Back

Deci am fost la mare.
Ziceti merci ca ne-am intors, ca in Eforie Nord sunt niste gropi atat de uriase pe strazi (da, da inclusiv pe trotuare), incat cu putina neatentie aveam sanse sa ne pierdem acolo ca in Triunghiul Bermudelor.
In plus, puteti pune pariuri. Casa este deschisa. La plecare, in autocar, fix pe scaunele din fata noastra, s-au asezat niste parinti inconstienti carora le doresc toata muia din lume si care aveau un plod cu cateva luni mai mare decat Olga si care era plin, plin, plin de varicela. Deci, pisandu-ma pe ei din toata inima, care credeti ca sunt sansele ca Olga si Jimmy sa se umple de bube in urmatoarele 3 saptamani? Eu am facut la 23 de ani. Era sa mor atunci. Sa-l vad pe Jimmy cum o sa reziste.
La mare, in prima noapte, puteam sa facem foc de tabara si sa depanam amintiri. Olga nu a dormit aproape deloc. Ea nu stie cum e sa doarma cu noi in pat, asa ca ne-a vazut langa ea si si-a zis ca e ziua in amiaza mare. Asa ca ne-a tras niste picioare in gura si in burta de am vazut stele verzi. Se rasucea si se zbatea si tipa de bucurie ca ii tinem companie. Radeam de ea, dar imi cadeau ochii in gura. In noptile urmatoare a fost ok, a dormit, dar noi am dormit tot cu grija, pentru ca acest copil nu sta nici 5 minute in acelasi loc.
La plaja, cel mai mult i-a placut nisipul. Il lua in pumni si nu pricepea de ce nu sta acolo unde-l pune ea. Cu apa nu a fost prea amica. Colac am luat degeaba. De-abia in ultima zi a parut ca ii place mai mult.
Eforie e statiune plina de moldoveni. Si prin moldoveni inteleg munteni, ardeleni, moldoveni de cacat. In apa trebuie sa intri cu maceta ca sa-i decimezi pe taranoii care sar in cap si se joaca cu balabustele. Frate, eu era sa ma inec pe la 14 ani. De atunci am invatat sa inot remarcabil si tot de atunci respect apa. De-asta nu apreciez de ce trebuie sa intru in mare si sa ma feresc de manelistii care imi sar in fata, ma stropesc si se baga unul pe altul la fund, desi au peste 40 de ani.
Puteai gasi mancare ok, la preturi ok. Aglomeratie ca la balamuc. Am busit foarteeeee multi cu caruciorul.

Si acum poze

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „Back

  1. Sper sa nu faca varicela. Oooof ce parinti terminati!!!

    Aglomerat, nu gluma… despre cocalari si despre imbecilia maxima care-i caracterizeaza nu mai am cuvinte in vocabular.

    bine ati revenit acas’

  2. ever,
    asta cu varicela m-a tinut revoltata vreo doua zile. pur si simplu nu pricep cum sa mergi in public cu copilul bolnav. mai au si altii copii. in plus, daca un adult face boala o poate da in zona zoster. e mult mai grava la oameni mari. sa ma pis pe ei de tarani nesimtiti!

  3. nevermore

    Hai ma ca ati avut vreme frumoasa, foarte frumoasa. Acasa ce faceati? Mureati de cald.

    Intr-o zi, cu vreo 4-5 ani in urma ma uit la frati-miu asa si il vad rosu la fata si zic: ‘Ba, vezi ba, ca te-ai inrosit de la soare, da-te si tu ca omu’ cu o crema, ceva…’
    A doua zi, avea fata scorojita asa si iar zic: ‘Baaa, vezi ba ca te-ai barbierit si te-ai iritat ca curu’ maimutei, da-te si tu cu crema aia minunata nr.1 pe care ti-o fac cadou in fiecare an de craciun, paste, ziua ta, etc, etc!’
    A treia zi zicea el cum ca ar avea ceva pe burta, dar nimeni nu l-a bagat in seama pentru ca frati-miu are mereu ceva pe burta… grasime! Asa ca a venit si a patra zi cand o aud pe mama: Hiiiiiiiiiiiiiiiiii!
    Deja cataua se ascunsese pe sub pat, eu am sarit sa ascund facaletu’ si alte obiecte condondente, insa nu, nu era cazul… si-a dat mama seama ca era de fapt varicela.
    Ideea e ca eu nu am luat desi nu am facut niciodata varicela. Bine, nu se stie sigur pentru ca nu-si mai aduce nimeni aminte cu exactitate ca doar … na! cui sa-i pese de al doilea copil… insa in proportie de 79,99% n-am facut niciodata, deci exista sanse sa scapati si voi.

  4. nevermore,
    🙂 mi-a placut povestea. dar poate or sa fie astia ai mei in rolul lui frate-tau, nu in rolul tau :))

  5. Ahahahaha, asa face si asta daca o iau in pat. Zice ca e bairam. altfel, olga pare multumita, ce mai conteaza cocalarii. Ea n-o sa-i tina minte, iar tu….

  6. nin

    Mai, Olga si Jim sunt mortali in poza aia!!! Adica, daca te uiti la moacele lor, zic ca li se rupe de toate, mai ales Olga …

  7. mamica_de_sebastian

    Sa va fie de bine marea si vacanta…dar am inteles ca nu recomanzi eforie nord:)

  8. untiljune

    da, pare ca era ceva cocalareala si aglomeratie pe la litoral, insa pe a voastra o durea fix in pizda goala, din ce vad eu….
    a, si hai ca nu face varicela, e prea versata! a invatat de la Ira.
    despre tac’su, nu stiu ce sa zic, ca el e predispus…da’ las ca-i aducem portocale si supa la pat, daca e. zic.

  9. maria
    olga a fost cam indiferenta. sper sa ramana asa
    nin,
    pai li se cam rupe in general de toate.
    mamica_de_sebastian,
    nu recomand, nu. nu stiu ce as recomanda in loc, dar eforie nu recomand sigur
    untiljune,
    sa stii ca si io il vad mai repede pe jim bolnav. nu ma intreba de ce

  10. e naspa la Eforie, am jurat ca nu mai calc si n-am mai fost.
    Aia se duceau cu copilu’ cu varicela la mare? Inconstienti!
    Bafta sa nu faceti si voi!

  11. adra_bell,
    deocamdata nu da nimeni semne de varicela, slava cerului. cred ca olga e prea mica sa faca varicela, iar barbata-meu e prea mare :))

  12. hai sictir! adica eu la 20 si ceva de ani ai mei sunt prea batran pentru un lucru simplu ca varicela?

  13. bogdan

    minunea asta mica e bucatica rupta din maica-sa.
    acu’ pot s-o spun in cunostinta de cauza.

  14. bogdan

    lasa jim,stim.20 si ceva…
    o sa fii vesnic tanar in inimile noastre. :))

Lasă un răspuns

