Defecte

Sunt plina de defecte.

Din punctul de vedere al femeilor, sunt anormala pentru ca nu sunt fan pantofi. Da, ma, am scris corect, nu sunt! Nu am detinut niciodata zeci si sute de perechi de pantofi. Nu-mi plac! As umbla numai desculta, hai, cu putin efort accept sandalele si papucii, dar nu pentru ca mi se par frumoase, ci pentru ca sunt comode. Cizmele si bocancii reprezinta uratenia la culmile ei, iar pantofii cu toc, de pilda, nu ma atrag, cu exceptia catorva perechi pe care le consider opere de arta si pe care mi le-am si cumparat. Ii port insa foarte rar. Atat de rar incat nici nu-mi pun problema ca nu o sa am pantofi noi la propria-mi inmormantare.

La egalitate cu pantofii, urasc puloverele. Mi se par grele si sufocante. Nu imi cumpar pulovere. Daca primesc, bine, daca nu, e la fel de bine, bag geaca de iarna peste doua tricouri si am rezolvat cazul. Sau vesta peste hanorac. Puloverele nu! Jos puloverele! Nu am vazut niciodata nici macar un pulover care sa ma implore :”Ia-ma acasa!”

Un alt defect este cel de vorbire.

Sunt usor sasaita. In cele mai multe momente reusesc sa-l stapanesc. De catva timp insa a inceput sa ma stapaneasca el pe mine. Ma enerveaza ca sasaiala asta ma face mai pisi. Iar eu nu sunt pisi.

Dar, intr-un fel ciudat, imi ador defectul de vorbire. E o marca. Nu e atat de evident incat sa par retardata. E atat cat trebuie. Si sunt sigura ca exista oameni care, din mine, iubesc doar defectul de vorbire.

12 comentarii

Din categoria Uncategorized

12 răspunsuri la „Defecte

  1. nin

    astept reversul!

  2. jimerino

    da’ hanoracele nu-s la fel de grele? ca puloverele adica, nu ca pantofii. zi sssssssssscarpe!

  3. nin,
    reversul cu calitati? nu am! 🙂 va fi un post foarte scurt
    jimerino,
    hanoracele sunt misto, puloverele nu

  4. Anca

    Hanoracele si vestele sunt cool! Si conversii! 😀 Iar sasaiala nu ti-am sesizat-o niciodata; ca sa vezi ce-nseamna sa vorbim mai mult pe mess 🙂

  5. Anca,
    sasaiala este ascunsa cu eforturi. dar apare. nu sunt sasaita in cel mai inalt grad. dar e acolo!

  6. vai , dahr ploua tohrential, dhraga 🙂

  7. jimerino

    eu vreau sa aud un bâbâit. ala ar fi ceva treaba.

  8. pai gigi era babait la inceput, inainte sa se cizeleze atat de mult 😀

  9. De ce te preocupa puloverele?

  10. ca vine frigul, mamituni. si ca eu iarna de iarna cam fac frigul, pentru ca nu-mi prea plac hainele de iarna. si ma imbrac in alea de vara 🙂

  11. hai mai,ca atunci cand scrii nu sesizez ca ,,sasai”..deci nu conteaza..si poate ca e o calitate,nu poti sti niciodata cine te considera sexi pentru asta..
    cat despre celelalte,nu sunt asa grave..fiecare avem defecte..o sa ma gandesc si eu la ale mele..

  12. scorpio72,
    pai ce, eu sunt nebuna sa scriu despre defectele grave??? 🙂 scriu si eu despre cele simpatice.

Lasă un răspuns

