Banii

Trebuia sa vina pe 10 iunie. Postarita la usa cu indemnziatia de crestere a copilului. Este 21 iunie. Nu a venit inca.

Este clar ca statul roman nu mai are bani. E fix ca mine in acest moment. Deosebirea este ca eu muncesc de la 18 ani in weekenduri, in tarziuri de noapte, in injuraturi, in umilinte pentru banii astia. In ideea ca intr-o zi voi putea sa cresc un copil pentru ca am muncit ca o vita din tinerete. Am gresit!

Deosebirea e ca statul roman imi fura acesti bani ca sa acopere furtisaguri ale unor oameni cu demnitate care de fapt habar nu au ce inseamna munca grea, sacrificiile, lipsurile, laptele praf.

Cine i-a votat pe astia ar trebui s-o suga acum in locul meu. Dar fac pariu ca nu recunosc acum. Nu, nu inseamna ca ei sunt mai putin victime. Dar ar trebui sa treaca pe la mine, o data pe luna, cu cate 10 RON in mana. Iar Basescu sa treaca pe aici cu propriul cap in mana ca sa ma simt cat de cat consolata.

Ne bazam pe bani de la mame – o pensionara si o profesoara.

Si sunt sigura ca sunt cazuri muuuuult mai nasoale. Femei singure, care nu au niciun alt ajutor.

Tara asta trebuie sa moara! Pe bune, sa moara si sa ramana in loc un desert. Stiu, o sa vina Toader si o sa-mi povesteasca de la Paris ce marfa e in Romania!

64 comentarii

Din categoria Uncategorized

64 de răspunsuri la „Banii

  1. nin

    Ti-am povestit si ti l-am aratat pe Pavel! Cam in aceeasi situatie este si el, de fapt maica-sa, singura, fara nici un alt ajutor. Si face matanii in fiecare luna, inainte de a baga cardul in bancomat. Citeam dimineata in nush ce ziar ca nici Nutzi nu are bani de banca (3 mil euro, scadenti anul asta) si ca s-ar putea s-o execute silit. Zice ca si ea a muncit 😉 si va (suge) munci in continuare, daca nu, poate ii organizeaza astia vreo cheta, pentru ca, nu-i asa, tara trebuie scoasa din necaz!
    Ce le-as face eu astora? Am scris undeva, nu-ti mai zic si tie, ca mi-e ca vii cu mine :))

  2. nin
    nu mai exista niciun strop de compasiune nici macar pt copii, nici macar pt batrani. imi spune basescu ca de ce nu mi-am facut calculele inainte sa ma fut ca sa fac copii. PAI AIA E, CA MI L-AM FACUT! ca sa mi-l dea el cu camarila lui peste cap.

  3. am mai zis, da’ o mai zic o data: ai facut calculul, da’ n u l-ai facut bine. calculul trebuia facut asa: „eu am banii astia, pe care i-am muncit, imi ajung pentru a creste un copil? da, imi ajung. da’ daca basescu ar decide sa nu mi-i mai dea, ca pula lui nu prea doreste, atunci mai imi ajung? nu. bun, nu mai facem”. intelegeti metoda de calcul, da? hudrele, da taicuta?

  4. nin

    Pai si astia isi fac calcule peste calcule cand ne fut pe noi. Diferenta este ca lor le iese. De asta trebuie BELITI!

  5. pai de ce ma sa-ti dea? nu-ti da de atata vreme? zau. eu m-am intors la serviciu. din cauza de bani. care bonurile de masa se taie probabil, ca vor fi impozitate. care da-uri vor fi si ele impozitate. care zic ca mai bine stau acasa, dar nici asa nu e bine, ca banii tot nu vin. deci? solutii? emigram? zau, mai bine ma fac chelnerita in sudul frantei. si dau copilul la cresa acolo. in spania cica program de la 8 la 21 e 430 de euro

  6. asta cu „emigram” e asa, ca sa zicem si noi ca ne-am revoltat. de fapt nu emigreaza nimeni, din diferite motive. eu pentru ca acolo as avea cu cine bea bere, da’ nu e la fel ca cu ai mei, tu pentru ca acolo nu esti maria coman, esti „maria, dos canas porfa”, nin pentru ca nu lasa copiii, toader pentru ca deja si-a ales sa stea in tara cu sexualitate dubioasa etc.

  7. jimerino, sa stii ca eu mai degraba ca n-am cu cine sa-mi beau vinul. ca altfel pot sa traiesc si fara nume, nu ma ajuta la mare lucru. rar sa rezolv mai repede vreo birocratie. si nu e nici revolta, e supravietuire

  8. untiljune

    jim, iar eu sunt proasta aia care, atunci cand era la scoala in tara cu sexualitate dubioasa, a ales sa se intoarca „acasa” pentru o duzina de motive care s-au dovedit a fi gresite grav rau.
    si tot eu sunt imbecila care acum (inca) nu pleaca dracu’ de „acasa” pentru alte motive care se vor fi dovedit a fi la fel de gresite grav rau.
    ma rog, acum nu stiu exact de ce m-am bagat in seama, da’ eram prin zona si mi-a trecut prin cap ca sunt in trend.
    au revoir!

  9. bogdan

    cineva spunea odata ca merge sa le dea alora de la guvern cu bucati de caldaram in cap.ca-i este rusine de batjocura asta si se simte oarecum dator s-o faca.ziceam ca-i prea mult.
    da’ cand ei isi bat joc de copii,batrani,de noi toti,zau ca nu-i deloc radicala solutia.si cand le vad pe toate astea,ma gandesc din ce in ce mai serios sa plec.
    si da,oana,ar trebui sa trec pe la tine lunar cu 10 lei.am fost indeajuns de prost sa-l prefer.acum i-as arunca pamant pe sicriu.ceea ce nu ma face neaparat mai destept.

  10. Anca

    La Cluj primim indemnizatia in 20 a lunii (uneori 21, alteori 22) si azi aveam banii pe card. Nu inteleg de ce nu i-ai primit…Sper sa se rezolve…

  11. maria, ori minti, ori te minti.
    gabita, de tine stiu de ce nu pleci, ai fi idioata sa pleci. hai sa stim si sa recunoastem ce avem. fiecare ce are.
    bogdan, tu esti doar bou. pentru ca am vorbit de atatea ori, ai putea sa pleci oricand, doar ca am impresia ca esti blocat pe plecatul in sua. muie sua, poti sa plei oriunde daca vrei. nu vrei, iti place unde stai, iti place confortul in care stai, desi nu te ajuta cu nimic. e un confort aparent.
    anca, nu ma bag.

  12. bogdan

    da,ba.sunt bou si tu un fin psiholog.’te-n pricepere.
    dar in ecuatia asta ai bagat si aia cu berea si prietenii,da? ca doar n-oi fi tu singurul caruia-ti plac astea.bun.
    si nici in state n-as pleca de azi pe maine,adica fara ezitari.tot pentru ca-s un bou,da.

  13. bogdan

    caruia-i plac,na.

  14. untiljune

    jim, de fapt as fi idioata sa nu plec, crezand ca ceea ce „am” chiar imi apartine. bref, nu am nimic, in afara unui laptop si a unor sperante de 2 lei, munciti ca sclava, intr-un domeniu pervers si plin de basini.
    iar tu stii asta.

  15. jim, ma bucur ca stii mai bine decat mine si multumesc ca mi-ai deschis ochii

  16. bre, ideea e ca daca n-ai bani stransi sau sot potent financiar, n-are rost sa te-nmultesti…ca apare cate un istet pan’ guvern si te face la buzunar. socoteala -i simpla.
    asta intra in profilul tarii in care respiram.
    orishicum, daca astia cred ca se poate creste un copkil (si hrani o mama pe langa) din sumele alea, se inseala amarnic.
    mie aia 6 milioane imi ajungeau fix de 3 drumuri la sensiblu. daca intervenea si un vaccin (contra cost) + vizita la doftor….aia eream.
    si vorba lu Jim, nu plecam nene. pleci cand ai 20 de ani si pixu responsabilitati. un’sa plec acuma…cu copkil mic si mama batrana si ipohondra?

  17. nin

    jime, eu nu plec primo ca am 47 de ani curand si unde … sa mai plec si al doilea ca tot mai sper sa-i vad beliti p-astia si sa va vad pe voi si pe copiii mei, baieti desptepti, ca veniti la putere in tara asta! 😀

  18. tankistu

    pula…eu i-am votat. din spania. daca regret ?? habar n-am! pe ai mei i-am adus aici, pe tata l-am si operat aici ca in tara mi-au sa ma pregatesc de inmormantare. daca vreau acasa ??? in fiecare zi. fiecare venire in tara e o gura de aer. mai ales ca am ales sa plec la 29. regret ca nu am plecat la 18. mai ales ca am incercat atunci si nu am reusit. ce o sa se aleaga ??? nici asta nu stiu. sper ca prafu´.

  19. anonim

    abia asteptam o mica intarziere ca sa gasim motive de disperare. s-au platit banii, e posibil ca cei care vin prin posta sa fi venit mai tarziu luna asta. si eu astept banii, nu zic nu, dar hai sa nu disperam acum pentru cateva zile, cand va fi mai mult ce ne facem, ne omoram cu copiii de gat?

  20. bogdan

    anonim,poti sa ne iei linistit(a) de carici.esti din pd-l sau esti prea prost/proasta.
    mars la caca.

  21. anonim

    multumesc de compliment. sunt doar o mama, proasta dupa parerea ta( nu stiu cine esti si nu imi permit sa te jignesc gratuit cum o faci tu), care a primit banii si nu ridic pe nimeni in slavi cand spun asta. cand e de rau e de rau, cand nu nu. ca o comparatie, hai de acum sa ne plangem ca ni se vor imbolnavi copiii si sa ne jelim si sa ne jelim….. de aia se duce tara asta de rapa, din cauza oamenilor din ea, ca tot ei au ales pe cine e in frunte

  22. bogdan

    daca scriai asa de la inceput nu te jignea nimeni.da’ tu iei in balon disperarea altora.poate pt tine banii astia nu inseamna nimic,da’ asta nu inseamna ca e valabila treaba pentru toti.
    si cat timp postezi sub anonimat,poti fi si-un putoi de 17 ani.
    sa-ti traiasca pruncul si sa n-ajungi sa jelesti.

  23. deci ce vroiai tu sa comunici e ca treaba sta ok la tine acasa, nu? pai, pula mea, felicitari! dai o bere? ca daca nu…. ne esti mai nefolositoare decat boc si un neg aparut pe coi.

  24. anonim

    eventual as putea sa dau o jucarie sau 1 kg de fructe, nu o bere din banii copilulul. cine o fi mai halal? imi pare rau ca am ajuns pe acest blog…. o sa am grija sa nu se mai repete

  25. a, esti si prostuta si pocaita.

  26. anonim

    daca asta te face fericita ok. proasta si pocaita. ai castigat felicitari. atata se poate atata se ofera

  27. fericit. si hai sa ma adresez cum mi-ar recomanda bunica-mea, ca sa nu te mai uiti doar la faptul ca esti, chipurile, jignita.
    doamna, v-ati gandit vreodata ca in afara de a-i cumpara copilului tot ce-i trebuie (apropos, merci pentru intentia de donatie, copilul nostru are jucarii si fructe si tot restul), poate am mai vrea si noi sa bem o bere, sa mergem la mare, la barcelona, in peru, in sloboz sa ne unga, sa jucam fotbal, sa mergem la scrima, sa….? ca daca nu v-ati gandit n-as fi surprins, dar cine e prostut?

  28. anonim

    domnule nu mai are rost polemica. va doresc numai bine si copii sanatosi.

  29. eu va doresc lipici la cascaval si alegeri mai inspirate. ura si la casierie!

  30. anonim,
    extinde situatia mamelor cu copii sub 2 ani la batrani, la bugetari si intr-un final la toata lumea. deocamdata la noi in familie nu moare nimeni si nici macar nu e bolnav. dar ai trai vreodata situatia in care copilul sau parintele iti este bolnav si nu ai bani nici macar de un taxi sa-l duci la spital? nu mai zic de spagi la doctori sau medicamente. sau chiar tu sa ai o astfel de problema, om in toata firea, dar care depinde si-si face planuri in functie de data la care ar trebui sa intre banii.
    la angajator nu aveam astfel de probleme.
    si da, copilului nu-i lipseste nimic niciodata. noi insa uneori nu mai putem sa ne imprumutam cat sa traim si noi. am zis uneori, nu mereu

  31. n-a fost, ca nu bea bere, e impotriva din principiu. si nu vrea iarba, si condamna pariurile si tot ce inseamna promiscuitate. in felul asta sa-mi bag pula de nu as cumpara si eu la legume de l-as concura pe porumboiu. da’…

  32. tankistu

    ce tare e anonima asta…. ¨e posibil ca cei care vin prin posta sa fi venit mai tarziu luna asta¨. sunt convins ca aia mica o sa inteleaga si nu o sa mai ceara de mancare citeva zile.

  33. vere, femeia nu intelege o treaba: nu ca vin mai tarziu cu o zi sau doua, trebuia sa vina pe 10 si s-a zis clar sa nu asteptam nimic inainte de 28. nu intelege ca statul NU ARE BANI. STATUL! pe ea n-o ingrijoreaza treaba asta, bafta ei. ne descurcam si noi, da’ e ingrijorator ca statul caruia ii platesti impozite sa nu mai aiba bani sa-ti dea CEEA CE TI SE CUVINE.

  34. Guvernul nu mai are bani caci a furat prea multi.
    Lucrurile stau nasol si vor sta si mai nasol. Si doar Al de Jos stie pana cand.
    Nici nu pot sa gandesc ce simte o mama singura lipsita de orice ajutor care de 10 zile nu mai are nici un ban in portofel!

  35. sa moara, ‘r-ar ma-sa a dreacu de tarfa care i-a placut sa se futa fara sa se gandeasca!

  36. inah,
    bine ca ti-ai facut blog privatizat tu! :))

  37. anonim

    eu vroiam sa atrag atentia ca s-au platit bani. nu stiu daca tuturor sau nu, dar pentru cei care nu stiu, nu au legatura, asta este adevarul. e crunt ce se intampla in tara, am parinti si bunici si nu contest, nu am contestat nici mai devreme. tot proasta si pocaita, isi lasa copil de 6 luni acasa si se va duce la munca, tocmai pt ca are copil si parinti care depind de munca ei. proasta am fost cand mi-am expus parerea….pentru cineva care le stie sau crede ca le stie pe toate.

  38. anonim,
    stiu ca s-au platit. de asta asteptarea mea este mai greuta. ca nu pricep, am bube in cap, copilul meu e mai putin copil ca ai altora. ba chiar am auzit ca se dau pe 28. trebuia sa se dea de pe 10. 28-10=18. daca tu te descurci 18 zile, puteai sa ne-o spui mai delicat. o fi mica intarzierea la tine. la mine e mare. mai subtire, ca nu te-am trimis eu la munca

  39. a, si nici nu fac ceva ilegal daca vreau sa stau 2 ani acasa cu fie-mea. de exemple sunt satula.

  40. soro Shmenozette,
    ala-i blogu de la intreprindere. normal ca-i privatizat:))
    in loc de mess, fro 3 comunicam prin blog. informatii, ponturi, etc.
    mai descreteste fruntea si viata nu-i atata de rea.

    in rest, vaz ca se incinsera shpiritele….
    (Jimerino, maika….n-ai meci? cu cine pacatili mele mai tii??? vazushi in ce hal suntem noi de sentimentali la echipa lu diegoarmando? ne lua si fifa si presa la ochi…ca cica ne pupam suspect de mult:)) )

    bre, toata lumea are dreptate. esti om, muncesti de crapi, platesti impozite ca sa-si faca alde adriean casa si marean mausoleu…..ai si tu dreptul sa faci un plod, ce naiba.

  41. Da nu trebuia sa ne spui si cinei Toader asta ca nu toata lumeal cunoaste. Parerea mea. Eu de exemplu nul. Cunosc.

  42. anonim

    si eu sunt satula de multe, nu am acuzat pe nimeni, ca vrea sa stea 2 ani acasa, dar repede ma acuzati ca nu ma trimiteti voi la munca. orice as zice nu e bine. da rahat, am muncit, am bani sa cresc copilul si cu 3 luni intarziere si nu imi e rusine sa am salariu mare si sa pot sa ofer ceva copilului. vroiam sa fiu finuta, dar nu am cu cine. am acordat mai multa importanta decat era cazul acestui subiect, asa ca la orice alte afirmatii neortodoxe care va caracterizeaza, nu voi mai raspunde. o singura precizare mai fac, anonim = mama de 30 de ani si nu pusti de 17. chiar aveti nevoie de distractie, sunteti prea inchistati.

  43. tankistu

    anonim
    te numesti cumva Elena Neagoe ???

  44. @ Anonim, unii nu au bani sa creasca copilul „si cu 3 luni intarziere”.
    Unii mai sunt si bolnavi, flamanzi etc. Unii mai si mor.
    Asta e tot.

  45. dadatroll,
    culmea, toader chiar e un tovaras

  46. pai parca auzisem ca totu-i sub control si statul are bani. sa ia niste cash de la catedrala neamului ca Olga inainte sa invete sa se roage trebe sa bea niste laptic. dar na…

    sunt niste idioti. criza pizdii ma-sii. ca nu trebuia sa se ajunga aici. incapabili si hoti. si oricine ar ajunge la putere oricum e dobitoc si intai isi acopera curu’ si daca mai ramane…

    😦

  47. …nu mai ramane ca deja nu mai e. vai de capetele noastre luminate..

  48. Da bine da care cas mai multi.

  49. dadatroll
    acela caruia i se zice toader. nu a venit acum. o sa apara el.

  50. da’ e misto si la paris daca te obisnuiesti.

  51. Anda

    Buna, citesc blog-ul de mai demult dar e prima oara cand comentez.

    In primul rand, ma irita ca nu ati primit banii la care sunteti indreptatiti prin lege.

    In al doilea rand, cred ca furia voastra este orientata in directia gresita. Nu Basescu (sau Geoana sau Vadim sau oricine ar putea fi presedinte) este vinovat ca nu ati primit banii. Si a lansa atacuri la adresa presedintelui (functie reprezentativa) este incredibil de inutil, nu face decat sa abata atentia de la cauzele reale care cunosc si remedii. Vinovati sunt cel mai probabil o mana de oameni care nu sunt nici macar rau intentionati (sau nu mai mult decat media) ci doar incompetenti/nepregatiti sa gestioneze un buget. Dar in loc sa scrieti un post plin de ura pe blog ati putea face ceva cu adevarat constructiv. Si prin asta nu ma refer la un mars de mame care scandeaza ca vor bani de pampersi.

    In al treilea rand, Romania nu mai cumpara de cateva luni medicamente pentru bolnavii de HIV/SIDA dintre care unii vor muri, iar ceilalti vor avea nevoie de medicamente mult mai scumpe (pt ca din cauza perioadei de neadministrare corpul dezvolta un soi de imunitate si e necesara trecerea la nivelul urmator de medicatie). V-a preocupat asta? Ati scris despre asta? Ati vorbit despre asta? Probabil nu, in niciun caz nu ati facut-o in forma postului de azi. Ati reactionat abia atunci cand schimbarea politicii financiare v-a atins pe voi. Si atunci cum va puteti astepta la empatie?

    Si nu in ultimul rand, victimizarea excesiva nu face bine. De fiecare data cand ati dat spaga, cand ati fost nemultumiti de un serviciu si nu ati depus o reclamatie, cand nu ati mers la vot, cand v-ati lasat exploatati la locul de munca, cand ati comentat a nemultumire fara a actiona intr-un fel – ati alimentat un sistem nesanatos. Acum nu simtiti decat un efect vag.

    Semneaza o studenta care se intretine traducand 2000 de semne pe 1 euro si care are un credit de 50k lire la 19 ani (necesari pentru a-mi plati educatia pe care nu o puteam primi intr-o forma multumitoare sau macar decenta in Romania), ca sa nu aveti impresia ca pentru mine viata e usoara; si cu toate astea nu ezit nici o secunda cand cineva ma intreaba daca ma intorc – da! Si nu o fac din vreo dorinta eroica de schimbare ci pentru ca stiu ca tara nu e decat totalitatea membrilor ei, ca nu sunt mai presus doar pentru ca pot sa articulez comentarii nemultumite si ca, la o adica, Romania ofera in momentul asta enorm de multe sanse pe care nu le ai nicaieri in vest.

    Sa aveti o zi placuta!

  52. Anda

    * Europa de Vest

  53. nin

    Anda, pari un copil cu bun simt, de aceea nu pot sa cred ca nu ai observat ca tonul la atacuri asupra institutiilor statului a fost dat de bunul presedinte. Si da, institutia, Presedintia Romaniei este reprezentativa, omul, vremelnic pe functie, pentru noi nu mai este!

  54. Anda,
    ai dreptate in aproape tot ceea ce spui. Motivul pentru care nu am scris despre reducerea fondurilor pentru bolnavii de SIDA/HIV este ca nu am stiut despre acest lucru. Este foarte adevarat ca scrii in primul rand despre ceea ce te atinge.
    Este revoltator, dupa cum un pic mai bine este ca sefii tarii au decis sa nu se atinga de pensii.
    Dar numai ca, vezi tu, zici sa fac(em) CEVA constructiv. Poti sa ne spui si ce anume? Ca asa putem sa zicem toti, hai sa facem, hai sa facem… Da, vinovati suntem cu toti ca am ajuns aici. Eu mai mult poate, tu mai putin, ca ai doar 19 ani. Dar copilul meu, ca si alti copii din tara asta, nu are nicio vina.
    Te mai astept

  55. mana de oameni nepregatiti, neinstruiti, prosti (ce sa ne mai ascundem) se numeste guvern si este NUMITA in functii de catre un prim-ministru NUMIT in functie de catre presedinte. in cazul romaniei, in schimbul acestei numiri, mana de oameni este si controlata in mod clar de acelasi presedinte. d-aia, dar nu doar d-aia, am dreptul sa-l fut in gura si pe basescu, nu doar pe boc sau pe altii de pe langa. cand zici sa facem „ceva” banuiesc ca nu te referi in niciun caz la ceva care sa implice violenta, ca femeile sunt impotriva violentei. eu alte idei n-am, da’ daca imi arati una buna s-ar putea sa o accept.

  56. nin

    eu nu sunt impotriva violentei!

  57. marco

    Bai, eu va salut cu drag pe amandoi.
    Aflu doua chestii, una buna si alt mai putin, in acelasi timp si nu stiu ce altceva sa va zic decat ca mi-ar placea sa mai bem, candva, o bere si sa aud numai de bine.
    Sa va traiasca, ma bucur pentru voi.

  58. Multumim, Marco. Speram si noi sa ne vedem

  59. Suntem grupul profesorilor liberali din sectorul 4.Blogul nostru este la adresa http://ocd-pnl4.blogspot.com/
    Va rugam sa ne adaugati in lista Dvs de bloguri si, daca sunteti de acord, sa ne anuntati pentru a va adauga si noi
    Cu multumiri,
    OCD-PNL4

  60. si acum vor impozita si pensiile. tara asta a ajuns saraca lipita si ei tot ne mai sug.

  61. @tankistu: te pupa Alex! (nu, nu-s dubios 🙂 ) nu pentru ca i-ai votat sau pentru ca ai plecat la 29, ci pentru ca AI PLECAT si i-ai luat si pe ai tai cu tine!

    Si nu te mai gandi (ca o vaca sentimentala de altfel) la Romania sau la cei ramasi aici. Praful se va alege oricum. De-aia vom pleca si noi.

    @Shmeny: „Este revoltator, dupa cum un pic mai bine este ca sefii tarii au decis sa nu se atinga de pensii.”

    Nu s-au atins de pensii dar au marit TVA-ul la 24% .. cacat, e fix acelasi lucru.

Lasă un răspuns

