Melisofobia

Asta e nitel mai grea. Dar nu imposibil de descalcit.
E teama de albine.
Vad ca e trendy sa-ti fie teama/scarba de cate o insecta. Unii sunt cu paianjenii, altii cu gandacii. Bine, nici eu nu ma omor dupa astea doua, dar albinele si viespile imi ofera o criza de nervi de cate ori se apropie prea mult de mine.
Pe marginea paharului, vara, la terasa.
La trecerea pe langa vreo florarie, primavara, cand da soarele.
Cand imi intra pe geam in sufragerie, ma refugiez in dormitor. Si in tot acest timp tip, de parca ar fi intrat un elefant.
Ascultatorii ma intreaba daca sunt alergica la veninul lor. Nu, nici pomeneala! Cu toate acestea, sunt convinsa ca daca ma inteapa o albina, mor.
Tot ascultatorii ma intreaba, in mod logic, daca m-a intepat una pana acum. Una? Nenumarate. In buza, in talpa, in palma, in genunchi. Nu, nu am murit. Dar ele da! 😀
Ma mai urmaresc si legendele copilariei, in care se spunea ca daca te musca un „12 ace” mori sigur. Adica bondarul.
Ma uit linistita la filme horror, ma amuza chiar fierastraul si satarul. Dar un apicultor pasnic invelit in albine, langa stup, mi se pare un kamikaze. O bomba cu ceas.
Mai e una!

15 comentarii

Din categoria Uncategorized

15 răspunsuri la „Melisofobia

  1. Albinofobo draga, aia referitoare la fluturii de noapte cum se cheama? 🙂

  2. Nauti's

    Sistemul albinuţelor e de-a dreptul monstruos. O matcă- singura femelă – îşi transformă surorile, prin nişte emisii chimice, în lucrătoare asexuate, roboţi.
    După împerecherea cu matca, trântorii mor. Cei rămaşi în viaţă toamna sunt alungaţi din stup de către ex-femeile lucrătoare. Oribil.

  3. toader

    auzi, socru-meu e apicultor. poate ii faci o vizita. scapi de fobia asta sigur.

  4. Mamituni,
    nu am gasit. o sa ma mai interesez.
    Nauti’s
    stii o gramada de chestii despre animals. like button.
    toader,
    tu ai vreodata vreo idee buna?

  5. untiljune

    m-a intepat una in deget, in vacanta, in grecia. a 2-a zi m-am carat acasa ca aveam laba ca o franzeluta mov si aburinda, proaspat scoasa din vatra. am crezut ca dau ortu’ direct.

  6. untiljune

    mai precis intre inelar si mijlociu, nu chiar de deget.

  7. eu sunt alergica la venin de albinuta si viespe,ma umflu,zici ca ai m-ai pompat cu aer..
    te inteleg vizavi de albine &company.

  8. untiljune,
    uite, mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva nasol. chiar nu inteleg de unde mi se trage.
    scorpio,
    tu chiar esti motivata sa te tii departe

  9. :))))) Shmeny, nici eu nu ma impac cu el. Imi aprind repede o tigara si suflu fumul spre ele. Si doar am fost intepata. Mi se par bezmetice si nu stiu sa reactionez

  10. Site Brasov

    Doriti ca blogul dumneavoastra sa arate altfel? Doriti sa nu mai pierdeti datele de pe blog fara a le mai putea recupera, vreti sa treceti la un domeniu la comanda si sa aveti mai multi cititori sau vreti sa faceti bani din reclama?
    Echipa Site Brasov va poate oferi toate acestea cu preturi incepand de la 99 RON.

    E-mail: site_brasov@yahoo.com

  11. Pinky

    Nu cred ca este trendy sa iti fie teama de o insecta. Adica poate pentru unii o fi, dar pe mine ma aduc la disperare gandacii. Ca si tine, fac urat. Zbier, ma ia cu frisoane si paranoia. Odata chiar, am stat 30 de minute treaza pt ca un gandac se uita la mine si statea exact deasupra patului meu. Astfel, am asteptat sa se trezeasca mama sa plece la munca, sa pot dormi la ea in camera 😆

  12. bogdan

    ba,astia cu site brasov,stiu eu pe cineva care v-ar plati mult mai mult de 99 ron pentru serviciile voastre.
    omu’ e serios si chiar are nevoie de ajutorul vostru.
    il gasiti aici : http://jimerino.wordpress.com/
    cu placere.

  13. toader

    hai ma bogdane, baietii ofera aproape 30 de euro ca sa ii faca un site mai bun si tu ii trimiti la jim? stii ca jim e un nemernic care ia de la 50 in sus si sa i se si dea de dinainte.

    hai bai brasoveni, eu va las sa imi faceti un hosting si ma multumesc cu doar 25 de euro. puteti sa mi-i trimiteti prin western union sau paypal. suport eu comisionul.

    ce ticalos ii bogdan asta. aia vin cu bani si asta ii trimite la jim sa ii saraceasca ala.

  14. toader

    asta a fost o idee buna (ca si celelalte si intotdeauna cand iti dau un sfat dar sa nu derapam ca dupa aia par ca ma laud). du-te, stai trei zile cu albinele si ai sa scapi de fobia asta . (numai sa nu dai din maini prea mult fiindca atunci te calmezi prea repede.)

Lasă un răspuns

