Luni

Ieri am inventat o reteta pentru Olga. Dar cum Olga s-a pisat pe mine si nu a mancat, ma simt indreptatita, intr-un fel razbunator asa, sa va impartasesc reteta.
Carne fiarta de vita, ceapa fiarta, rosii crude, branza cu smantana. Amestecati si mancati. Daca vreti cu sare si piper, e treaba voastra. Pentru oamenii mari am facut varianta cu sardine in loc de vita. Noi am mancat.

***

Pisica Ira dispare de cateva zile in mod constant. Aseara se bagase in fundul Iadului. Niciun strigat, nicio pisaiala, niciun fel de mancare. Nimic nu a functionat s-o facem sa iasa din cotloanele in care se bagase. Ai zice ca intr-o casa atat de mica nu poti rataci nici macar un ac, d-apai o mata. Pe bezna de aseara, Jimerino a iesit prin gradina blocului sa caute bijuteria coroanei. Pe care am gasit-o eu. Am gasit eu e un fel de-a spune. A iesit ea de pe sub vreun pat. Nu am descoperit exact de unde a iesit.
Azi am pierdut-o iar. O incuiasem pe balcon. Ira e prostuta. Daca o inchizi undeva – balcon, dulap – nu miauna sa te atentioneze ca trebuie s-o bagi inapoi. Trebuie sa ghicesti tu singur unde ai pus pisica. Chiar daca nu esti mereu tu ala care o uiti incuiata pe undeva.

***

Imi trebuie o preocupare. Cum ar fi un job.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „Luni

  1. eu cred că Ira dispare de frică să nu-i dai mâncarea pe care o refuză Olga :))

  2. bre, da’ ce-ai cu copkilu?
    cum sa manance nenorocirea aia?
    nici biata matza nu se uita la asa ceva
    :))

  3. ce vorbesti? sa moara veron daca nu abia astept sa ajung acasa sa o halesc. apropos, pentru cine tre’ sa auda: DE LA FRIGIDER!

  4. oamenii astia nu stiu ce e bun

  5. mah, n-am vazut asa om….
    arunci cu sare grunjoasa pi suferinta fimeii cu sentimente la pume.
    :))
    p.s. mai usor cu „de la frigider”….ca am si io unu de-asta p’acasa…si sa vezi ce mijto a fost 12 ore cu perfuzii la municipal pe motiv de „de la frigider, mama….”

  6. the man

    „Imi trebuie o preocupare. Cum ar fi un job.” dap. te casnicizezi.

  7. the man
    exact. si nu-mi place deloc

  8. Eu cred ca Ira scrie, pe furis, o carte.
    De bucate :))

  9. Spor la gasit job 🙂 si eu caut de-o vreme.

    Mai dispare si Socrate, dar daca am zis cuvantul mancare sau fac galagie la tavile lui iese si din… fundul dulapului.

    L-am mai inchis si eu prin te miri ce cotlon, dar dupa ce-si face siesta incepe sa faca scandal.

    Poate Olga e clasica in ale mancarii :))

  10. Diana

    Ultima data cand am vorbit cu tine, fato, parca ramasese ca schimbi numele lu’ blogu’ asta … ca cartea ti s-a publicat ca sa zic asea… 🙂
    Sau ti-i ca nu te-om mai gasi in netu’ asta mare daca iti dai alt nume si iei alta fata pisiceasca….
    However, si io cred ca ai stat destul pe-acasa, si inainte de vremea Olgai… pe cand o tineai doar la cuptor… Nu e bine sa o mai lalai caci se creeaza dubla dependenta (copilu de tine si tu de ea…) ba chiar tripla! La munca, tovarasa! 🙂
    Ca s anu mai spun ca predispozitia ta la abisuri existentiale – sau macar oaresce crevase si pliuri geologice! – se accentueaza cand esti mamo-casnica.
    O zic cu dragoste, sa mor io!

  11. Dienita,
    pai sunt total de acord cu tine. cu jobul… iti bag pe private!

Lasă un răspuns

