Grinch-ul care mi-am furat Craciunul

De obicei, sarbatorile de iarna mi se par inoportune.
Anul asta si mai si.
Olga e prea mica sa stie de Mos Craciun – macar atat! Deja ma gandesc ca pentru ea va trebui sa inventez un personaj mai motat. La toti vine Mos Craciun, la ea o sa vina Copacelul Albastru cu colindul cu reciclarea.
Alte motive de sarbatorit nu prea am.
Mi-am manifestat dorinta de a ma intoarce la jobul MEU – angajatorul nu pare sa fie foarte interesat de interesul meu pentru el.
Trimit CV-uri si in alte parti, dar ele nici macar nu sunt vizualizate. De ce cacat mai pun firmele anunturi pe site-uri, daca tot nu se uita apoi la CV-uri? E vreun concurs sau ceva, cine posteaza mai multe oferte de munca-fantoma?
Asta in conditiile distractive in care guvernul se gandeste sa reduca perioada de concediu pentru ingrijirea plodului si s-ar putea sa raman brusc intr-o zi pe marginea rapei, fara concediu – adica fara bani de la stat si fara loc de munca.
Si ca mine sunt multe femei care nici nu s-au gandit ca in clipa in care vor fi facut un copil vor fi ramas, virtual, fara loc de munca.
Anul asta de Craciun vreau sa stau la mine acasa si sa ma uit la filme. Am un zid in fata ochilor si nu pot trece de el, nici macar cu imaginatia. Mi se pare ca nu mai apartin niciunui loc.

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “Grinch-ul care mi-am furat Craciunul

  1. Cris

    da nu stiu care e faza cu cv-urile. am inteles de la prieteni ca e ceva generalizat. esti norocos daca cineva iti citeste cv-ul. si totusi mai exista o speranta, sora mea tocmai s-a angajat la o companie multinationala, pe niste conditii ok, pe un salariu ok si nu e o functie de top. nici nu isi dorea.
    cat despre perioada maternitatii, am auzit pe ministrul muncii parca, ca pentru drepturile deja stabilite, aflate in plata nu se vor opera modificari, adica nu ne vor pune pe toate sa ne intoarcem intr-o zi la munca. nici nu ar fi logic, daca e sa ne gandim, nu ca ar fi ceva logic in tara asta. eu sper totusi ca macar atata creier si umanitate vor avea.

  2. Asa stiu si eu. Ca nu se aplica retroactiv, adica la mamicile aflate deja in concediu, ci la cele care vor intra.
    La partea cu cv-urile online stiu ca e trist…Am o prietena care cauta job si tipa de la firma de recrutare i-a zis sa nu se mai agite cu cv postat online ca e degeaba.
    Dar, din cate stiu, sefu tau e obligat sa te primeasca inapoi daca vrei sa te intorci si sa te tina pe post 6 luni. PArca asa era legea

  3. ayandari

    Vin eu sa va zic o veste foarte trista abia auzita la teveu: vor sa aplice pentru toate mamicile legea, IMEDIAT cum se promulga! Am impresia ca-s anormali astia toti de ne conduc!Ce dracu’ fac toate mamicile cu cei mici care abia au implinit 1 an?Si ce facem toate care nu avem unde sa ne reintoarcem la job?

  4. una peste asta, cine-o mai munci weekenduri si nopti in speranta ca va fi cineva daca nu recunoscator, macar corect, nu are decat s-o suga la nemurire. io pe fie-mea nu o s-o invat cu munca. mie nu mi-a adus decat alienare si nervi si cacat. samba si, trabajo no!

  5. Si eu am zidul. Si nu mai vad nici unde sunt, nici cand sunt. Vorba lui A. Paunescu, „In sus ce e, in jos nimic,/ In jos ce e, in sus nimic”. Prea tanara ca sa fiu cu unii, prea batrana ca sa fiu cu altii, prea nepregatita ca sa fac orice, prea bine pregatita ca sa fac nimic…

  6. Grinchule draga,
    anu’ asta poti sa sarbatoresti ce vrei tu, Olga o sa tina minte Craciunul abia de la anul.

    Mie imi place mult ideea ta cu cadoul mic de la Mos, cadoul mare de la parinti!

    Cat despre aplicarea imediata a legii, pentru toate situatiile – astia-s complet iresponsabili! E din acelasi film cu tampenia „1 bona la 7-8 copii”.
    Sper sa nu fie asa, sa nu se aplice prosteste. Ar fi sinistru.

  7. Buna ziua, detin mai multe siteuri de succes si as dori o colaborare cu dumneavoastra. Daca prezint vre-un interes as dori un email la adresa sitestiri arond gmail.com

  8. din aceasta cauza nici mie nu imi vine sa stau 2 ani acasa, desi tare rau ma mai trage ata. si ca sa nu intrerup cu totul legatura cu jobul am continuat sa scriu la o rubrica despre mame pe site (hotcity.ro). foarte multa lume am auzit ca a avut probleme la ‘reintegrare’😦
    in ce priveste craciunul si noi ne bucuram ca inca nu pricepe, radu are 6 luni, insa nu cred sa-i scape toate ghirlandele cu beculete urat colorate aruncate pe unde nu te astepti. si noi va trebui sa ii zicem cum am auzit o bunicuta: ‘sunt puse pentru ca asa e frumos’😀

  9. anul asta nu voi putea face pom de craciun din cauza de pisoi,deci vor lipsi toate cele dragi mie si cred ca voi face exact acelasi lucru ca si tine…filme,filme,filme!

Lasă un răspuns

