Casa de nebuni se intoarce reloaded

Aseara, Jimerino facea fleica la gratar. Buna!
Si cum intorcea el carnea pe toate partile il aude pe vecinul arab urland din toate puterile: „Vrei za ghem Bolitia? Vrei za ghem Bolitia?” Da’ nu-i raspundea nimeni.
Asa ca iese Jimmy si tipa si el pe hol: „Ce faceti, ma? Iar va certati?”
Din cuvantul „iar” ati dedus, probabil, ca la noi in bloc cineva (sau altcineva) se cearta around the clock.
Din excursia de hol J. afla ca nu se cearta nimeni, ba dimpotriva, urgenta e alta. O femeie s-a blocat in baie.
E, acum pauza, apel la memorie!
Mai tine cineva minte momentul cu vecinul taran care si-a pus gresie in fata usii de la intrare, ala cu care s-a luat Jimmy in tarbaca acum cateva luni?
Ei bine, soacra lu’ ala se blocase in baie.
Jimmy, care e baiat bun de felul lui o intreaba pe femeie ce sa faca pentru ea. Aia zice ca nu stie, stie doar ca are o fata care lucreaza la Desigual Mall Berceni. Sunam la Desigual Plaza, care ne da numarul de la Desigual Berceni, care sunam noi acolo si care ne-o da la telefon pe una, fie-sa lu’ asta de s-a blocat in cabina unde intra o singura persoana. Dupa ce inchide telefonul J. zice „Am sunat-o pe fie-sa, dar parea s-o doara la pula asa. A zis ca o trimite pe sora-sa cu cheia”. Noi nu pricepeam de ce nu are chiar ea cheia. Apoi ne-am prins. Femeia batrana, odata imprizonierata pe cacastoare, nu stia pe dinafara niciun numar de telefon. Si singurul reper era fie-sa care lucreaza la Desigual. Da’ care fiica care lucreaza la Desigual nu e aceeasi cu fiica care sta aici, cu ea, in bloc. De-aia parea ca pe aia nu o intereseaza, de fapt o interesa, dar nu avea solutii.
A venit aia cu cheia. A venit si taranoiul intr-un tarziu. Ne-a batut la usa. Sa ne multumeasca si sa ne ceara un patent s-o scoata pe soacra-sa de a bulau.
A, dar cel mai dragut tot Jimmy e. Cum anunta el la telefon o urgenta. „Alo, buna seara, sunt vecinul din stanga, ăăăăăăăă. Voiam sa va spun ca s-a intamplat ceva…ăăăăăăăăă mama dumneavoastra… a patit ăăăăăăăăăăăăăăăăăăă ceva… a ramas ăăăăăăăăăăă inchisa in baie si e foarte speriata”. Na, sa nu va doriti sa va sune Jimerino sa va dea ceva de veste.

11 comentarii

Din categoria Uncategorized

11 răspunsuri la „Casa de nebuni se intoarce reloaded

  1. ayandari

    buey, da voi amandoi sunteti de belea, frate! Cum sa iasa ma Jimerino pe scara si sa intrebe daca se cearta iar?Vai, culoarea mea ca am ras de m-am spart!Buey io va amo rau pe familia asta a voastra, sunteti minunati,zau asa!
    Cat despre baba blocata in baie…da’ cum a reusit pana la urma sa se blocheze e intrebarea mea cea intrebatoare de voia ala s-o scoata cu patentul?! La voi acolo e grele rau , maica.Si arabul ce puii mei cauta in schema asta?

  2. bogdan

    io n-am dat click,stiam povestea.am si ramas ca prostu’ cand am vazut gresia.
    da’ carnea nu s-a ars ? ca pana vorbeste jim se-ncalzeste si berea.

  3. dicta la asta, cica sunt dislexic! pai nu ma, ca mai mergeam sa intreb femeia daca traieste, mai intorceam fleica (care oricum am facut 2 bucati de neam prost, deci se prajeau greu), mai dadeam un gat de bere, mai ma uitam la un scor, mai ma suna ala sa ma intrebe daca nu pot sa-i zic lu’ soacra-sa sa intoarca de yala, ba iar la bere. arabu’ cred ca a vrut si el sa faca o fapta buna da’ pana la coada nu s-a prins daca e cazul sau nu si a renuntat. cred. ca politia n-a venit. nu ca ar veni vreodata.

  4. :))))))))) si uite-asa e viata mai frumoasa..!!

  5. si uite asa nu va plictisiti niciodata cu vecinii aia minunati ai vostrii..

  6. :)) Desigual?!? Când am văzut prima oară logoul Desigual, cu ”S”-ul ăla întors, m-am răsucit ca un tirbușon în jurul axului ca să-l citesc. Așa…cam cum ”citește” un copil de 5 ani o revistă pono găsită sub patul lu’ ta’su! 😀

    Mi-ai amintit asta și, instantaneu mi-a venit un gând. Să-mi fac un site profesional și să scriu Niculescu așa, cu ”S”-ul ăla întors. Nu de alta, dar oamenii au memoria numelor (de fapt, și a problemelor) complicate mai bună decât pe aceea a numelor (problemelor) comune gen: Ionescu, Popescu…Niculescu.

    So, mersi de idee, mă rebrenduiesc grație acestui articol! 😀

  7. Oana, scorpio,
    si uite asa trece iarna-urata
    innuenda,
    o s ate cheme Innuenda Nicule5cu. foarte frumos. cum sa uiti asa ceva? 🙂

  8. :)) ma bucur ca a scapat cu bine baba.

  9. Gee, cum ar fi!? Totuși, Innuenda e numele meu de scenă. Pentru culise îmi păstrez numele dobândit prin botez. Merge mai bine cu numele apropriat prin căsătorie, fie el și cu ”s”ul reinterpretat! 😀

  10. untiljune

    …pai da, si Jim trebuia sa zica: „coae, dau patentu’ daca scoti gresia, mortii tei de-mputit!”…
    nu??

  11. Casa de nebuni nu e acasa :))

    Auzi? de ce vecinii mei sint toti asa neinteresanti?! Hai sa facem un schimb de apartamente, ceva. Print si cersetor -like…

Lasă un răspuns

