Pentru toata lumea

Eu am preluat-o de la Lia. M-am distrat. Distrati-va si voi, care doriti!

Eşti femeie sau bărbat?
Supergirl – Reamonn

Descrie-te!
Crazy – Aerosmith

Cum te simţi?
Rehab – Amy Winehouse

Descrie locul unde trăieşti în prezent.
Harvest Moon – Neil Young

Dacă ai putea pleca undeva, unde ai pleca?
London Bridge – Fergie

Modalitatea favorită de a călători:
Train Song – Vashti Bunyan

Prietenul cel mai bun?
Smelly Cat – Phoebe Buffay😀

Tu şi prietenul tău cel mai bun sunteţi:
The Duellists – Iron Maiden

Cum este vremea?
Summer in the city – Joe Cocker

Perioada favorită a zilei:
In the Still of the Night – The Five Satins

Dacă viaţa ta ar fi un show TV cum s-ar numi?
New Kid in Town – The Eagles

Ce înseamnă viaţa pentru tine?
Yellow Submarine – The Beatles

Relaţia ta:
Quelqu’un m’a dit – Les enfoires

Frica ta:
Wuthering Heights – Kate Bush

Care e cel mai bun sfat pe care-l dai?
Stand by Your Man – Tammy Wynette

Gândul zilei:
Where Have All the Cowboys Gone – Paula Cole

Motto:
She’s like the Wind – Patrick Swayze

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Pentru toata lumea

  1. Ma, tu ai timp :)) Atata zic🙂

  2. LiaLia

    Haha, foarte tare aia cu Smelly Cat😀 Mă bucur că ai furat-o, că înseamnă că ți-ai luat o pauză, nu că ai timp prea mult :p

  3. fetele,
    hai sa recunoastem, am timp😉

  4. bre, ie complicata rrrrau. io stiu cca. 15 melodii la viata mea. 10 de la unii, 5 de la altii. ma fac de bacanie
    :))

  5. Hudrea

    857, 861?

Lasă un răspuns

