News

Olga a inceput sa le ia oamenilor mancarea de la gura. E ca un saculet fara fund, care nu se opreste niciodata. Si nici nu se ingrasa. Si parca da semne ca vrea sa intre in normalitate. Ieri a baut pentru prima data singura din biberon. Pana acum nu. Are sclavi. Aseara am dus-o la Zone Arena, sa vedem finala. A fost vesela. A tipat incontinuu. Nu cred ca mai are voce. Si a comunicat pentru prima data cu alt copil, cu Maria, care e delicioasa. In sensul ca au tras de jucarii, au urlat una la alta si s-au examinat pana nu au mai putut.

***

A castigat Spania. Not one of my choices! Asta e. Trebuie sa infiintam niste competitii marfa si in anii impari. 2011 nu-mi spune nimic. Macar in 2009 am facut-o pe fie-mea si mi-am ocupat capul cu ceva :D. In plus, azi-noapte am visat ca mai fac un plod. Urma sa se nasca pe 15 aprilie. Ceea ce ar insemna sa ma apuc de treaba in urmatoarele cateva zile. Ceea ce nu am chef.

***

In parcul Circului, daca esti plod, poti sa te plimbi cu poneu’. Doar ca poneu’ e putin cam urecheat si inaltut pentru un poneu. Si asta pentru ca e magarus. Cred ca senzatia e aceeasi, cu toate astea. In plus, langa magarus chiar ai ocazia rara sa vedeti un poneu, care trage o trasurica. Adica ai mijlocul de comparatie la o balega distanta.

***

E vara lui Ploaie. Hate it!

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „News

  1. nin

    Cand visezi copii mici, bebelusi mai bine zis, ar insemna ca ai scapat de o problema care te macina. Daca tu ai visat ca o sa ai un copil pe 15 aprilie, este posibil ca atunci sa se termine cu toate problemele tale.
    Daca te apuci sau nu de treaba, treaba ta! D)

  2. 🙂 eu visez numai tampenii lately si prefer sa nu cunosc semnificatiile ca imi caut psiholog.
    Olga e misto!

    E si mai misto sa ai sclavi. Mi-as dori foarte mult asta 🙂

    :*

Lasă un răspuns

