Evitati farmaciile Hypopharm! Lapte pentru copii expirat!

Deci…

Ma duc azi sa-i cumpar lapte praf si scutece copilei. De la farmacia Hypopharm din colt, care e mica, in loc sa ma duc la farmacia mea Sante unde am carduri si unde sunt mereu toate in regula… De lene si de caldura nu m-am dus si am ajuns la Hypopharm, unde am dat 35 ron (adica mult peste pretul pietei) pe o cutie de NAN 3 expirat de zece zile.

L-am dus inapoi si era sa ma si pis pe farmacistele pizdii care isi permit sa se joace cu sanatatea oricui, si mai ales a copilului meu.

La Oficiul pentru Protectia Consumatorului pentru Bucuresti raspunde insa un robot care iti spune ca regreta, dar nu mai are loc pentru inregistrat mesaje. Asa ca o mai sugi o data si iti ramane sa-i innebunesti cu problemele tale minore pe cei apropiati, care, de cele mai multe ori, nu pot rezolva nimic.

Asa or sa scape patronii de farmacii obscure care vand medicamente si alte produse expirate. Cascati bine felinarele la datele de expirare cand cumparati ceva!

LE – Mi-a raspuns pana la urma OPC-ul, mi-a zis sa le scriu mail.
Jimmy: corect, ala se ignora cel mai usor

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “Evitati farmaciile Hypopharm! Lapte pentru copii expirat!

  1. pai, cine te pune sa nu te uiti pe fundul cutiei inainte sa il cumperi, ai? io-s patita, de-aia ma uit la orice. dar absolut orice!

  2. Codru

    ar fi bine sa le spargem vitrina jegosilor. si sa lasam un mesaj cu motivul pt care am facut o🙂

  3. bai codrule, mi-ai stricat surpriza.

  4. Codru

    😀
    daca angajatii Hypopharm citesc blogul asta, nu va mai fi nicio surpriza

  5. asta voiam sa-ti zic. sa le dai mail. dar o sa-ti ceara contractul de vanzare cumparare a laptelui si dovezi clare ca era expirat.

    pfff. sa stii ca mi-am luat si eu tepe din astea. ar trebui sa avem in reflex sa ne uitam la data expirarii

  6. aoleu, se poate? ca nu mi-am pus niciodata problema asta

  7. nici eu nu-mi pusesem. si eu am mai cumparat de la aia, la oana e prima data. cu prima ocazie ma duc tot acolo sa incerc, doar-doar mi-o servi poponaru’ ala de la casa, care cred ca e si ceva sef, tot ceva expirat, ca de cand l-am cunoscut as fi vrut sa-l cam bat nitel. daca nu…il bat fara motiv si aia e.

  8. eee, pai acum ai motiv, e bine.

  9. eu am facut 2 reclamatii la opc, ambele rezolvate.

Lasă un răspuns

