Taxi driver. Nut driver

M-am dus si eu miercuri seara la Gala Societatii Civile.

A trebuit sa ma si intorc.

Pe la Academiei, ursitoarea responsabila cu intalnirile mele cu taximetristi neexpertizati mental si-a scos matura de dupa usa si mi l-a adus in cale pe un nene de la Pelicanul.

Cu ocazia asta am facut un legamant cu propriii mei nervi: sa nu mai intru in vorba cu soferii de pe taxiuri. O sa arat indurerata catre o masea suferinda imaginara si gata.

Ala de miercuri seara a deschis gura sa spuna ca a fost arbitru de baschet. Si pe mine m-a mancat in cur sa ii raspund ca eu am scris toata viata despre baschet. Si de aici dezastrul.

Nu imi dau seama nici acum, cum nu mi-am dat nici miercuri seara, cum de la baschet am ajuns la faptul ca el are o retea de produse de-astea panaceu si ca, in plus, mai e si astrolog specializat. „Sa veniti cu sotul, pentru ca la mine o sedinta de 500 ron fata de 2.000 de euro, cat cer altii”.

Dupa ce ca pe teme de baschet si-a aratat veninul fata de conducerile de federatie actuale si trecute, la final aproape m-a sechestrat in taxi, vorbindu-mi incontinuu despre lucruri absolut aberante, fara cap si coada, de la legea 25 la omega 3. Cand puneam mana de butonas sa sar dracului din masina, mai zicea ceva, fara legatura cu nimic, ca un om nebun. Cred ca am stat 10 minute in fata blocului, cu taximetristul aiurandu-mi ca intr-o febra a nevorbitului, despre stele, alimente benefice, arbitraje, greve…

Acum vreo 4 ani am avut o experienta asemenatoare, doar ca mult mai scary. Eram in taxi cu un sofer tanar, care a luat-o complet razna. Ma invita la el sa ii vizitez studioul fotografic. Era total in transa, nu voia sa opreasca sa cobor, incerca sa ma convinga ce artist nerecunoscut este el, plangea explicandu-mi ca arta face el si nimeni, nici macar eu, nu il ia in seama. Pentru singura data din viata mea m-am gandit cat as risca daca as sari dintr-o masina in mers. Atunci chiar m-am bucurat sincer ca am scapat intreaga.

Miercuri nu a fost chiar asa. Dar revine intrebarea – pe astia ii verifica la cap cineva? Sau ii lasa sa agreseze clienti, in diverse feluri, la infinit?

12 comentarii

Din categoria Uncategorized

12 răspunsuri la „Taxi driver. Nut driver

  1. da ce? pe profesorii pe care o sa ii aiba viitoarele generatii o sa ii verifice cineva la cap? :))

  2. bogdan

    io zic sa-l duci pe jim intr-o zi,ca n-o fi foc.il trezeste pe tinerel destul de rapid.

  3. conor sorina

    people. nut people!

  4. the man

    Ii ştii pe tipii cu proiectul ăsta : „Cresterea accesului tinerilor la educatie si servicii prietenoase de sanatatea reproducerii” ? Mai primesc voluntari ?

  5. dobro azi la guerilla despre cum s-a întrerupt din conversat cu șoferul să răspundă la telefon. după oareșcât de dialog cu interlocutorul de la capătul firului, urmează replica taximetristului:

    „spuneți-i prietenului dvs că el poate să vorbească cu dvs tot timpul, dar eu când vă mai prind?”

    epic.

  6. socio

    Da’ macar oprise aparatul de taxat? 🙂

  7. ar trebui sa aiba testul psihologic. dar eu am dat spaga sa-mi faca dosarul cand am dat de permis, deci se rezolva easy

    am avut si eu experiente nefericite, dar ca tine nu…

  8. kiko

    eu l-as felicita,nu infiera.tine vie flacara acelui vis al fiecarei femei:sa fie violata de un necunoscut.stiu ca suna aiurea da’ asta e.go taxi driver go!

  9. the man

    kiko, eşti din Bucureşti ?

  10. the man,
    :)) :)) :))

  11. ai matale chemare spre trebi de-astea periculoase pentru sistemu nervos.
    :))
    da-l dracu, ii spui scurt unde vrei si zdrang, castile pe urechi.
    scapi de manele si idiotenii romanesti pur sange.
    am prins si io niste nevorbiti de-astia…si m-am invatat minte.

  12. hai shmeny, ca tu oi fi cea mai normala persoana de pe terra. lasa baietii sa se exprime. sa iti arate calea, adevarul, viata.

Lasă un răspuns

