Joi e o noua zi

Ganduri de dimineata.

***

The flambee is all over the place😀

***

Din cauza ca Jimerino si-a schimbat jobul cu un job adevarat, se trezeste foarte de dimineata. Adica 7.30. Si eu cu el. Am somn de iepure. De cand ma stiu, la prima raza de lumina, somnul meu se imprastie in cele patru vanturi. Dupa ce ne trezim noi, intram si la copil, ca acolo sunt hainele, ciorapii, chilotii. Se trezeste si ala. Noroc ca fie-mea seamana cu tatal ei, adica ar dormi si-n apa, cu tobele la urechi. Asa ca unul pleaca, altul se culca la loc,
iar insomniaca de mine priveste lung la stiri si la calculator. De pilda, acum ma uit fascinata la Hannah Montana care joaca rolul lui Miley Cyrus. Sau invers.

***

Si ma distrez cu asta de mai jos. Ce fel de drogat a facut asa ceva?

LE: Poate remarcati faptul ca, de cand m-am prins eu ca merge sa pui videos pe blog fara sa mai dai embed, v-am umplut de entertainment.

4 comentarii

Filed under Uncategorized

4 responses to “Joi e o noua zi

  1. nin

    mi se pare cam … brrrrr!

  2. nin

    asta cu craştavetele, vreau să zic :))

  3. nin, eu mor de ras. imi place umorul sadic si tampit.

  4. enterntainment uieste-ne :))) ce cuvant o fi si asta? nici eu nu suport sa dorm pe lumina. La Montana ma uit si eu…

Lasă un răspuns

