tot visez tranversand tot felul de poduri inguste, blocuri, si alte cacaturi. daca asta inseamna ca sunt destept vreau sa-mi spuneti. daca inseamna ca sunt tampit…. va puteti abtine. 🙂

  12. esti tampit. da’ n-are legatura cu visul. si mdea, nu m-am putut aptine. grasule care esti tu pufos. ce le-am rupt kekosanu’ la fraieri! 😀

  13. bogdan

    asa,oana.tot mai responsabila.sa se descurce. 🙂
    oare ce-o spune jim cand,venit acasa o sa-l vada pe andrei cu gatu’ si coada nefiresc de lungi ?!
    ca tot binili invinge, iar puiu’ de om se adapteaza de minune conditiilor vitrege. 🙂

  14. Ali

    Vise tata, vise…
    Niciodata viata nu fu mai frumoasa sufletului nostru…
    Si dupa cum ziceam:
    „Cind viata e departe de-a fi ceea ce vrei
    Traieste fericirea de-a fi stapanul ei !”

    Pup Shmen,
    ever friend

Lasă un răspuns

