Bancile se drogheaza

Dupa-amiaza linistita.
Suna telefonul.
„Buna ziua, sunt Monica Nu-stiu-care de la Bancpost”.
Zic in gandu-mi: „Hait, ce bine, ma cheama si pe mine cineva in sfarsit la un interviu pentru un job”.
‘Ce: „Uitati de ce v-am sunat… Aveti cumva o vecina, o cheama X.Y., o cunoasteti cumva?”
SA MORI TU!
Am zis ca nu o cunosc. Evident, o cunosc. Cum isi permite o banca la care nu am credite, datorii, sa faca Securitate cu mine, care nu ii sunt client, ca sa-mi deconspir vecinii, cu care, de altfel, nu am nicio treaba? Sa-i informeze cineva pe fututii de la Bancpost si de la alte pisaturi de banci securiste ca e treaba lor sa-si rezolve problemele cu datornicii si ca nu e problema mea ce fac vecinii mei sau vecinii altora.
Nu pricep cu ce drept mi-a folosit numarul de telefon, cu ce drept mi-a mentionat adresa unde locuiesc. De unde le are Bancpostul. Vorba unei prietene, suntem in plin Big Brother, chiar daca nu stim si nu ne dorim asta.

Update: Le-am bagat o reclamatie. Fac pariu ca or sa se pise pe ea. Daca vine vreun raspuns, va anunt.

16 comentarii

Din categoria Uncategorized

16 răspunsuri la „Bancile se drogheaza

  1. cu nici un drept, iti spun eu..

  2. cris

    doamne cat de disperati au ajuns, asa ceva nu am mai auzit, probabil ca e abia inceputul.

  3. Am auzit si eu de asta, mi-au povestit colegii. N-au dreptul sa faca mizerii de genul asta. Ar trebui reclamati undeva.

  4. daca ai retinut cum o cheama pe idioata…reclama-i…atata vreme cat nu esti girant n-au de ce sa te ia la intrebari..

  5. Ba astia sunt muisti? Incredibil! Da’ si tu ma Oana, trebuia sa continui discutia si sa o anunti ca inregistrezi convorbirea ca sa o folosesti intr-un proces ulterior. Chiar sunt curios ce ma-sa ar fi vrut aia sa te intrebe, daca si-a luat aia mobila noua, frigider? Trebuia sa-i ceri bani ca sa-i dai informatii. Ca daca aveai bani la ei iti bagau sute de comisioane. Incredibil

  6. Acu vaz ce spune lumea, ca trebuie reclamati. Sa-i fut, trebuie batuti nu reclamati

  7. @cronicaru – nu, voiau s-o trimita la usa sa-i traga de ureche ca nu-si platesc creditul. Serios.

  8. @Andrada – tu lucrezi la banca?

  9. Da… de unde. Nu, tocmai ce ziceam mai sus ca am multe cunostinte ,,abordate” de banca. Si ca ar trebui ca banca sa fie reclamata.

  10. bre, nu glumi. vezi sa nu fi facut vecinica fro chestie mai fistichie…sa apari pan’ frun act cumva, ca se vazura cazuri.
    faptul ca te-a luat la sigur (Shmenoletta vecina lu XY cu credit la sulabanc) suna leandra de tot.

    in alta ordine de idei , mi se pare de tot rahatu ca romtelecomu sa dea baza de date cu clientii la toti cacanarii de la banci/firme de covoare/etc.
    io am numarul „la secret” si sa vezi ce sunata mi-s. cu nume cu tot, ca sa nu egziste mister.

  11. inahinah,
    nu am nicio treaba cu vecina. am vazut-o de doua ori.

  12. :))))))))))
    macar a dat referinte bune!

  13. asta chiar nu am auzit-o,dar nu ma mai mira nimic..

  14. Tu vorbesti serios? 🙂 E rasu-plansu aici. Bine ca le-ai pus o reclamatie!

  15. cinderellabella,
    da, serios, din pacate. le-am facut reclamatia, dar s-au pisat, asa cum ma si asteptam

  16. Nauti's

    Dar cine garantează că era într-adevăr Monica de la bancpost ?

Lasă un răspuns

