Am un stalker

M-am abtinut sa va povestesc asta, ca nu e frumos sa scrii despre oameni, dar deja nu mai pot. Se stie ca atrag nebunii ca un magnet, dar asta e prea de tot.

Am un stalker. Pe FaceBook. O sa am bunul simt sa nu-i dau numele, in plus recunosc ca mi-e si frica de el un strop. Important este faptul ca nu il cunosc in realitate, nu stiu cine e, nu am vorbit cu el si nu i-am dat apa la moara.

Totul a inceput acum cateva luni, 2 sau 3, cand mi-a scris un mesaj in care imi spunea ca ma cunoaste de la patinoar, de cand scriam hochei. Si ca se bucura ca tin cu Steaua, ca Steaua e sufletul lui, ca moare pentru Steaua si alte chestii la care iti vine sa replici: „Vezi ca Steaua nu moare pentru tine”. Am fost invatati, ca jurnalisti, sa nu discutam simpatiile noastre fata de echipe mai ales in fata cititorilor, sa incercam sa stam echidistanti, sa nu ne ia gura pe dinainte, desi e clar ca si noi, jurnalistii, tinem cu cate o echipa, ca de-aia ne-am facut jurnalisti de sport, nu de dragul dreptatii si echitatii sportive.

Asa ca i-am raspuns delicat ca nu am voie sa-mi discut preferintele in materie de sport si ca as dori sa nu mai discut despre Steaua, Dinamo, Rapid, fotbal, hochei etc.

Peste inca un timp m-a abordat brutal pe chatul de la FB, certandu-ma pentru ca il am in lista de prieteni pe unul dintre oficialii clubului Dinamo – lucru aproape egal cu faptul ca am si doi oficiali ai Unirii Valachorum, dar niciunul de la Steaua si Rapid, de exemplu. „Cum il tii pe jegul ala acolo?” – cam asta a fost exprimarea. EXCUSE ME? Credeam ca am voie sa tin pe cine vreau in lista de FaceBook, precum si in orice alta lista.

Apoi i-am parut dubioasa ca pot tine cu Liverpool. Pai e clar, nu? Cu Liverpool tin numai dinamovistii, pentru ca, nu-i asa?, doar o minte cretina de suporter poate asocia niste culori din Romania cu niste culori din Anglia sau de pe Luna. De atunci am cazut in dizgratie, caci i-am zis ca ar putea sa ma caute prin alta parte.

Cu toate acestea, am mai primit doua mesaje prin care eram puternic trasa la raspundere pentru preferintele mele sportive.
Unul pe 4 iulie

Oare cum o putea cineva,care tine cu Anglia la un turneu final si poate nu numai,sa tina cu nemtii??? Adica sa spere ca frietzii aia vor bate Spania,care are o gramada de jucatori ce joaca,(unde oare???),in Anglia…multi dintre ei facand si istorie cu o alta echipa de club cica favorita…probabil sa mai suferim si pt Franta…la echipe de club,n-ar fi rau sa-ncerci sa tii cu urmatoarele perechi de echipe: Liverpool,Everton; Arsenal,Spurs; dinam0,Steaua;Milan,inter; Doria,Genoa etc…..Duamne….

Altul azi

Buna dimineata…Cred ca daca mai batem si la Brasov etapa viitoare faci hepatita. Eu nu stiu cum,daca tii cu caninii veneai la Steaua la hochei…

Ma simt hartuita din punct de vedere fotbalistic. Hocheistic. Cum vreti sa-i ziceti. Credeam ca avem voie sa tinem cu oricine in tara asta, nu sa vina neica nimeni pe care nici nu-l cunosc si sa-mi scrie pe retele de socializare cu cine am dreptul si cu cine nu am dreptul sa tin. Omul asta are 34 de ani, un copil mic acasa si, cu toate astea, preocuparea lui numarul 1 este sa futa la cap femei pe FaceBook si sa le certe ca nu tin cu Steaua.

LE: Si asta asa, pentru o seara frumoasa

Te caracterizeaza foarte bine numele pe care-l ai.

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Am un stalker

  1. Fuck! Deși aș fi vrut să mă amuz, să fac un pic de mișto de tine, nu reușesc să trec de starea de nervi și disconfort creată de o astfel de întâmplare de căcat. Oameni nebuni, cretini, fără viață reală, nu știu cine dracu și de ce sunt așa, dar sunt mult mai mulți decât ne putem închipui. Eu mi-am băgat moderare la comentariile de pe blog după ce mi-a apărut din senin un cretin care s-a pus să mă amenințe și să înjure haotic. După ce am băgat moderarea am mai primit 39 de comentarii de la el, câteva din ele fiind: „chiar crezi ca n am sa reusesc sa te fac sa regreti? poti fi atat de proasta..,de Bolnava?”, „te provoc sa Existi! nu sa te ascunzi si sa te imbratisezi cu minciunile”, „cat despre salvat o so salvez pe mata sa nu ti dea una in cap”, „in fata ta la cata prostie ai pot sa ti fiu Dumnezeu da’ nici atunci nu te lecuiesti”. Și omu meu se lăuda că e mare psiholog sociolog, cacao cu lapte. Extrem de neplăcut și deranjant. Te rog eu, fă ceva să-l ștergi din liste, șterge-i orice urmă, comentariu, tu vezi-ți de ale tale că nu are nicio legătură cu gusturile tale sportive, ci cu ideea lui bolnavă că poate influența, că poate fi parte din viața cuiva. Brrrr….

  2. Lia,
    pai poti sa faci misto cat vrei, ca l-am sters. greseala mea e ca la inceput ma distra. sunt oameni bolnavi si gata. mai ales cand nu cunosti pe cineva, cum poti sa-l tragi la raspundere?

  3. Bai baiatule, ce oameni pe planeta asta! Eu cum mi-s antisport rau de tot nu prea inteleg care-s permutarile si care e logica mesajelor lui. Banuiesc ca infocatul sufera.

    Credeam ca te hartuieste in alt mod… ma gandeam eu, sexual gen, dar asa sa te palmuiasca virtual ca nu esti suporter adevarat. Oooofff, ce ti-e si cu cretinii.

    Da-l in ma-sa! Tine cu cine vrei tu. De aia traim in democratie.

    :* pt Olguta

  4. Evergreen,
    da, boul sufera pentru ca si-ar dori sa fiu stelista si nu stie exact daca sunt stelista si nu poate dormi din cauza asta

  5. un muc

    Oau! Never had one of those😀
    Am amici/amice care sint sunati pe mobile de tot felul de idioti pusi pe mistouri idioate sau care primesc tot felul de spamuri pe mail. Pe mine nu ma cauta niciodata nimeni😦 Cred ca din cauza ca sint prea plictisitor:mrgreen:

  6. Inah

    avantajele si dezavantajele internetului.
    (ce filosoafa sunt pe caldura asta!)
    pe mine una ma sperie oamenii tra-la-la lasati liberi pe net. sincer.
    p.s. cum se comporta printesitta dupa sejurul la mare?

  7. nu pot sa cred asa ceva!

  8. un muc
    nu se stie ca pamantul cand iti apare un de-asta in viata
    Inah
    pai Olga are muci. i-a placut la mare, mai ales nisipul. apa mai subtire. voi cum v-ati descurcat?
    pufica,
    e, sa crezi, sa crezi! ca nebuni sunt multi

  9. untiljune

    eu nu pricep neam care-i faza cu asocierea intre caracteru’-ti si numele de-l porti….
    …da-l in mortii lui de dezechilibrat muist cu scuturaturi de personalitate agonizanta, care este.

    p.s. io cand o vad pe maimutica?

  10. Inah

    si noi am venit cu muci (ca ne-a placut tare in piscina). in rest, e ok. are pofta de mancare, s-a facut creol….
    de-ale noastre:))

  11. am patit ceva asemanator cand lucram in radio – primeam scrisori regulate de la un puscarias despre actiunile rebele ale unor colegi de „casa”. omul s-a potolit insa rapid pt ca nu am raspuns.
    ce ma ingrijoreaza in cazul tau e ca asta e liber!

  12. bine ca l-ai scos si sters din lista ta…
    exista din pacate si astfel de oameni,mai rau este cand la inceput sunt chiar simpatici si respectuosi si apoi devin ,,periculosi”..

  13. scorpio72,
    sa stii ca exact asa a fost. super de bun simt parea la inceput, de-asta am si vorbit cu el. dupa aia a ajuns sa ma jigneasca. intre timp s-a ocupat barbata-meu. adica i-a zis sa-i lase in pace nevasta, ca nici el nu-i terorizeaza femeia pe net

  14. …adica „Oana” ?🙂 Si mie mi se parea ca ti se potriveste, dar am fost prea timid pt a-ti face un asemenea compliment :):)

    Asta mi-a adus aminte de bancul ala vechi, cu Ursus🙂

Lasă un răspuns

