Femeia si meciul

Eu nu pricep. Cred ca subiectul legat de gagica/nevasta-care-nu-ma-intelege-ca-mi-place-fotbalul-si-ca-am-pasiune-pentru-o-echipa este mult supradimensionat. Adica de ce, ma rog, femeile sunt atat de excedate si de suparate ca barbatul are o pasiune? Ar putea sa aiba drept hobby femeile, alte femei, ti-ar conveni mai mult? Desigur, la fel de bine ar putea sa aiba doua hobbyuri – fotbalul si femeile, dar…
The point is…
Eu nu vad care e problema cu fotbalul. Stau niste barbati beti morti si se uita la niste meciuri din care a doua zi nu mai tin minte nimic. Cum adica sa nu te inteleaga nevasta ca tii cu Barcelona? Un tovaras zice „Mareeee noroc, soro, ca ma intelege sotia cu pasiunea asta a mea pentru Liverpool!” Mare noroc, intr-adevar! Da’ cu ce-i dauneaza ei Liverpool, mai ales ca e la vreo 3-4 mii de kilometri distanta de noi? Ce faci, te duci cu ei in deplasari? Ii hartuiesti la vestiare? Dai banii de lapte pentru Gerrard?
Vrei sa mearga cu tine sa-ti cumperi pantofi? Ia-ti o prietena cu tine, nu mai fute la cap bietul baiat!
Nu ma vad niciodata stand langa un barbat care sa nu fie implicat, intr-un fel sau altul, in fotbal. Care sa nu aiba emotie sportiva. Care sa nu stie jucatori, meciuri istorice, antrenori, stadioane, incidente. Care sa schimbe canalul la Champions League. Eu am voie sa accept sau sa resping fotbalul, din toane, pentru ca sunt femeie.
El e obligat sa-l iubeasca.

10 comentarii

Din categoria Uncategorized

10 răspunsuri la „Femeia si meciul

  1. mda, dar absolut intamplator cand se intalnesc doi handralai d’astia iubitori de mingicari si esti cu ei – femeie cu toane – s-ar putea sa incepi sa rozi unghiile, sa urasti fotbalul si sa ii bati cap in cap 🙂

    de altfel am un prieten iubitor de liverpool – intamplator – care m-o facut sa-mi fie drag de ei si de „cultura de club”, desi nu ma intereseaza cine cu ce si cum invarte basica pe acolo:)
    si da, barbatul tre sa aiba o ocupatie pe langa munca si calculator :))

  2. Oana, cred ca ai gasit contrareplica la „La cratita”. Concluzia ar fi: Jim, la fotbal cu tine. Desi cred ca fata cu sabia ramane fidela celeilalte variante. 😉

  3. Mey, mie îmi place fotbalul, am fost la meciuri, la campionate reale (la noi mă scuzați dar nu mai pot să mă uit) stau mulată pe televizor, înjur, țip, sufăr, dar am avut baftă în general de iubiți nu foarte interesați de fotbal care mă priveau foarte ciudat când mă enervam la tv 😀 Și dacă are hobbiuri și pasiuni (că e fotbal, că e baschet, că e pescuit), lasă frate omu să se exprime, dă-i o pauză dacă tu chiar nu guști. Io cred că femeile care se plâng de domnu că se uită la fotbal sunt oricum din alea tocătoare de creier, că dacă nu e fotbal, e calculatorul, dacă nu e asta, e mașina, etc.

  4. Ma duceam pe vremuri pe stadioane, dar acum nu mai pot. Pustiu se uita la tot ce inseamna sport. Daca ar exista un sport „cel mai rapid mancator de rahat pe bat” s-ar uita. Eu nu mai pot uneori. Recunosc ca-mi cedeaza creierul…

  5. Femeia poate place meciul…ce mai face barbatul atunci?Se mira sau ii place de femeie…alta? 😛
    Dialog mental tampit….M-a apucat dupa meciul cu Steaua …

  6. fetelor,
    in plus mai voiam sa zic ca nu pricep nici de ce barbatii se uita cu mila la femeile carora nu le place fotbalul sau sportul in general. nu, domnilor, femeile alea nu sunt oligofrene, pur si simplu au alte interese. eu, care ador sa ma uit la sport, aseara, in loc de meciul stelei, m-am uitat la filme pe axn.

  7. Co-rect!!
    Mai,mie una imi place sa ma uit,dar cand am toane..si cand am toane fac urat, ca birjarii,stii?
    Si il mai sperii si pe al meu,care se uita saracu ciudat si cu spaima si nu intelege ce m-a apucat..ca doar sunt femeie..(bine,acu el iubeste doar skiatul ca sport,ca doar e sport national la ei)

  8. toader

    chiar ma intrebam daca femeile pot fi considerate hobby.

  9. Nauti's

    Nu e oare fotbalul doar pentru tineri ? Nu stiu inca. Poate ca – daca apuc vremea aia – o sa mi se para ciudat sa ma uit cu pasiune la tv-ul in care bat mingea niste tipi nascuti cu 30 de ani mai tarziu ca mine.
    E ciudat cum fierbem ca racii, in aceeasi oala a „vietii adulte”, oameni despartiti de n-spe generatii. Ne-am varsat in mare amestecati, dupa ce am trecut prin niste meandre de delta.

    Cred ca hobby-urile trebuie cumva metamorfozate inainte de a deveni metehne. Sa joci jocurile varstei, parerea mea. Poti sa le joci si pe alea de mai demult, dar le pierzi pe astea de acum. Si mai tarziu nu le mai vezi.

    Scuze ca n-am salutat. Mai citesc din cand in cand pe aici. Salut !

  10. Nauti’s,
    uite ca la asta nu m-am gandit niciodata. habar nu am ce sa-ti raspund. eu de ex am luat pasiunea pentru sport de la tata, cu care ma uitam la absolut toate disciplinele sportive. fara sa fie exagerat, taica-meu mi-a explicat si m-a invatat. de-asta cred ca putem coexista, generatii intregi, in fata sportului.

Lasă un răspuns

