Flash mob, nu mai pot

Stiu ca o sa mi se bage si o sa mi se scoata. Dar eu nu mai pot cu alaptatul in grup in public.
Mi se pare normal sa-ti alaptezi copilul oricand si oriunde ii e foame. Acasa, in parc, in magazin, la piata, la mare, la munte.
Sa faci din asta un gest demonstrativ si programat mi se pare total nenatural. Adica exact asa cum nu este alaptatul. Alaptam la ora 18, in parc, dupa arteziana. Asa, si daca unui copil nu ii e foame la ora 18.00, ce te faci? Il tii acolo cu forta, ca sa-ti iasa flash mobul? Daca vrea sa se joace, sa doarma sau sa manance altceva?
Mie mi se pare ca asa se foloseste coplilul ca unealta de protest si propaganda, chiar daca scopul initial este inofensiv spre bun si educativ.
Dar marsurile homosexualilor, la care se uita toata lumea cu gura cascata, le stiti? Stiti cata lume nu le suporta, nu pentru ca ar uri homosexualii, ci pentru ca sunt megasuperoverdemonstrative?
Mi se pare ca dintr-o chestie ok se poate ajunge foarte lejer la o chestie usor de detestat. Parerea mea, doar atat!

16 comentarii

Filed under Uncategorized

16 responses to “Flash mob, nu mai pot

  1. stati si scrieti, ca mancare fac barbatii. ma rog, in timp ce fac eu tocanita sau ceva, la ce ma gandesc: bastian schweinsteiger e un pustiulica de la bayern care zici ca joaca de o viata acolo si e si capitan, da’ nu m-am gandit niciodata ca numele lui cred ca inseamna ceva cu porc. probabil e un fel de lica samadau’. si inca ceva. m-am gandit sa o invat pe olga ca lui mos craciun tre’ sa ii zici bogdaproste cand iti da cadouri. sa zica asa la gradinita, sa ma pis pe mine de ras in sala.

  2. da, nici eu nu inteleg evenimentele de genul asta, alaptatul organizat, in grup, la ora fixa. Nu cred ca asa convingi lumea cat de bine e sa alaptezi si cat de natural. Dimpotriva.

    PS: ideea cu olga mi se pare foarte buna. Poate o aplicam si noi:d. De fapt cred ca as gasi o lista destul de lunga de replici pe care sa le spuna matza in diferite situatii, spre ingrozirea auditoriului.

  3. ambasadoarea

    Ba, eu n-as participa niciodata la asa ceva. Si nici nu cred ca e ceva de demonstrat pana la urma. E la mintea cocosului, pardon, a oricarei gaini ca laptele de mama e bun, alaptatul e bun… pt cine se fac aceste demonstratii, cui se atrage atentia? Plus ca ideea asta de „secta”, de „adunare” in scopul de a, imi repugna groaznic.

  4. Jimerino,
    multumesc ca-mi cutremuri si asa slaba credibilitate.
    Si da e adevarat, jimerino a gatit azi pentru copila. care a mancat aproape toata mancarea.
    Roxana,
    asta cred si eu, nu mi se pare cea mai buna abordare pentru promovare
    amba,
    sunt actiuni de sensibilizare a oamenilor sa fie mai toleranti cu femeile care alapteaza in public. ca sa zic asa, 2 femei care alapteaza in parc nu ma deranjeaza sub nicio forma. 15 femei care demonstreaza acest lucru in centrul orasului nu-mi transmit nici macar ideea de secta. mi se pare ceva exagerat si atat.

  5. n-o sa ti se bage, ca te-au parasit. definitiv. nici nu mai stiu ca existi
    altfel, eu sunt de acord. ma depaseste ostentatia, in orice domeniu ar fi ea

  6. maria,
    sa te auza al de sus care pazeste blogurile. parasi-m-ar, ca deja citesc neste chestiuni si parca sunt in serge brussolo.

  7. ambasadoarea

    Ba, ori n-am avut eu nici o legatura concreta cu domeniul asta, ori sunt nebuna, pt ca eu nu vad nici o intoleranta aici. O fi la voi, nene, la capitala :)) Eu n-am observat decat, eventual, o nepasare foarte draguta, ca sa zic asa, din partea oamenilor neparticipanti la alaptare.

  8. nu e, ma, in general, nicio intoleranta. m-am uitat la altceva la televizor, am avut lucruri mai bune de vizionat. cum ar fi meciul st. pauli-wolfsburg.

  9. bogdan

    aia cu bogdaproste suna dubios.

  10. Ok, eu nu am copii si deci nu stiu cum e treaba, dar nu-mi place sa vad o femeie cu sanul pe afara sau prin autobuz (megaexpozitiva) dandu-i sa haleasca copilului.

    Nu zic sa nu-i dai cand ii e foame, dar mai discret ca e mai curat si mai frumos.

    Un astfel de fb mi se pare way to much

  11. Evergreen,
    alaptatul mi se pare un act intim. intre mama si copil, nu intre mama, copil si multimea venita ca la urs sa asiste la un gest total ostentativ. nu, nu merge!

  12. amelia

    imi amintesc postul „atac de panica”. si atunci, ca si acum, generezi nemultumiri draga🙂
    sunt doua doamne in special, care nu mai pot respira corect de asta si se agita si precipita.
    deci nu poti sa ai o parere, nu ai cum sa gandesti altfel.
    sa le intrebi, pe cand o demonstratie in grup, in public, despre operatiunea numita „procreare”
    mda, stiu. probabil dau dovada de o mentalitate ce nu poate fi comentata. of of, mai mai…

  13. amelia,
    dar normal ca generez. asta am si vrut. doar ca doamnele respective nu se uita niciun strop ca eu nu combat alaptatul si nici nu am facut-o vreodata. eu sustin dreptul copilului de a nu fi utilizat in demonstratii de strada.
    in rest, observ ca ele sunt cele care isi permit sa judece femeile care au ales sa dea copiilor lapte din biberon.
    eu nu impart lumea in femei care alapteaza si cele care nu. ele se pare ca o fac. dar impart lumea in femei care-si scot copiii in strada la protest si femei care nu.

  14. amelia

    @shmeny,
    corect. trist este ca atitudinea acestora tinde catre „nu esti de acord cu ce spun eu, esti mai prost, mai jos”
    pacat, avand in vedere ca discutiile se poarta intre adulti, oameni maturi se presupune, abordarea ar putea fi alta. dar asta este doar parerea mea, nu judec pe nimeni
    @maria coman, asa este. si daca-mi amintesc, nici tu nu ai procedat „cum trebuie”, exprimandu-ti punctul de vedere cu ceva vreme in urma, tot cu una dintre doamne😀
    candva posturile cu pareri personale erau apreciate si comentate chiar intr-un mod misto, nu doar pricina de galceava. se spune ca maternitatea ar trebui sa ne faca mai buni, mai toleranti…
    sanatate si toate cele bune tuturor!

  15. Pingback: ANUNTURI ANGAJARI VIDEOCHAT

  16. Pingback: ANUNTURI ANGAJARI VIDEOCHAT

Lasă un răspuns

