Ză Girafă Incident

Aseara, casa de nebuni.
Dezbrac copilul la pielea goala, il asez in patut, alerg in baie sa vad daca apa pentru spalat e buna. Intre timp, Olga face pipi on-the-fly in patut, pe asternut si pe trei dintre jucarii. PRINTRE CARE SI CELEBRUL GIRAFA.
Spal copil (doar la fund, ca apa nu binevoia sa fie calda de tot), il schimb. Ta-su schimba asternutul.
Observ jucariile ude. Trebuie spalate. E ora 9 si ceva. Decid sa-l spal si pe Girafa, desi presimt tragedia.
Girafa e ud leoarca. Olga nu vrea sa doarma. Plange pana incepe sa se sufoce. O luam pe rand in brate, o plimbam. Nu a facut asa scandal de cand avea 2-3 luni si avea colici. Ii dam alte jucarii, ii citesc o poveste. Plange, plange si sughita de plans. Urla, se isterizeaza, se inroseste toata la fata. O luam cu noi in camera.
Iau foenul. Il pun pe Girafa la uscare rapida. Apoi il asez pe aeroterma. Sa se usuce dracului! Nu se usuca de tot, dar i-l dau totusi Olgai. Mai bine Girafa ud, decat no-Girafa-at-all.
Pe la 11 jumate Olga a adormit.

Concluzii:
1. Pe Girafa trebuie sa-l ornez cu un banut de-ala auriu pentru caini. Unde sa scrie adresa daca il pierdem cumva. E clar ca e drama daca Girafa devine, fie si pentru un timp scurt, indisponibil.
2. Am sus niste vecini care, culmea, au si ei un copil, mai mic decat Olga, CARE ORACAIE TOT TIMPUL. Il auzi mai ales daca te duci in baie, ceea ce ne-a facut merfeu sa credem ca aia isi tin copilul in cada. Aseara, cand Olga plangea neconsolata, taranoii ne bateau in tavan. II DERANJA COPILUL! Concluzia e urmatoarea: daca mai fac de-astea, ma duc peste ei si ii bat cu sabia. Fara gluma!

32 comentarii

Din categoria Uncategorized

32 de răspunsuri la „Ză Girafă Incident

  1. ayandari

    Frate, al meu copil n-are nicio jucarie dupa care sa innebuneasca efectiv.Ii plac cateva anume dar nu atat de tare incat sa le tina in pat la somn.Niciodata n-a facut asa ceva!
    Despre „taranoi” m-am amuzat ca te duci si-i bati cu sabia, eu cred insa ca intr-o disperare de cauza au batut la voi – or fi reusit si ei sa adoarma copilul pentru cateva minute si le-o fi fost frica sa nu-l trezeasca Olga.Anyway…nu se fac faze d-astea de carnati.Dar asta-i viata la cutiile comuniste!pupam o Olguta necajita fara girafa :-))

  2. ayandari,
    de acord cu tine. dar cand ai copil mic ar trebui sa stii ca uneori copiii plang. si copilul lor plange, si copilul de alaturi plange. niciodata nu s-a dus nimeni sa le bata obrazul pentru ca plange copilul. in plus, olga e cel mai cuminte plod in afara fazei de aseara.
    pupam si noi pe Ayan cel curajos

  3. ha, si eu care ma ingrijorez ca smaranda n-are preferati.

  4. dan

    eu as mai cumpara cateva girafe de rezerva 😛

  5. maria,
    mai bine ca smaranda. in ochii olgai, eu pot sa dispar. atata timp cat ramane girafa, totul e ok,
    dan,
    am cautat, se vandusera toate 😦

  6. :))))) povestile astea sunt amuzante rau

  7. Noi nu avem Girafa, avem Pisica. Jale mare daca dispare din raza vizuala. Pana acum doar dormea cu ea. Mai nou o cere si la masa. Ceea ce n-ar fi o problema daca Pisica nu ar fi fortata sa manance tot ce mananca si Andreea. Ceea ce naste o problema legata de cand si cum speli pisica pentru a fi disponibila la urmatorul somn…Ca noi n-am testat somnul fara pisica, dar dupa povestea ta nici nu m-as risca:d

  8. Codru,
    ma bucur ca te distrezi. macar tu 😀
    Roxana,
    NUUUU. nu spalati Pisica :)) lasati-o asa jegoasa. oricum am senzatia ca plozilor le plac mai mult jucariile iesite oarecum din uz, jucariile murdare, jucariile de care ti-e mai mare mila.

  9. hehe, noi de la prieteni am invatat, jucariile se cumpara in dublu exemplar. ca sa nu existe tragedii cand una din ele trebe spalata…

  10. Chiar daca pe Pisica poti citi meniul pe toata saptamana? De fapt, ai dreptate. Daca ii e foame in somn, mai linge pe acolo ceva…

  11. dush,
    eu nu am crezut ca o sa indragosteasca hopelessly de urata aia de girafa albastra, dar de acum m-am invatat minte
    Roxana,
    Pisica rulzz ma! las-o asa.

  12. deci io ti-am zis da tu batman,batman…
    eu zic sa dai un anunt cu poza gen..,,caut girafa schimbul doi,ofer…carte la schimb”..nu?

  13. Simona

    Si la faza asta, io ca am doi prunci si ceva experienta ar trebui sa vin si sa te bat prieteneste pe umar spunand ca trece… Well, in scurta mea experienta, nu trece, se face si mai rau. Fiu-meu are 3 ani jumate si e nedespartit de un ursuletz jigarit pe care l-am cusut si peticit deja de mi-a iesit pe ochi, si e la un pas de a se dezintegra – moment in care prevad o catastrofa cosmica. Pentru ca Ziggy al nostru (asa-l cheama pe necajit) este parte integranta din tot ce face copilul, lately mai si raspunde in locul copilului (adica il intreb pe Robbie daca doreste ceva, Robbie se gandeste si pana la urma Ziggy aproba ingaduitor…) si zilele in care nu mai suport si incerc sa-l arunc in masina de spalat sunt zile in care mai adaug multe fire de par albe in cap… Si fiica-mea urmeaza acelasi trend, ea il are pe ursuletzul Bailey (si pe ala deja l-am cusut de doua ori) care urmeaza intocmai destinul lui Ziggy…
    Pe e alta parte, e ok ca li s-a pus pata pe plushatzi, putea fi mult mai rau, niciodata nu stii pe ce obiect de tranzitie i se pune pata copilului (daca e degetul sau suzeta, isi strica dantura, daca e altceva cine mai stie – cert e ca pe Girafa poti sa-l duci cu tine oriunde, mai incolo chiar si la gradi, si va face orice tranzitie mai usoara).
    Faza aia cu cumparatul in doua exemplare ar fi ok, daca ai stii din start la ce i se opreste inima juniorului. Dar de unde, ca astora li se pune pata pe cele mai ciudate (ca sa spun frumos) chestii, si nu poti cumpara chiar tot in dublu exemplar ca doar-doar se ataseaza copilul de el…
    In concluzie, ii dorim multe zile lui Girafa in aceeasi stare de agregare, si voua rabdare :-))) si nu-i bagati pe tzaranoi in seama, cine stie ce necajiti or fi si ei (ca tre’ sa fii tare cu funia la par, cu copil mic sa-i bati altuia in perete ca-i plange copilul)…

  14. La etajul 3, fix sub noi, sta un nene fost profesor universitar a carui batranica e saraca bolnava coapta (nush daca mai are 1 an de trait 😦 ). Da’, desi are problema asta pe suflet, omul asta e de-o bunatate si de-o dragalasenie de-ti vine sa-l pupi, sau cel putin sa-l iei in brate, de fiecare data cand te vezi cu el si-ti vorbeste!

    Cand m-am intalnit cu el deunazi m-a intrebat „Ce mai face aia mica?” la care eu „Creste frumos, e un copil cuminte, doarme noaptea si mai si plange, dar na … asta sigur stiti, ca doar o auziti si dvs 🙂 „. Dom’ profesor zice: „Lasa Alex ca asa-s copiii, daca nu plang nu stii ca-s acolo. Sa fie ea cuminte si sa creasca 😉 „.

    Ei, cum sa nu-l pupi ?!?

    =====

    Maya trage de suzeta de-o zapaceste, in 90% dintre cazuri nici nu poate adormi fara ea … sper s-o scapam de ea la momentul potrivit sau s-o inlocuim cu un „ceva” de plus 😀 c-are muma-sa o droaie.

  15. scorpio,
    eu cred sincer ca asa ceva urat ca Girafa nu se mai gaseste. cine sa cumpere hidosenia?
    Simona,
    cred ca e mortal sa ai doi si sa vezi ca impart aceleasi obiceiuri. dar fie-mea e si cu suzeta, din pacate. nu doarme fara si inca se calmeaza cand are nervisori daca ii dau suzeta.
    Alex,
    da, mai sunt si oameni de-astia. S-o pupi pe Maya, e o scumpa

  16. Nauti's

    Copiii au o viaţă foarte grea, dar sunt foarte optimişti. Se ciocnesc de lume, se împiedică mereu şi suferă; chiar suferă, dincolo de orice moft. Viaţa nu e ce s-au aşteptat ei. Dar merg mai departe.
    Dacă un adult ar avea în viaţă o zi plină de atâta neprevăzut şi frustrare, ar lua-o razna probabil.

  17. oanonima

    hai ca nu e asa de urata girafa sunt altele si mai si…
    am vazut eu girafa la fel,ba chiar si pe roz ,dar nu cred ca este in drumul tau ,langa mall vitan e o piata..acum sa construit un mega image si la etajul al2-lea sunt magazine,acolo am vazut mica faptura de plus in caz de extrema urgenta:)

  18. alina downunder

    empatizam. noi n-am avut fixatiile astea plusesti la bebelusie, mai tarziu (Anna dupa 1 an, Maria dupa 3 ani, na!!). chestia Annei (ca greu poate fi numit un caine) e sfanta, de-aia nici n-am indraznit sa-l spal decat o singura data (a vomitat pe el in masina! 😦 …) si atunci l-am bagat la masina, sa fiu sigura ca se usuca in timp util. i l-am dat tot asa, inca ud …
    Catrina deocamdata pare sa prefere degetul, pe care are deja bataturi de la supt … asa ca mai mai as prefera un plusat.

  19. Ți-am zis că ai mei au avut mega noroc cu Mara, că nu a făcut fixație nici cu vreo jucărie și nici nu a văzut suzetă vreodată, dar cu amorul ei pentru pisici … acum câteva zile, eram la ai mei la cules de struguri, ea lângă mine. Și apare din senin o cotarlă de pisică. Urâââââtă! Murdarăăăăă!!! I-am zis Marei: nu pisica asta, că e bolnăvioară și nu are voie, după ce îi dăm medicamente, o să se poată juca cu ea. A înțeles fix 2 min. După care a dispărut de lângă mine și s-a înfipt în cotarla împuțită și direct cu ea să o pupe. M-am dus, i-am luat pisica și i-am repetat faza cu medicamentele. Ghinion de neșansă. A început să urle cum nu am auzit-o/văzut-o în 3 ani și 10 luni de când a apărut pe lume. Jălanie! „NUUUUU!!! Mbisiiiiiicahaha!” Dă-i, explică-i. Nimic, frate. Norocul nostru că a apărut Pisa (pisicuța oficială de afară, al meu Miqui e pisica de sufragerie, după cum l-a botezat tot Mara) și a gonit-o pe intrusă, după care s-a lăsat jumulită de copil, că altfel nu știu cum o mai opream. Băi, nene, cum îi țâșneau lacrimile din ochi, ca o fântână arteziană! :))

  20. Nauti’s,
    intr-un fel ai dreptate. adaptarea lor e lungaaaa si cu peripetii. de-asta suntem toti niste distrusi, ca noi ne-om fi nascut ok, dar ne-am turtit in copilarie 😀
    oanonima.
    sa-ti dea Al de Sus sanatate! Nu e in drumul meu, dar am prieteni in al caror drum este 😀
    alina downunder,
    pe asta cu degetul nu a avut-o Olga deloc si chiar ma mir ca eu si ta-su sunt mari rozatori de unghii. la tine e si loc de diversitate, unde-s trei puterea creste.
    LiaLia,
    las-o ma ca o sa iubeasca mereu animalele. E un copil foarte tare. Si ma bucur ca o lasati sa creasca in preajma lor.

  21. malasuerte

    doua bucati din fiecare…
    bun

  22. malasuerte

    pai,ba, Jim are sarcini de-astea? Nu-l mai pot da exemplu
    s-o dus sandramaua…

  23. oanonima

    o gasesti la un magzin unde are hainute pentru copii:) intrebi acolo ca sigur stie despre ce e vorba

  24. malasuerte,
    ti s-a daramat urban legend-ul. Jim e un tata foarte bun.
    oanonima,
    thanks again

  25. Oana,daca nu aveti * girafa cu multi capeti* (- * are gatul lung, de ce sa nu-l impodobim* ) gasesti aici …mii 🙂
    http://twitter.com/#!/1000000giraffes ! precis o sa-I placa:):)

  26. the man

    staţi, băi, liniştite. fi-miu când a început să vină cu gagici acasă făcea adevărate orgii în trei. el, tipa, şi ursuleţul roz de sub pernă.

  27. Shmen, dar mai multe Girafe nu gasim? Sa ai o duzina de Girafe si daca se intampla ceva cu una…

    Vecinii sa se duca-n …

  28. Ali

    Bai si Ana il avea pe Rila si cea mai buna solutie la vremea aia afost… sa-l clonam pe Rila. Respectiv avea Bila o colega care locuieste in zona a carei fica e de-o seama cu Ana si care primise si ea un Rila un pic mai turcoaz decat Rila cel verzui (si original), dar culoarea nu a fost o problema si in felul asta, spalindu-l cu randul, copilu’ avea tot timpul un Rila.
    Concluzia mea: clonati-l pe GIRAFA !!!

  29. Ever, Ali,
    nu gasesc alta girafa, decat acolo unde m-a indreptat oanonima si nu am ajuns.

  30. ma, cand iei un doudou la copil ia si rezerve. eu m-am prins cand am pierdut unul. si credeam ca are probleme copilul. si pediatra se uita ca sedata la mine : „cum? ati luat un singur exemplar de doudou?”

  31. Cristina

    Pozati-l pe Girafa si puneti-l online, poate s-o gasi cineva cu un pont despre fratii lui uitati de cumparatori prin vreun magazin.

    Girafa nu are cum sa fie urat.

Lasă un răspuns

