Iubirrre

De ce pisici si catei?, ma intreaba lumea. De ce nu copii sau batrani? Sau bolnavi sau alte cauze?
E simplu. Dintre toate fiintele si cauzele lumii, pisicile si cateii parasiti si batuti si flamanzi mi se par de departe cele mai lipsite de sansa. Cei de la care nu te astepti la recunostinta si tocmai in acest fel recunostinta vine, naturala. Cred ca daca toata inocenta din lume s-ar materializa, ar arata jumatate caine, jumatate pisica.
Pe 5 octombrie, asociatia GIA lanseaza o carte despre pisici, numita Iubirrre. La ea au contribuit mai multi autori, unii mai celebri, precum Horia Brenciu, Raluca Moianu… Stai, nu conteaza asta! Am scris-o si am desenat-o noi, niste oameni obisnuiti, care am avut privilegiul sa cunoastem cel putin o pisica. Cumparand aceasta carte, trimiteti banii vostri catre animalele care au nevoie de mancare, de adapost, de operatii. Asa cum spun initiatorii, aceasta este mai mult decat o carte bune, este o fapta buna.
Aici aveti pagina de Facebook a cartii. Eu ma bucur ca pot contribui cu o dovada de Iubirrre ca urecheatelor sa le fie putin mai bine.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Iubirrre

  1. Imi place, de abia astept sa cumpar cartea!

  2. da’ se si bea la lansarea aia, nu? adica tovarasul ala al lu’ chivu nu doneaza si el incasarile pe bautura animalelor? ca mie asa mi-ar placea sa donez: eu sa beau, cainii si amaratele celelalte sa haleste din ce beau eu.

  3. monica

    Bei, Jimi, bei. Stai linistit si mergi pe mina noastra.

  4. Anda,
    si eu astept sa spui daca iti place
    monica,
    pls nu-l mai incuraja, ca-l las acasa cu pisica

  5. monica

    Pai… de baut, bea! Avem multa apa acolo.

Lasă un răspuns

