Ornitofobia

Da, nu e greu de tradus. Mi-ar fi placut sa am o fobie mai sofisticata. Nu!
Mie mi-e frica de pasari.
Mi se pare ca au ochi morti si rai. Prefer un crocodil sau un rechin. Mi se par mai prietenosi. Si ciocurile alea tari si ingrozitoare…. Bleah!!!
Cand trec printr-un parc si ma apropii de un card de porumbei care mananca firimituri ma trec lesinurile. Cand se sperie ca tampitii si zboara in viteza pe langa urechile mele, imi bate inima ca toti dracii si mi se face rau. Cu toate asta, am o poza (din pacate e pe hartie si nu am cum s-o scanez) in fata Domului din Milano in care ma arat lumii acoperita de zburatoarele de acolo. Afisez si un zambet tamp si fortat si aia mi se urca in par, pe haine, pe maini :((((((( Nu stiu cum am putut sa fac asta, cred ca m-a pacalit un pozar macaronar sa tin in maini niste boabe de grau. Asa ca fiorosii m-au napadit instantaneu precum niste stafii eliberate din dulap.
Daca imi pui in pana un pui de gaina sau un bobocel (vai, ce dragut!) imi vine sa-i arunc de pereti. Mi se face scarba. Deci nu-mi faceti cadouri constand in pasari. Vi le voi inapoia cu injuraturile de rigoare.
Nu stiu de unde mi se trage. Poate de la faptul ca in copilarie a avut doua pasari in colivie, un pitigoi si un scatiu. Au decedat amandoi. Poate de-acolo, cand i-am vazut asa inerti… Bleahhhh!!!!
Stay tuned! Mai am trei fobii majore. Ia sa vedem care ghiceste!

18 comentarii

Filed under Uncategorized

18 responses to “Ornitofobia

  1. Nauti's

    Ţi se trage dintr-o viaţă foarte anterioară, păsările fiind ultimii reprezentanţi în viaţă ai dinozaurilor.

  2. pai ultimii reprezentanti nu sunt crocodilienii?

  3. :))))))) Mda, nu am vazut porumbeii asa, dar e si asta o viziune. Oare ce alte fobii sa ai? Hmmmm… nu-mi dau seama.

    Mie mi-e frica de betivii din autobuze. Sa nu cada peste mine/vomite. Si de manechinele din vitrine cu ochii morti. Nici cu statuile nu ma impac…

    :* astept fobiile urmatoare

  4. ever,
    ma bucur ca ti-am deschis ochii asupra amenintarii :))

  5. ambasadoarea

    Hmm, eu n-am (cred) fobii, cum fac sa le dibuiesc pe-ale tale? A, ce mi-ar placea sa ghicesc macar una…Ti-e frica cumva de inaltimi sau esti claustrofoba? Sau astea-s prea comune pt tine?😀

  6. Si noi credeam ca ti-e frica de ornitorinci.

  7. hai mai…cum sa faci terci de perete,un bobocel mic??
    te cred pe cuvant,mie mi-e frica de caini si am descoperit mai nou si de inaltimi..
    ce fobii mai ai? hai sa dam cu ghiciu..paianjeni?soricei?claustrofoba? lasa ca ne spui tu..

  8. Nauti's

    Nu… croco nu prea au a face cu dinozaurii. Au stramosi comuni, dar foarte vechi (~ 250 milioane ani ) , archosaurienii.
    Despre crocodilii fosili e un articol fain in NG, noiembrie 2009.

    Iti plac animalele, deci sunt convins ca vei scapa de fobia asta.
    Traim in Romania si avem si noi, din timpuri vechi, un pasaroi pe stema nationala.

  9. Te salut. Doresc un schimb de link cu blogul tau; situl meu pisicutza.net are intre 600 si 700 de unici pe zi cu aprox 3000 de afisari si cu un pr 3.
    eventualul tau link va fi adaugat in seciunea pisicutza.net/pisi-lovers cu pr 1.

    daca te intereseaza te rog da un email (georgenicolaeblog@gmail.com) sau lasa un comentariu pe siteul pisicutza.net

    deasemenea putem face schimb si de banner.

    o zi frumoasa

  10. fobia de responsabilitate.
    fobia de maturizare.
    fobia de echilibru.

    jim te va ajuta sa scapi de aceste fobii. el stie cum.

  11. toajer,
    je te maudirai. one of these days.

  12. de oamenii prosti
    mie mi-e frica de sobolani si de cutremure

  13. alina downunder

    da, corect, fobie in sensul de scarba, nu de frica. asa-s eu cu arahnidele mele … o sila nevindecabila, mi-i teama.😛
    da’ cu pasarile … zau asa, te-ai uitat la prea mult Hitchcock, este? :))

  14. Pisicutza
    as face cu drag schimb, dar site-ul pisicutza.net nu functioneaza
    dana,
    culmea, eu sunt convinsa ca si daca vine cel mai mare cutremur din lume eu nu voi pati nimic.
    alina downunder,
    nu de la Hitchcock. din copilarie. cand ma duceam la rude la Buzau, ca sa ajung in gradina, trebuia sa trec prin curtea orataniilor. m-a atacat un cocos alb odata de m-a lasat pe jos.

  15. Si mie mi-e frica de porumbei!! argh! De la distanta sunt „simpatici”, dar daca ma pui sa trec pe langa ei.. brr!

    Aa..si am si eu o fotografie din Venetia cu o fata asemanatoare cu ce ai descris mai sus :-s

  16. alina downunder

    Oana, apropo de cocos, eu am inca un semn destul de vizibil imediat sub ochiul stang, urmare a unei alergaturi dupa un cocos care, tot asa, ma ataca mereu cu o agresivitate extrema (pe bunica-mea era s-o jumuleasca si mai tare!). Aveam cam 7-8 ani pe atunci si m-am gandit sa trec in ofensiva, cu un bat in mana, neobservand insa o sarma iesita dinspre un pom! Nu vreau sa-ti explic cum a fost … ca toata lumea credea, din pricina cantitatii de sange in zona, ca mi-am pierdut ochiul cu totul … Totusi, am reusit sa nu fac ornitofobie. :))
    Iar cu paienjenii n-am patit nicio patanie, nu stiu de unde mi se trage …

  17. untiljune

    mie mi-e frica de fulgi. fulgi de pasari. (cum se cheama asta?). da’ un boboc de rata nu ma deranjeaza!
    si plod fiind, imi era frica de aspirator. nici acum nu ma simt prea confortabil cand il folosesc.

  18. Madalina Gulerez

    stiu ce inseamna X_X
    si mie mi-e frica de pasari😐
    tin minte ca am facut un test odata si era ceva gen gradele fobiei asteia😕
    era ceva gen .. gradul 3 e cand iti e frica daca le vezi .. 4 atunci cand doar le auzi , iar 5 ( asta fiind maximul) nu le poti manca:-?
    dar , evident, ca toate lucrurile de pe net , nu l-am mai gasit :))😦

Lasă un răspuns

