My dying summer

Sfarsiturile de vara imi aduc un nod in gat. Inventia mea din anii trecuti, acel 32 august, nu a fost trecut in calendar, dintr-o regretabila eroare. O zi, pentru mine, ar fi contat.
Se simte putina toamna in aer. Imi place toamna, doar ca imi pune sosete in picioare si asta ma face sa nu pot adormi serile. La amurg bate un vant asa, care ma face sa ma transform in stafia verii si sa ratacesc pe strazi, in bataia vantului acesta, sa ajung pe strazi cu case bantuite si sa rad amar de mine, ca a mai trecut o vara si eu am mai imbatranit putin, dar nu e bai.
Finalurile de vara aduc toamna si iarna si primavara. Seasons without a cause.
Toate se duc. Doar vantul ala imi ramane in par si-l port cu mine pana la anul. Si umbra mea inca se plimba muta in cetatile tuturor verilor ce au trecut, apoi se culca, ostenita, in orasul bulversat de ploi si de trafic.
Verile ce vor veni or sa aiba, din mine, din ce in ce mai putin…

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „My dying summer

  1. nin

    … looking for sumeeeer!!!

  2. tankistu

    wow…tin minte ca aveam julituri in coate si genunchi…. iar piesa asta era transmisa la ¨album duminical¨ 91 sau 92….. inca mai caut verile de atunci.

  3. …din ce in ce mai putin pe-afara,si din ce in ce mai mult inauntru…

  4. exact asta simt, dar tu ai spus-o aşa cum trebe.

  5. Just remember the rule of three:
    you’ll die three minutes without oxygen, three days without water, three weeks without food, and three months without sex !
    still summer , babe 🙂

  6. windie,
    tu cu sfaturile tale :)) ma demoralizezi grav :))

Lasă un răspuns

