Ah, ce? De ce?

In viata mea nu am auzit mai prost un concert decat pe ala de aseara, din Piata Parlamentului. Nu baietii in sine, ACDC au fost geniali, ci conditiile capitalei noastre care nu are nici macar un locsor pentru concerte de zeci de mii de spectatori. Auzeam galagia minunata a rockerilor australieni cu delay, pentru ca sunetul se dadea intai cu capul de magaoaia poporului, apoi de blocuri, si de-abia intr-un final ajungea la mine, aproape cand melodia era pe final. Unii spun ca se auzea mai bine din diverse cartiere decat de la fata locului.

Si Doamne fereste sa bei bere intr-o zi vantoasa, la un concert in Romania! Mi-a parut rau ca nu am largit o pereche de pampersi de-ai fie-mii. Prima incercare de a da piept cu veceurile ecologice a esuat lamentabil. M-am dus dupa Iris (care s-au auzit si mai prost, saracii) si m-am asezat la o coada de 20 de oameni care bateau nervosi step. Vine un nene beat si agitat, care incearca, Romanian style, sa ne convinga ca el se pisa mai tare ca restul si ca el asteapta ACDC de 40 de ani, nu ca noi, astia tinereii. Alta tipa, probabil planner pe la vreo agentie, calculeaza ca la astfel de eveniment ar fi fost nevoie de 4.666 de toalete. De-abia daca sunt 100. Hai 150.

Parlamentarile pisaciosilor sunt intrerupte de intrarea trupei. Uit de pisare si o iau la goana spre scena. Evident ca simtul meu de orientare ma tradeaza si raman debusolata minute bune in cautarea amicilor cu care eram. Parca nu ma mai preseaza asa de tare.

Dar…

Pe la a cincea melodie ma uit inspre closet area. Liber ca taxiu’! Intru linistita. In relaxarea generala resimtita de trupul meu de bere iubitor incepe Thunderstruck! La mine e ceva traditional sa ascult cele mai populare piese din veceu la toate concertele la care ma duc. Asa ca nu ma oftic. De vreme ce ma simt usurata, imi mai iau si bere.

Apar si mai multi prieteni. Mary apare chiar pe ecran, scuturandu-si carliontii. Apoi apare langa mine sa ma certe ca nu mai scriu. Bai, Maria, ubicua mai esti! Asa cum te stiam din tineretea ta nebuna. Si din a mea. Maria are 22 de ani.

I need to belong.

La final, ne bulucim ca oaia decapitata catre tramvai. Care tramvai? Nicio suplimentare, duceti-va pe jos. Pe linia de la Sf. Gheorghe sta o pizda intr-o masina rosie. Se crede tramvai. Pai du-ne si pe noi pana in Colentina. Nu ne duce, vaca dracului! Taximetristii simt nevoia sa scoata 10 ron in plus de la rockeri. Noroc ca suntem multi si facem caterinca.

Bine ca nu a plouat! Bine ca nu m-am pisat pe mine!
Si ca sa parafrazez un status de pe mess – For those who had just rocked… We salute you!

25 comentarii

Din categoria Uncategorized

25 de răspunsuri la „Ah, ce? De ce?

  1. nin

    😦 deci ai fost!
    eu am cedat in favoarea lui Adi, ca „p… dele de la shoubiz” (astea-s vorbele lui) nu i-au facut acreditarea. si eu nu m-am indurat de el … da am ascultat la telefon cam 40 de minute 🙂

  2. am fost da. nu prea am ratat rockeri. imi pare rau ca nu ai fost tu.

  3. murphy law!
    hai, iesi din buda :):) I salute U

  4. windie,
    romanian law

  5. Sorin

    Hehee, eu am fost cu bicla. In al doilea rand, fiind mascul, am facut pisu’ in boschetii supravegheati cu atata blandete de BGS. Am baut 10 beri cred=))

  6. nu fii carcotase!
    la atata lume nu-s destule bude:)
    nowhere!!

  7. Sorin,
    iata un amanunt distractiv. eu nu pot sa fac pisu in boscheti. dar nici macar in lanul de proumb. tot mi se pare ca se uita cineva la mine

  8. tot hipismul e baza. nu bre, nu sa va apucati de calarie, sa fie flower power misa style, se caca fiecare unde si pe cine ii vine. gregorian, we salute you!

  9. horses low 🙂
    they won’t shit running…

  10. imi si inchipuiam un black beauty low rider, taraie cur asa. foarte marfa arata, pacat ca m-ai trezit cu erata.

  11. my bad 😉
    I dreamed a low rider lava red sunglow, longtimeago 🙂

  12. macar tu ai fost. eu am pazit copilul, ca sa mearga tatal lui.

  13. toader

    si cum ma, ai facut pipi la thunderstrack?
    uai sa imi bag.
    macar ai dat din cap de acolo de unde erai?

  14. Ali

    hai zi merci ca nu te cacai pe tine sau ceva…
    si oricum, cu sau fara balabaneala sunetului printre constructiile epocii de aur, a fost show…

  15. Zu

    La mine s-a auzit super ok, e clar ca depinde si de unde stai… se pare ca eu am avut noroc. La Iron Maiden am patit asa: am fost nemultumita de sunet si ulterior toata lumea imi povestea ce bine s-a auzit :D….

  16. the_kop

    bon scott,bon scott,fac pe mine,nu mai pot…esti ca mine cind joaca liverpool,sint in pub la al 7-lea kronenbourg 20 minutes to go,portile iadului sint deschise,trebuie sa ma duc si ma rog sa aud urlete de fericire de dinauntru de la aia normali,neasa de betivi,nu asa de pisaciosi,aia cu prostata tare…ma pis si imi imaginez cum stevie g o da in vinclu sau fer-nan-do torres liverpool number 9 inscrie pe sub portar…for those about to piss we salute you.

  17. the_kop
    da, cunosc sentimentul si din punct de vedere fotbalistic. mereu aud zarva de gol din camera pentru o singura persoana. tot de la bere. m-ai facut sa zambesc de dimineata.

  18. ce-i aia kronenbourg si cat masoara? si tu, jmen, ce zarva de gol auzi din veceu, ca la noi se aude direct comentariul? sunt 3 metri intre tv si buda. e atat de aproape ca il aud si daca-i pe mute. il intuiesc. mai avem putin si ne contopim.

  19. j,
    dar poate vorbeam de sport spirit. ca aolo mi s-a intamplat. si ti s-a intamplat si tie.

  20. the_kop

    i’m pissed(!) as fuck…scrie gagico,scrie..cind scrii si eu iti raspund uneori,nu prea s-a intimplat,e parca as vorbi cu un om normal.

  21. the_kop
    te inseli crunt. nu cunoastem oameni normali

  22. Aaaa, concerte fiziologice! Pai am fost si eu la unu’ cu o trupa autohtona care-i imitau pe AC/DC. Nu mai tin minte daca erau Irisii sau care draci erau, dar neavind amplificatoarele date la „omenos”, cind au bagat ghiara-n coarde si picioru-n pedala, timpanele mi-au explodat, ochii mi-au iesit ca la melci, inima o luase de-a-n pulea, diapazonul dintre picioare-mi vibra dureros si vezica se umpluse la refuz, de cu greu am reusit sa-i blochez supapa de evacuare. Tu te vaiti de 150 de veceuri la care puteai ajunge, dar eu in afara de muschii faciali nu puteam sa misc nimic din ce-mi apartinea. In sala de 500 de oameni eram fo 2000 de suflete. Asa ca m-am usurat dupa fo doua ore de infern sonor. Basca biss-urile.

  23. sonia

    papagigli nu mai bine scriai din prima papagal? ai 18 ani,scrii k dreacu,ni inervezi,nu reveni.

Lasă un răspuns

