Again

Daca ar fi pe lumea un verb care sa ma defineasca, ala ar fi „a ma indoi”.
Pe vremuri apuse, eram cea mai credula creatura de pe fata pamantului. Credeam pana si glumele, desi radeam la ele. Stiam ca sunt glume, dar undeva, intr-un locsor obscur al mintii mele ma intrebam „cum ar fi sa fie asta o chestie adevarata? N-ar fi chiar tare?”
Acum, sunt pe dos. Nu cred nimic. Uneori, in momentele de luciditate (rare si mai zapacitoare ca oricand) ma intreb daca asta nu este cumva o boala. Paranoia schizoida sau mai stiu eu ce…
Toma Necredinciosul, daca il luam la expertiza criminalistica post-mortem prin deshumare si analiza la laborator, are ADN-ul meu si eu pe al lui. Sunt gata sa pariez un milion de euro pe chestia asta. De fapt, cred ca il depasesc pentru ca deviza lui, „Nu cred pana nu vad”, cade in fata devizei mele, „Nu cred nici daca vad”. Totusi, ca stramos, e destul de valoros. Imi place de el. Am cu ce ma mandri. Doar ca era o forma inferioara mie.
Ma indoiesc de orice.
De oameni.
De barbati (separat).
De femei (separat).
De ideea de familie.
Ma indoiesc ca mi-am trait ok viata.
Ma indoiesc ca am fost mereu un om bun.
Ma indoiesc ca lumea a fost corecta cu mine.
Ma indoiesc de lucrurile care imi plac azi, pentru ca maine sigur nu or sa-mi mai placa.
Ma indoiesc ca voi putea face pana la capat jobului de mama.
De faptul ca iarba e verde si cerul e albastru – mereu am crezut ca fiecare dintre noi percepe albastrul si rosul si negrul in alt si alt si alt fel.
Ma indoiesc de eternitate – nimic nu dureaza decat putin, restul il prelungim in mintile noastre de oameni, ca sa ne oblojeasca.
Ma indoiesc de varsta mea, de mintea mea, de mainile si inima mea, de mama, de tata, de cafeaua din fiece dimineata, de nori ma indoiesc, dar mai ales ma indoiesc de soare.

Ca ma indoiesc de divinitate – asta e un understatement. Aici am o certitudine. Dumnezeul meu, daca exista, locuieste la mine in palma. Pana acum, nu am indraznit sa inchid pumnul niciodata. Pentru ca ma indoiesc, normal, si chiar ar putea sa traiasca acolo.

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Again

  1. adina

    iubita, cred ca iti trebuie o betie in noapte ca pe vremuri si un somn la un hotel strain
    asta cu indoielile nu e ok, ai crescut mare🙂

  2. adina,
    ma indoiesc ca am crescut mare :)) asta e printre cele mai de top indoieli

  3. intr-o zi o sa treaca si indoielile si incertitudinile,o sa vezi…chiar daca te indoiesti ca asa va fi..

  4. Anca

    Eu ma regasesc in „mereu am crezut ca fiecare dintre noi percepe albastrul si rosul si negrul in alt si alt si alt fel” pentru ca deseori am gandit si eu la fel atat in ceea ce priveste culorile cat mai ales infatisarea oamenilor.

  5. adica e posibil ca eu sa fiu, de fapt, urat?

  6. scorpio72,
    da, ma indoiesc🙂
    Anca,
    asta cu indoiala culorilor o am de la pe la 6 ani. nu credeam ca e totul la fel pentru toti
    jimerino,
    aici nu avem nicio indoiala :))

  7. Oooofff… sa stii ca nici eu nu le mai cred, ci le cam decantez pana pierd tot farmecul.

    De cele mai multe ori ma indoiesc de multe chestii, dar tu clar esti ruda cu Toma…

    Mi-ar placea sa am momente in care sa nu ma gandesc deloc la nimic. Nu pot!

    Sper sa nu te afecteze prea tare… asta e nasol.

  8. ever,
    nu ma afecteaza deloc. imi place🙂 ne vedem diseara?

  9. nu merge sa nu te gandesti la nimic. inseamna stoparea activitatii cerebrale, adica, pe romaneste, raposare.

  10. musik pisik

    ai uitat mirarea…de ea te indoiesti?

  11. bogdan

    ultimu’ paragraf face toti banii.
    jim
    cum sa te gandesti la asta,bre ?! adonise !

  12. Ali

    Esti o varga indoita ca sa nu zic o ceapa degerata… indoielnica pamantului [-(

  13. Ca sa fiu cliseistica, dubito ergo cogito. Da aci punct. (Ma indoiesc virgula ca am comentat la postarea ta, sa fim intelese).

  14. daca se poate,as dori sa stiu cum te pot contacta ca sa te intreb ceva important pentru mine si cu care tu esti in tema..tu ai cum sa ma contactezi,te rog mult..
    si asta o fac cu tot respectul si scuzele de rigoare..

Lasă un răspuns

