Toamna gri

Daca nu ar fi cartile in perioada aceasta, toate zilele mele ar fi la fel…
Daca nu ar fi cartile zilele astea, toate vietile mele ar fi la fel…

Not OK.

Nu cred ca pot sa duc viata asta, asa cum e ea acum. Nu e pentru mine. E prea grea si necolorata.

M-am plictisit. Vreau o vacanta. Vreau sa fiu altcineva pentru o saptamana macar. Cineva normal si cald, nu un robot teleghidat. Cateodata nu mai incape in mine atata deferenta.

Am asteptat foarte multe de la mine. Si nu pot sa le fac fata. Chiar nu pot!

You are The Tower

Ambition, fighting, war, courage. Destruction, danger, fall, ruin.

The Tower represents war, destruction, but also spiritual renewal. Plans are disrupted. Your views and ideas will change as a result.

The Tower is a card about war, a war between the structures of lies and the lightning flash of truth. The Tower stands for "false concepts and institutions that we take for real." You have been shaken up; blinded by a shocking revelation. It sometimes takes that to see a truth that one refuses to see. Or to bring down beliefs that are so well constructed. What’s most important to remember is that the tearing down of this structure, however painful, makes room for something new to be built.

What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “Toamna gri

  1. nin

    Stiu cum este! Eu am gasit solutia. Dar e valabila doar pentru nin. Pentru smeny nu cred ca ar fi, nu acum!

  2. nin

    shmeny. sorry!

  3. Anca

    Tu ai rutina mamei care sta acasa cu copilul. Eu, noi, cei ce muncim avem rutina venitului la birou, muncitului peste program pana se face seara, mersului acasa si mancatului pe apucate si evident a terminatului zilei mult prea repede fara sa apuci sa-ti dai seama. Ma nemultumeste si pe mine si uneori chiar ma sperie. Asa ca te inteleg😦

  4. Vreau si eu rutina traitului. Aia cand o sa o avem…

  5. viata e asa cum o vrem sa fie.fii optimista si da culoare zilei prin tot si prin toate.si daca se poate asaza si o floare la ureche pe ritm de disco!!!

  6. tankistu

    shmen… trimit un bax de bere…daca imi cumperi si mie o carte. ¨sunt o baba comunista¨ da´ sa nu afle betivul. frati-miu e destul de elegant sa te caute cu berea, dar destul de ¨putoare¨ sa nu caute cartea. si cum la bucuresti ….e doar voi… la voi apelez.

    multumesc anticipat. 😀

  7. E ok sa nu poti. E ok sa plangi sau sa te plangi, sa te revolti sau sa vrei sa fugi. E ok si sa fugi, atat timp cat nu fugi de tot.
    Parcheaza copila cateva zile la o bunica and start from there🙂

  8. conor sorina

    shmeny, pai tu esti mai puternica decat crezi tu ca esti draga mea, tu esti The Tower!!!

  9. sorina
    turnurile se mai si darama

  10. habar nu am ce sa-ti spun ca sa-ti ridic moralul. sa stii ca inteleg intr-o masura nevoia de a trai altceva. asteptarile astea sunt viclene…

  11. Eu mă uit la mine, mă uit în jur, de ceva vreme nu mai văd priviri relaxate, entuziaste, zâmbete fireşti. Şi veşnica replică: „sunt disperat(ă) cu banii, alerg de nebun(ă) şi nu mai am timp de nimic”. Eu încerc pe cât posibil să nu pic în depresia rutinei, ies, mă văd cu oameni, mă agit şi da, insist să mă şi bucur şi relaxez. Dar mă doboară parcă pe zi ce trece tot mai tare reacţia celorlalţi: „mda, păi, îţi permiţi să ieşi! Să mergi la Sibiu, să mergi la film. Mde, unii au cu ce!” Am obosit şi să le explic că nu costă nimic să te plimbi, la Sibiu am stat la prieteni m-a costat doar motorina, la film am primit invitaţii şi chiar m-am dus, trecând peste lehamitea plecării de acasă după o zi de birou scârbos. Dar am obosit şi de privirile şi vorbele şuierate, parcă a dat ura în toţi😦 Şi uite aşa am ajuns să mă mai văd sau socializez cu 3-4 persoane.

  12. ailaviutu.
    ce noroc cum ca ne trec sentimentele in ciuda intensitatii lor..

Lasă un răspuns

