Epifanie

Ma rog, e mult spus epifanie, intrucat in cazul de fata desemneaza ceva ce cred eu ca se va intampla peste 3-4 ani.
And that is…
La gradinita, inainte de ora la care trebuie sa aduca fiecare copil animalul de acasa.
– Ionel, tu ce ne aduci?
– Un porcusor de Guineea.
– Angelica, tu ce prezinti copiilor?
– Eu o sa va aduc pe Milly, catelusa mea.
– Tu, Danut?
– Eu am un arici.
– Tu, Olga?
– Eu o sa le aduc colegilor o tarfa…..
– HAAAAA?

Asta o sa inteleaga bietul copil. Pentru noi asa o alintam pe Ira in casa. Cand vrem sa spunem ca se rasfata prin picioarele noastre si cerseste mancare, cand ne da la o parte din pat ca sa se aseze ea asa ii zicem, Tarfa.

A, in plus, de ieri Olga merge pe picioarele ei. Finally!

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “Epifanie

  1. Congrats Olgutza, o sa faca senzatie la scoala.

  2. ambasadoarea

    😀
    Propun sa dea de baut, Olga, e o mare izbanda!🙂

  3. :)))
    Imi place blogul tau. Pentru ca imi asaza un zambet pe buze🙂

  4. Ever,
    da, o sa ne faca de ras. adica o sa prezinte realitatea😀
    ambassadoren,
    Olga deocamdata de baut lapte. si aia cand chef. multumim, V.!
    Shadow,
    asta e si intentia mea, sa va fac uneori sa suradeti. bun venit aici!

  5. Eu ma gandeam ca o sa zici girafa(aia de o mozolea mereu)dar faza cu tarfa e mult mai tare..
    Ehhh sa te tot tii de acum dupa Olguta..sa vezi ce te alearga prin casa..

  6. Felicitari pentru utilizarea celor doua picioruse! Multe calatorii frumoase va dorim:)

  7. scorpio si roxana,
    thanks

  8. nin

    stai potolita, cine stie cum s-o mai comunica peste cativa ani, ce cuvinte or mai creste in rang …

  9. Abia acu începe „distracția” adevărată😀 Mi-aduc aminte că nepoată-mea a trecut rapid de la mersul ăla crăcănat și amuzant la fugitul rapid spre aragaz, fier de călcat, lucruri numai bune de ne-băgat în gură. Sunt cu sufletul alături de tine🙂 Apropo, Mara a spus joi la grădiniță (la întrebarea ce animale aveți acasă) că o are pe Pisa afară, pe Miqui în casă, cățeii și pe Buni😀

  10. nin,
    eu sunt foarte potolita😀 de-abia astept sa aud ce scoate din ea.
    LiaLia,
    pai asta facea si pana acum, numai ca nu fugea, ci se ducea mai catinel. oricum ei ii plac cel mai mult obiectele cu butoane. alea sa se fereasca!

Lasă un răspuns

