Night terror

De obicei, eu nu visez urat.
Dar azi-noapte m-am trezit aproape plangand.
Am visat la inceput ca eram cu prietena mea Catrinel intr-un bar. Si dansam si beam un whiskey. Apoi s-a facut tarziu si am plecat amandoua. Era intuneric, noapte bezna.
Si cand am ajuns afara, prin spatele unor blocuri, ea mergea inainte si eu in urma ei. La un moment dat i-am zis: „Fugi, ca in spatele meu s-a auzit cea mai infricosatoare voce pe care am auzit-o vreodata”.
Am inceput amandoua sa alergam.
PROBLEMA E CA NU AUZISEM IN VIS NICIO VOCE CARE SA MA FACA SA O IAU LA GOANA, CU CATRINEL CU TOT. E un glas inspaimantator in mine pe care il aud si cand nu-l aud.
Fuck, ce stare nasoala!

7 comentarii

Filed under Uncategorized

7 responses to “Night terror

  1. e de la paco si oamenii lui. si eu am visat ca mureau unii si eu imi montasem o bicicleta d-aia de casa super smechera in fata biroului la serviciu, in loc de scaun. si aveam pe ghidon toate comenzile pentru calculator si puteam sa si lucrez si sa si pedalez in acelasi timp, da’ ma gandeam daca e ok sa fac sport cand oamenii au mierlit, mi se parea deplasat un pic. da’ tare bicicleta aveam.

  2. nu e de la paco. e de la mine. oamenii lui shmeny

  3. nevermore

    Eu chiar mi-am luat o minge d-aia mare de sport ca sa stau pe ea in loc de scaun, dar dupa ce mi-a ricosat capul de cateva ori colt birou – colt calorifer am renuntat la ea.
    Saptamana asta imi propusesem sa nu ma fac de rusine, dar nu ma pot abtine🙂 Deci, s-a gandit bunica-mea cum ceva timp sa ma surprinda si a impartit la pomana porumb fiert SI pepene. Acuma… sunt si eu om… asa ca n-am mai tinut cont de reguli. A doua zi pe la 5 dimineata visam ca nasc si am contractii… gata, am zis-o! :”>
    Nu, nu am inceput sa imping… :”>

  4. nevermore
    :)) numai tu poti sa ai de-astea

  5. Ali

    Incearca niste dopuri in urechi la culcare…poate dormi si tu si nu mai auzi…nimic🙂

  6. Ia sa ii cinstec eu pe „oamenii lui shemny” cu un wiskey de-adevaratelea sa se mai imblanzeasca!

  7. Pffff… astupa-i gura sa nu mai zica nimic.

Lasă un răspuns

