Cine s-o mai duce in Kulturhaus sa-i planga copiii de foame

A fost un weekend greu. Greu, dar am invins. Asta in ciuda bauturii, a statului pana tarziu, a indigestiei de vineri si a racelii de sambata.
Toate bune si frumoase. Pana aseara, cand ne-am hotarat sa migram din Oktoberfest in cacatul ala de Kulturhaus. Unde cica nu intri daca nu esti cool enough.
Si asa a si fost.
Din opt oameni, sapte am intrat, unul a ramas pe afara. Mentionez ca selectia boului de bodyguard de la usa a fost absolut random. Niciunul dintre noi nu era mai cool decat celalalt. Pana am realizat ce se intampla si pana am iesit la loc dupa el, i se pusese deja pata si se carase, plin de draci. De unde seara a fost foarte tare, cretinii care au inventat conceptul de fals glamour si l-au dus la un absurd pe care nici ei nu-l mai inteleg au reusit s-o strice.
Inauntru nu e nimic glamour. Lume obisnuita, muzica de cacat pe care o auzi in absolut toate cluburile care nu depasesc etapa Videli Noci (care e marfa, dar gata!) si Jump. Deci nimic, nimic care sa astepte din partea sa ma glam up to the bone, pentru ca nici ei nu sunt asa.
Dar uite cum am reusit sa luam ariciul in brate si sa ne futem seara.
Apoi am mai baut ceva in Club A, unde a fost chiar decent. Ceva in sensul ca nu mai stiu ce, mai ales ca le-am amestecat. Dimineata – cap mare, luat Olga de la doamna care o are in grija cand noi ne transformam in party animals, intors acasa, scris acest post.
Concluzie: nu va duceti in Kulturhaus. Suge!

4 comentarii

Filed under Uncategorized

4 responses to “Cine s-o mai duce in Kulturhaus sa-i planga copiii de foame

  1. untiljune

    care s-a carat acasa?

  2. Noi am patit aceeasi chestie vineri, in ,,noul” Goblin. WTF?! De cand are Goblin bouncer si de cand trebuie sa fii nu stiu ce cool ca sa intri in Goblin?! Plus ca noi SUNTEM cool! 😀.
    Pe scurt – eram 6, ajunge primul in fata si i se zice ,,tu – nu”. Noi, restul, nici n-am mai incercat.
    Nu inteleg lucrul asta.
    (anyways, stii ca Club A si Kulturhouse au acelasi patron, nu? Care are, de altfel, si Silver Church-ul…).

  3. Andrada,
    da, omul a castigat, oricum ai lua-o.
    Si noi suntem cool. Dar sa vezi ce nervosi am plecat, eram supercool😉

  4. Paul Andrei

    Uitati cum am crezut eu sa rezolv aceasta problema:

    Buna ziua.

    In jurul ore 1 noaptea de sambata spre duminica, mi s-a refuzat accesul impreuna cu 2 prieteni de-ai mei in clubul dumneavoastra. Asta nu ar fi nicio problema, desi pana acum am fost in cluburi din tara si din strainatate fara sa intampin pe nicaieri vreo restrictie de felul acesta, problema e ca i-am intrebat pe domnii de la intrare sa-mi ofere o lamurile, un motiv. Mi-au zis „ce nu intelegi, nu poti intra?” si „asa vrem noi”. Probabil in situatia mea s-au mai aflat si alte persoane, ceea ce cred ca va aduce un deserviciu de imagine.

    Astept un raspuns din partea dumneavoastra.

    Va multumesc si o zi buna.

    Paul Andrei

Lasă un răspuns

