Ultima ora

Olga se drogheaza.

Altfel nu-mi explic.

De ieri incepand, cand nu-i convine ceva, se da cu curul de pamant si este isterica. Mai rau de atat, se arunca pe spate plangand si daca nu esti pe faza s-o prinzi, ar putea fi naspa pentru capatana ei. Cand face asa, o ignoram, poate se prinde ca nu are public si se lasa repede de basini. Cred ca vrea sa se exprime si vede ca nu are competenta necesara. Si se enerveaza.

Asta e, ce sa-i fac. Sa vorbeasca si ea mai repede, sa ma prind ce vrea. Ca eu nu cresc plozi istericuti si rasfatati.

27 comentarii

Filed under Uncategorized

27 responses to “Ultima ora

  1. asta e o incercare puternica.
    io zic sa n-o ignori total, sa nu-si faca frun cucui. incearca sa-i deturnezi atentia. arata-i ceva nou, interesant, sclipitor, spectaculos.

  2. Geeezus, io m-as panica sa-mi vad copchilu isteric. M-as isteriza cu el. Ce-ar iesi?

    Oare o doare ceva?

  3. suuuuper, abia astept etapa asta

  4. are toti dintii iesiti?:)

  5. (sa ma scuze doamnele pentru vulgaritate)

    sa vezi tu ce muie iti iei de acum incolo de la fi-ta. eu mi-o iau zilnic. ai invatat din carti? sa vezi tu ce realitate iti iei pe cocoasa.

  6. alina downunder

    it’s just a phase. depinde cum ti-o fi norocu’, mai scurta sau mai lunga. definitia stiintifica e ca o frustreaza incapacitatile verbale si motorii (adica nu la nivelul lu’ omu’ mare). cel mai sanatos e sa ignori si, daca te tine nervu’, s-o calmezi cu rabdare. trece.

  7. alina downunder

    ca sa te linistesti, catrina mea, cel mai bebelus cuminte dintre toate 3, e un toddler ultra-razvratit. exact cu trebi de-astea, isterii de dat din maini si din picioare si cu fundu’ de pamant pana la loc comanda. si nu, nici vorba de rasfat. e pur si simplu o normalitate.

  8. Si noi suntem pe acolo. Frustrari piticesti la greu. Nervi. Tipete, urlaturi. De aruncat in fund nu se arunca, dar o apuca nene un tipat de iti bubuie timpanele. Si de multe ori fara motiv aparent. Am auzit si noi vestea buna ca e o faza si ca trece…Cam cand?:D

  9. inah,
    nu o ignor cand face plonjonul. o ridic si o ignor dupa.
    evergreen,
    pai ne mai isterizam si noi, crezi ca suntem sfinti? uneori radem, uneori o injuram printre dinti asa
    maria,
    asteapt-o rabdatoare va veni
    Oana,
    are doi dinti iesiti ca lumea si doi amarati in curs de crestere.
    toader,
    nu am invatat nimic din carti. si cred ca nu mi-ar fi folosit mult, ca fiecare copil face dupa cum il taie capul. muia e obligatorie.
    alinadownunder,
    mie mi-e usor s-o ignor. dar maica-mea de pilda ii sufla in cur. copilul ce face cand urla si cineva ii face langa ureche lugulugu? Urla si mai tare. Catrina si Olga au fost fete bune cat au fost mici. Si cred cu toata taria ca sunt suparate ca nu se pot exprima si merge in voie.
    roxana,
    sper sa treaca mai repede ca imi vreau cumintica inapoi. inclusiv in timpul meselor o apuca trantitul pe spate. io sa zic sa incercam sa nu le dam foarte mare importanta, ca se prind si ele ca le merge asa.

  10. Si eu cred ca ignoratul e o tactica buna la crizele astea, dar cand dansa incepe sa urle afara sau trage isteric de jucaria unui copil…e mai greu:d. Atunci aplic metoda „ia copilu si fugi”. Abia astept sa vorbeasca, macar atunci intelegi de ce s-a enervat, poti sa explici cate ceva. Sper cel putin

  11. 🙂 Parca te si vad cum o injuri pe zgubilitica printre dinti. Hihi, dar e asa faina ca parca nu te poate supara cu nimic. Mna, io o vad in poze, voi locuiti cu ea

  12. Olga prizeaza sau fumeaza? Ca nu mai inteleg nimic:)))

  13. destindevrabie
    sau destinde-te, vrabie, inca nu stim ce utilizeaza faptura. cert e ca ia ceva.

  14. se rasfata si ea putin..incearca sa vada daca ii merge..sunt lucruri normale,faci bine ca ignori insa supraveheaza.
    mai rau este sa nu ramana obicei,cand o fi sa mergi cu ea pe undeva si sa inceapa cu scenele astea..
    acum e insa prea micuta,dar are personalitate,asta e clar.

  15. scorpio72,
    o supraveghez, dar nu o incurajez. eu eram copil problema si ma dadeam cu curul de pamant prin magazine. nu era deloc frumos

  16. da, in decembrie am sa am si un baietel.

  17. ma gandesc sa il invat si pe jim un pic de tehnica.:))

  18. toader,
    bravooooo! sa fie intr-un ceas bun!

  19. toderica, batrane, sezi bland! daca imi dau eu frau liber pulii, pardon, imaginatiei, populez Steaua de la un cap la altu’, cu patron, manager general, presedinte, jucatori si echipe de juniori. totul intr-un an.
    si apropos, la varsta ta se mai pot concepe copii? asta ma umple de speranta. sau de disperare.

  20. tehnica baiatule. tehnica. ce stii tu… inca nu ai experienta. tu crezi ca e vorba doar de samanta. ma baiatule, trebuie sa stii sa plasezi, sa dai efectul potrivit, sa iei avantul cum trebuie si contrele sa iasa perfect. ‘ai de capu’ tau de copil.

  21. ayandari

    am avut si noi o perioada d-asta de mare futai la icre, aruncat pe spate ( era grav ca se dezlantuia pe strada si ma temeam sa nu-si crape dreq teasta ), urlete fara masura si total neintelese.A dat roade faza cu ignore total si dupa o luna de manifestari maniaco-depresive mi-au dat astia copilu’ inapoi.Si-a revenit complet, cica a fost intr-o vizita pe Marte😀

  22. ayandari,
    cat avea odrasla ta cand se manifesta in aceste feluri?

  23. ayandari

    pe la 1 an , 1 an si o luna.

  24. aham, adica acum la fie-mea. bine ca i-a trecut copilasului tau. si eu astept cu inflacarare sa-i treaca asteia.

  25. ayandari

    o sa-i treaca, cu siguranta.Atentie insa la cazaturi!

  26. Copil la doi ani jumate’ procedeaza the same. Desi intelege si mai si vorbeste are momentele lui de glorie. Deci cred ca asa fac toti copiii, fara motive. Ca daca n-ar fi nu s-ar mai povesti.🙂 La cit mai putini nervi intinsi!

  27. interesant articol, nepotelul meu sufera si el la fel iar cand nu il bag in seama se linisteste😀 si mai are efect taticul lui, cum pune mana pe el cum se linisteste

Lasă un răspuns

