Cu maimuta in rucsac

Cica maine se pleaca la mare, sa vada copilul aerosolii.
Cu autocarul se pleaca. Am ceva emotii.
O s-o imbrac in cea mai adorabila rochita, ca sa para extrem de adorabila atunci cand va urla mai putin adorabil in urechile calatorilor inocenti.
Singurul meu regret e ca nu avem o camera foto. Sa-i surprindem pentru posteritate muianul cand, de pilda, o sa inghita nisip.

LE: Rocky Spaniolul doneaza pentru 3 zile aparatul vechi al fratelui Cristi, care si-a parasit camera foto pentru a pleca in Irlanda. Pentru asta ii multumim.

Sper sa nu o pierd pe la mare. Ai mei ma pierdeau frecvent pe litoral. Noroc ca invatasem sa ma intorc singura, ca pe ei nu ma puteam baza.
Faza asta cu Olga la mare imi aduce aminte de copilaria mea. Stateam doua saptamani la mare in fiecare vacanta. Plangeam la plecare. Si acum plang. Oricum, ma distram de minune.

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Cu maimuta in rucsac

  1. Eu la 5 ani era sa mor inecata. M-au resuscitat rubedeniile. Nu stiu ce reactie am avut cand am inghitit nisip…

    Sa va distrati! Si sa nu plangeti la plecare
    :*

  2. distractie maxima.
    pentru noi anul trecut a fost „prima oara”. deja avem experienta.
    ceva sfaturi: crema de protectie, palarioara, hidratare, somnic la pranz.
    apa plata (ca sa nu se cufureasca de la apa de la robinet).
    de mancat – dupa pofta inimii (noi am mancat numa’ paine anul trecut ca deh, eram rebeli).
    o sa fie mishto.
    p.s. noi plecam sambata la mare. ma ia groaza cate jucarii trebuie sa car cu mine. juma de masina.

  3. untiljune

    hai fratilor, ce facurati la mare, cum fu, care-i treaba??

  4. Buna ziua,

    Detin site-ul http://www.paracetalol.ro/ . Daca doriti sa facem schimb de linkuri, adaugati site-ul http://www.paracetalol.ro/ cu numele si descrierea „Poze tari” si anuntati-ma prin e-mail sa va adaug si eu.

    Eu va pot adaug site-ul:

    – pe toate paginile siteului http://www.paracetalol.ro/ sub „Linkuri utile”
    – pe pagina http://www.paracetalol.ro/suporteri/
    – si/sau pe site-ul http://marianbucur.com .

    Cu respect,

    Marian

Lasă un răspuns

