Pisica Olga la Bookfest

Am vorbit ieri trei prostii la standul Editurii Tritonic despre Urechile pisicii Olga. Am stat toata ziua la Bookfest si mi-a prins foarte bine.

M-au vizitat la stand Nin si Cristina. Ceea ce m-a bucurat nespus. Si am mai avut o intalnire intamplatoare care m-a emotionat de-a binelea: Dadi Graur, fostul meu sef in Antena 1, un om care intotdeauna s-a purtat extrem de misto cu mine si ale carui laude pentru carte chiar inseamna mult pentru mine.

Si Petrut cu sotia si cu pustiul lor reusit.

Am avut si intalniri total najpa, cum ar fi Grigore Cartianu. Am vrut sa ma duc sa-l felicit pentru cartea lui si nu am putut. Parca aveam niste frane la sandale.

Copila a ramas acasa cu ta-su. A mancat cereale cu lapte, mar si morcov, o inovatie culinara creata de tatal ei. A mancat-o pe toata. A fost si la bere dupa-amiaza. Cred ca taica-sau devine pet-ul preferat.

Nu-mi place sa ma dau mare. Atat despre Bookfest.

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Pisica Olga la Bookfest

  1. bogdan

    pai cu ce te-ai dat mare ?!
    in alta ordine de idei,urechile ajung si-n provincie?
    nu stiu,poate s-a mai intrebat si n-am fost eu atent.

    la bere,zici…cate-ar fi de spus la partea asta.

  2. nin

    si pe mine m-a bucurat intalnirea cu tine :)!

  3. bogdan,
    da, cei de la editura spun ca se gaseste si in afara bucurestiului.
    nin,
    a fost foarteeee buna

  4. bogdan

    nu stiu ce-ti zic aia de la editura,dar te asigur ca-n tg-mures canci.
    ah,uitasem.da’ cu gregoar scriitoru’ ce-ai? 🙂

  5. bogdan,
    dar vezi ca se poate lua si de pe net. de la http://www.tritonic.ro
    gregoar nu corespunde cu mine, ca sa zic asa

  6. bogdan

    nu corespunde el cu multa lume .:)
    de pe net n-o iau.da’ tot ma descurc eu.merci.

  7. sun

    in brasov am gasit-o la targul de carte, la stand la tritonic…
    si parca-n carturesti am mai vazut-o…

Lasă un răspuns

