De toate

Sunt fetita-crima.

Am crize de curatenie uneori. Uneori=foarte rar. Ma apuca o data la 1.000.000 de ani si atunci sufar de o orbenie inexplicabila. Pentru ca ma sufoca tot, arunc tot. Fara sa mai filtrez. Acum doua seri, cu Jim alaturea, am aruncat o masa. Si astazi, singura-singurica, am aruncat 80 la suta din obiectele din casa pentru ca nu-mi mai placeau.
Inclusiv geaca buna de iarna. Inclusiv capacul de la cosul de gunoi. Nu stiu ce demon pune stapanire pe mine de imi vine sa arunc tot. Mi-am ascuns si cupele de la scrima intr-un sac si sacul l-am pus pe balcon. Poate chiar e semnul ca trec in alta etapa, in alta dimensiune.

Dar in care?

***

Imi place foarte mult acest blog. Am descoperit un tip relaxat, care stapaneste condeiul, am descoperit umor si sport.

***

Olga a inceput sa suteasca de prin supermarketuri. Iti faci de lucru la iaurturi, ea, din carut, se intinde cat poate si da cu jula la Nesquick. Si a vrut sa-i ia unui nene berea din cos. In plus, o pui sa doarma. Apoi nu mai auzi nimic si-ti zici ca a adormit. Intri incet in camera sa vezi ce face. Ea te intampina in pat, in picioare, cu jucaria preferata intr-o mana si cu un zambet tamp pe fata. Cred ca asta face mereu. Sta in picioare.

7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „De toate

  1. the man

    Mi-ai amintit de tatăl unui amic. Mare sculă de avocat, orgolios, vanitos, arogant, îi teroriza pe cei din jur. O dată sau de două ori pe an avea un fel de crize de penitență. Stătea toată noaptea și lustruia încălțămintea familiei. Dar nu oricum, cu grijă, cu migală, avea seturi de perii de aplicat crema, de întins, de lustruit. Amicul era turbat, își procura cu greu pantofi de antilopă de la ”Clujana”, la modă pe vremea aia, și nu știa pe unde să-i ascundă ca să nu-i nenorocească tac-su care nu ierta nimic în nopțile cu cremă de ghete.

  2. aaa, ce misto ca fura, macar seteaz-o pe ce ai nevoie si daca te prind, dai vina pe copil

  3. Fato, microbul ăla cu aruncat tot tot mă apucă și pe mine de câteva ori pe an. Eu tocmai mă mut, cu TOT TOT din casa mea la Iulia de unde voi pleca la toamnă … la mama dracu, unde oi pleca. Mi-a luat fix 1 ora să pun tot ce aveam în saci (vreo 6+3 sacoșe), mai greu va fi cu cărțile pe care le iau săptămâna viitoare. Așa că zilele astea mă voi dixtra cu selecții și preselecții :)) M-am decis să vând la prețuri modice chetiile încă faine. Fac ședință foto și pun pe blog 😀
    P.S. Olga este un copil din ce în ce mai bun la casa omului 😀 Să o țină zâmbetul inocent cu care scapă din orice măcar până pe la 30 de ani așa :))

  4. La capitolul aruncat, te inteleg perfeeeect. Ma mai apuca si pe mine si ma cearta Pustiu ca cica parca’s alt om.

    Olga, that’s my girl!

    :*

  5. Îmi vine greu să cred că mânuţa lui MM scrie toate textele respective. O fi angajat vreun content writer.

  6. Basty,
    eu sunt sigura ca el le scrie.

  7. si Puf mai „fura” la varsta aia. acum i-a intrat in cap treaba aia cu „platim sau dansam, ce facem noi acilisha?” si e cuminte.

Lasă un răspuns

