Dati-mi o mitraliera si voi face o lume mai buna!

Zau!
Pe scurt, ieri am iesit din casa in formatie completa, sa ducem plodul in Cismigiu.
In fata scarii, un vecin si doua vecine taiau doua gaini. I-am luat finut la injuraturi si proteste, din doua motive.
1. Nu-mi place viata la tara. De niciun fel. De-asta am ales orasul, dar se vede ca nu e suficient. Urasc closetul din fundul curtii si puricii din perdele. Nu halesc iarba cosita pentru ca mi se umple pielea de bube si nasul de muci. Mi-e frica de cocosi, gansaci si vitei. Nici apa rece ca gheata nu e printre favoritele mele.
2. Nu suport sa tai nicio forma de viata in fata mea. Cu atat mai mult cu cat credeam ca stam la bloc, intr-un oras, unde poti sa cumperi gaina deja taiata de la Mega Image. Nu pricep de ce cacatii mei de vecini nu se muta dracului la tara, cu gainile si statul lor in fata blocului si obiceiurile lor.
Acum cativa ani, am gasit un cal (cheval, horse, caballo) pe aleea din fata blocului. Statea de-a curmezisul asa, blocand toata intrarea, si manca iarba lu’ domn’ administrator. Un cal! Pascand! Costeliv si alb, venit de pe Petricani.
Nu stiu care e urmatorul pas. Probabil o vaca urcata cu liftul si mulsa la etajul 5.
Trebuie sa ma mut in alta tara, cel mai sigur.

8 comentarii

Filed under Uncategorized

8 responses to “Dati-mi o mitraliera si voi face o lume mai buna!

  1. ambasadoarea

    Sa vii cu mitraliera si in cartierul meu sa-l cureti de vecini care au transformat gradinile din spatele blocului in cotinete si depozite de vechituri, care arunca pe geam prezervative folosite, servetele folosite, bucati de carnati si cam orice nu le mai trebuie, probabil.

  2. Sau la tara :)) La noi, la tara, cumparam gaina taiata si laptele de la magazin, closetul il avem in casa si apa fierbinte non stop, pureci nu avem deloc iar cai vedem din ce in ce mai rar. E adevarat ca vaci pe strada se mai intampla dar te obisnuiesti :)) Concluzia mea e ca fiecare poate avea viata pe care o doreste atata timp cat nu ii deranjeaza pe ceilalti cu ale lor – da, si eu imi uram vecinii care-si taiau gainile in fata blocului, de asta m-am mutat la tara :)).

  3. Cand iti iei mitraliera, te astept si pe la mine pe la bloc. Babele au construit la trei metri de usa blocului un soi de adapost pentru maidanezi, pe care ii si hranesc cu diverse laturi. Respectivii caini umbla in haita de ti-e frica sa treci pe langa ei si urla toata noaptea (noroc cu dopurile de urechi, desi, uneori, nici ele nu mai ajuta). Nu mai zic de usi de apartamente lasate deschise cand gateste careva, sa iasa mirosul de ceapa arsa pe hol (pe geam se pare ca nu are loc, mirosul anume), de tigari aruncate in lift sau de mirosul lasat de taranii care fumeaza in lift.

  4. :)))) Din astea nu am vazut, dar am asistat la nuntile la cort. E cam ca taiatul gainilor, numai ca dureaza mai mult.

    Ia legatura cu Lia😀 emigram cu totii

  5. toader

    eh, muta-te si tu intr-o urbe de provincie. la bucuresti ai mereu surprize din astea.

  6. Amba,
    vin cu drag, poate bem si un suc.
    Anda,
    vacile pe ulita nu ma deranjeaza. Pe bulevard da. Call me conservatoare, dar nu vad asta. Sunt multe chestii la tara care se potrivesc la tara. Inclusiv apa calda si civilizatia.
    Cristina,
    vin si la tine, dar stai ca intai m-a tocmit Ambasadoarea. Dar vin!
    Ever,
    nuntile…. ah, nuntile LOR. Si inmormantarile! Cateodata nu stii care-i care
    Mamituni,
    oridecare. ma adaptez usor.
    toader,
    ok. trimite-mi un cec pe adresa unde se taie gaini in fata blocului. multumesc

  7. ovitrif

    Da-mi banii pe care-i cheltuie o celebritate pe sutiene si bikinei de cristale swarovski si am sa rezolv probleme globale.

Lasă un răspuns

