Leapsa cu locuri

Mi-a dat Ambassadoren o leapsa si nu stiu cum s-o gestionez.
Este vorba despre locul meu preferat din Romania. Si e si usor, ca mie imi place cel mai mult la mare, dar e si greu, ca in ultimii ani m-am trezit invadata la marea mea de tot felul de oameni si peisaje neobisnuite. Precum manelisti la 2 Mai sau case noi si urate la Costinesti.
Pe cat imi place de mult la mare, pe atat de mult iubesc Sinaia. Si mai ales Cumpatu. Iubesc casele alea de piatra si aerul de acolo, e tare frumos, dar mai mult de 3 zile nu rezist. E prea liniste. Din pacate, nu am mai fost de vreo doi ani, cand de fapt le-am tinut baietilor trena, ca se duceau sa se dea cu placa. Adica am tremurat de frig pe la Peles si pe la 1400.
Si, culmea, imi place orasul meu. Asa cum e el, nu as da Bucurestiul pe nici un alt oras din Romania.
Dar astazi o poza furata de pe net, cu Vila Enescu din Cumpatu. Asa, ca nu am mai trecut de mult pe acolo…

Leapsa merge la Nin, scorpio72, Anca, Mamituni , Lia si la oricare mai doreste, ca e loc!

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Leapsa cu locuri

  1. D.E.

    Se numeste Luminis vila 🙂 Mi se pare un nume tare potrivit. Apropo de asta, poate ti-ar face placere sa citesti memoriile Marucai Cantacuzino (Lumini si umbre e titlul). Era o drama queen dupa cum stim cu totii, dar descrie atmosfera din vremurile alea foarte frumos – posibil idealizat excesiv 🙂

  2. ambasadoarea

    Ce misto suna Cumpatu asta 🙂
    Si vezi cat de mare e marea noastra, de ai si tu „marea mea”, si eu?! 🙂

  3. D.E.
    mi-ar face mare placere, intr-adevar
    ambasadoarea,
    mi-e dor de mareeee

  4. o sa onorez si eu leapsa..numa o tara de rabdare si multam..

  5. Hehe, la fix! Că tot vroiam să scriu (și să pun muuuulte poze) cu … surpriză! Mai peste vreo săptămână așa 🙂

Lasă un răspuns

