America isi da talente

Mi-e teama de copiii prea destepti. Sau prea talentati. Nu stiu cum sa reactionez in preajma lor. Tin minte ca si eu inspiram respectul acesta amestecat cu frica pe vremea cand aveam 4 ani jumate si citeam cursiv, fara sa-si fi batut nimeni capul cu asta. Imi citea matusa-mea Marta toata ziua si am invatat literele singura. Stiu, pare incredibil acum, cand sunt mai proasta si mai putin realizata decat multi altii de teapa mea. Insa la 4 ani jumate nu puteam spune litera „r”, dar puteam s-o citesc. In clasa I nu am avut ce invata. La gradinita educatoarea se ducea la fumoar, iar eu le citeam colegilor de la catedra. Eram desteapta, asta e adevarul.

Si toata lumea zicea „Ba, nene, da’ istet e copilu’ asta”. Si ma tratau ca pe un adult mai scund. Evident, ma puneau sa citesc. Si citeam, docta si serioasa, tot ce mi se punea in fata ochilor.

De-asta mi-e teama de copiii ultraminune. Nu e normal sa fie atat de destepti. Sunt creepy! Asta e cuvantul. Nu sunt nici oameni intregi, nici plozi nu sunt. Creepy!
Priviti aici

Daca la 10 ani faci asta, ce mai faci la 25? Si e firesc sa-ti placa opera la 10 ani? Du-te, surioara, si fataie-te in fata oglinzii, pe Miley Cyrus si Cheryl Cole. Alte fetite sterpelesc pantofii cu toc ai mamelor si se prostesc cu haina de blana, iar asta mica il invata opera pe Puccini? Bine, recunosc, mie mi-e teama si de copiii prea muzicali, asta din cauza faptului ca am cantat mereu ca o tigaie sparta si aruncata pe scarile Marelui Zid. Cum, cum sa canti asa? Du-te, fata blonda, si te joaca sanatoasa cu poneiul sau cu Harry Potter sau cu ce naiba mai inventeaza America aia a ta cu talente. Nu-ti distruge corzile vocale, foloseste-le sa tipi de adrenalina la hide and seek sau la Fetitele Cercetase.

13 comentarii

Din categoria Uncategorized

13 răspunsuri la „America isi da talente

  1. Aici? Probabil era prea socant si wordpressu n-a rezistat. Nu se vede nimic:d

  2. Ups..sorry, se vede. Era de la mine:)). Ma retrag in liniste

  3. roxana,
    nuuuuu, de la mine era. ca eu nu sunt deloc computer-smart.

  4. eh, te inteleg. Nici eu:D.
    Anyway, fetita aia e ciudatica, are voce de ditamai femeia cand canta. Eu credeam ca e un fel de opera pentru copii, dar nu

  5. pai asta e. e prea de tot. freaky, pe bune. sunt inspaimantatori copiii care te domina :))

  6. dcneu

    ne scapa de canicula?

  7. uai, m-a spart!!! dar pare ca-i place. e matura pentru 10 ani. pana mea… mai sunt si d’astia… sper sa aiba o viata misto la 25

  8. ever,
    superb, fara doar si poate. si am vazut imagini cu ea alaturi de familie, stie sa se si joace. chiar asa, sper sa fie marfa si peste 15-20 de ani

  9. bre, stai nitel. daca fata are asemnea talent si e constienta de asta, ce e atat de gresit in a-si urma drumul?
    asta e „normalitatea” ei.

  10. Inah,
    pai era mai mult admirativ. asa imi exprim eu admiratia cand sunt inveninata de invidie 😀

  11. Pingback: Cu pioşenie, de Sfînta Maria « 3fmi

Lasă un răspuns

