Mumii

AC/DC. Iron Maiden. Ozzie Osbourne. Metallica. Rammstein – hai ca astia nu au putrezit inca. Par vii. Slayer. Megadeth. Am uitat vreun schelet? Daca l-am uitat, nu e vina mea. I-a uitat deja istoria. Ah, Eric Clapton. Ca Leonard Cohen a evitat sa moara pe meleagurile noastre anul trecut. Si acum doi ani.

Nenoricirea e ca vreau sa-i vad pe toti. Nu am bilete la niciun zombie din astia.

Oana Dusmanescu: mai vine si ozzie
Oana Dusmanescu: sa-l fut in gura si pe asta
Oana Dusmanescu: da veniti nene toti
Oana Dusmanescu: in aceeasi zi macar
Jimmy: ala ce vrea? nu murise?
Oana Dusmanescu: hai ca-i fut in gura
Oana Dusmanescu: toate mumiile mele
Oana Dusmanescu: uite ca nu
Oana Dusmanescu: si chiar daca a murit, vine
Oana Dusmanescu: crezi ca e mare diferenta dintre astia vii sau morti?
Oana Dusmanescu: sunt la fel
Jimmy: corect
Jimmy: oricum par morti
Jimmy: da’ de ce vine? adica cu ce scop? adica ce sa faca?
Jimmy: ca doar nu o vrea sa ne minta ca canta
Oana Dusmanescu: ba da
Presupun ca la anul, cand niciun rocker-stafie nu va mai fi disponibil, din diverse motive – boala, moarte, voce nema, plictis, boala, moarte – vor veni toti rapperii. Ca la capitolul asta suntem deficitari. Vanilla Ice, reactivat (apropos cu melodia asta s-a facut dreptate istorica!), Tupac (stiu, stiu, sunt la curent!), Jay-Z (asta e functional), 50 Cent. Pfui, sunt asa de multi, ca nici nu-i mai stiu.
Eu inca ii mai astept pe Red Hot Chili Peppers. Dar probabil vor veni in baston. Si cand voi fi si eu tot in baston.

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Mumii

  1. fifty a fost ma. s-a gudurat patruleasa la ciomagu’ negru. si cam atat, ca la concert au fost 3 bichoni si-un pudel roz. bang bang! i’m from da hood nigga what kind of facts are those!? shoutout pt tuinea: sugi maciuca! mai bagam d-astea?

  2. si io care hotarasem cu colegii de liceu sa merem la concert la chris norman
    :))
    p.s. noroc ca ne-am trezit la vreme si am simtit ridicolul situatiei. poate ne facea careva si poze.

  3. Red Hot, da!

    Pe Vanilla l-am vazut acum cativa ani in deschidere la Prodigy la un festival coca cola. Si pe cuvantul meu ca erau cativa fani cu pancarte. Am crezut ca-i la misto, dar oamenii stiau piesele.
    🙂

  4. nin

    Mi-a luat fii-miu bilet la ACDC, cica du-te ba si tu ca astia-s depe vremea ta :)) Da’ eu as vrea sa-l vad pe Ozzie 8-|

  5. musik pisik

    pana la Rammstein….o sa`ti tragi genunchi in tibie pt ca nu ti`ai luat bilet…

  6. nu exista concert la care sa vrei sa mergi si sa ramai pe afara. de la mine citire. eu fiind alalalt, da’ mi-e lene sa schimb.

  7. rammstein nu intra in aceeasi liga cu aia mari inca mai shmeny.

    jim : afara cu gigi din ghencea!

  8. coaie, afara cu gigi, afara cu borcea, cu turcu, cu maghiaru’ ala, cu iancu, cu copos, cu bucsaru ca are bani de la gigi, cu penescu s-a rezolvat deja….da’ cu cine ramanem? cine vine in loc? stiu, ma futeti in gura ca tin cu dusmanii, da’ zi-mi tu, sau ziceti voi, cine vine in locul lor? vad ca nu se inghesuie lumea. stiu, era la misto, da’ eu sunt matol si vorbesc mult.

  9. bogdan

    pe mine unul ma doare la intersectia cracilor de borcea si restu’ baietilor de care ai zis tu aici.
    da’ cu jiji afara,vere ! ca mi-ar trebui toata ziua sa-ti zic de ce.
    vreau sa vad si eu ca echipa asta pe care o iubesc de cand ma stiu nu mai e condusa de un analfabet paranoic si de un slugoi muist.
    si nu mai vreau ca ciobanu’ retard sa-mi rada in nas si sa-mi spuna printre ragaieli ca steaua e stana lui.
    si vreau sa vad iarasi un stadion plin. si sa fiu mandru din nou ca tin cu steaua,in pula mea !
    m-am aprins nitel,si asta e un post lejer,cu ozzie si alti tinerei.
    da’ ca sa-ti raspund la intrebare : sa vina oricine,mai rau nu poate fi. si nu-mi spune ca nu s-ar gasi cineva sa ia steaua.

  10. tankistu

    bah…eu cind spun ca singurele concerte adevarate din romania au fost cele 2 ale lui michael…

    AC/DC…au rulat aici. nu erau foarte ramoliti.

  11. untiljune

    pisico, ai mutat stadionu’ pe blog?

    eu vreau la clapton.

  12. sun

    apropo de chris norman, eu am fost acu’ vreo 2 ani la un concert cu smokie ( fara chris n.), aci la brasov la sala sporturilor, vreau sa spun ca au cantat baietii aia de m-am simtit ca-n tinerete( nu ca acu’ as fi vreo batrana, insa, na, am crescut cu muzica lor).
    nu mai insir aici pe cine am mai vazut/ascultat, tot ce pot spune e ca atunci cand a murit freddy, am plans de ciuda ca nu am avut prilejul sa merg la un concert de-al lui, asa ca, de atunci, nu prea ratez…
    so far, cel mai tare concert a fost metallica…
    ceea ce va recomand si voua, boieri d-voastra…

  13. 50 cent veni deja, lipsesc eminem si lil wayne

  14. Bai fata, Rammstein n-au nicio treaba cu babacimea🙂 Megadeth? Maiden? Priest? Come on! Astia canta mai ceva decat orice trupa tanara. Pai arata-mi un individ care sa cante ca Dickinson! Sau un baterist care sa arda tobele cu atata usurinta precum Travis.

    Da, trece-l la mumii pe Ozzy … ala saracu’ asa a fost toata viata :)) Ai uitat sa o pui pe lista pe Patricia Kaas😀 Sau … ce zici de Al Di Meola? Faith No More? Chiar si RHCP🙂

    Pana una-alta mi-am luat bilet la Maiden in Cluj😉 Ca sa sarbatoresc cum se cuvine venirea Mayei😀😀😀

Lasă un răspuns

