Early dementia

Am o problema. Sper ca nu medicala, dar cica poate deveni una.
Incurc personajele, mai ales cele de pe ecran. Cantaretii si actorii. Praf ii fac, ii inrudesc intre ei si nu mai reusesc de luni bune sa pun numele potrivit pe persoana potrivita.
Pentru mine, P. Diddy si Jay Z sunt una si aceeasi persoana.
Clint Eastwood – confundat for ever cu Jack Palance.
Freddie Prinze = Jamie Walters.
Si exemplele pot continua. Incurc mai ales masculii, femelele mai putin. In fiecare zi scot cate o perla, de cate ori mi se pare ca identific pe cineva la televizor am inceput sa zic cu frica deja, mi-e teama de sinapsele tembele din capul meu. Mai am sa-i confund pe Pacino cu De Niro si pe Bruce Willis cu Schwarzenegger si gata, am terminat-o cu creierul asta fucked up.
Mie asta nu mi se intampla inainte, eram foarte mandra de memoria mea.
Cica asta ar fi semn ca te duci inspre Alzheimer.

14 comentarii

Filed under Uncategorized

14 responses to “Early dementia

  1. A propos de memorie, din primii 6 de-i pomenesti, in afara de Clint Eastwood, habar n-am cine-s aia. Inutil sa ma-ntreb dac-oi fi stiut vreodata!
    Pe de Niro si Pacino ii incurca oricum dintotdeauna toata lumea.
    Pe Schwarzi, mai degraba cu Dolph Lundgren🙂

    Da’, ca idee, de dormit, matale cam cat de bine dormi? Nu de alta, da’ lipsa de somn bun e primul factor favorizant al uitucelii…

  2. asta e inca bine ce ti se intampla…la mine e mai grav..ii vad si nu stiu cum ii mai cheama…

  3. Mamituni,
    nu am dat decat 3 exemple, ca pe restul 200 nu le mai tin minte :)) Dar de dormit dorm 8 ore+ pe noapte, nu am niciun stres la capitolul asta.
    scorpio,
    ba e mai rau la mine. ce nu stii nu te poate afecta :))

  4. nin

    nu-i nici un pericol, stai cuminte! totul tine de stresul tau cu munca; ia gandeste-te ca te intorci la … nu o sa il mai cunosti cini pe jimmy :))

  5. pai mie oricum de cele mai multe ori imi spune victor.

  6. victoras uneori, dar rar

  7. Stai linistita ca nu mai atingem noi varsta aia :)).

  8. vreauultimulloc,
    care varsta?😀 ca poti sa faci alzheimer si fara sa ai 90 de ani

  9. bai oano, egzemplul tau nu e bun. nu e bun pentru mine. pt ca eu nici nu am auzit de astia de care vb tu. sau poate doar vag. alzheicumziceai?

  10. cronicaru’,
    eu fac asa cu toti. oricine-ar fi

  11. nin

    OMGGGGGG! victoras zici? =))

  12. oricum am reusit sa-l confuzez pe victoras in asa hal incat l-a incurcat pe ben stiller cu adam sandler hahahahaha

  13. e, pe dracu’ … sunt niste chestii neesentiale :)) zic asa pentru ca si eu patesc

  14. Ali

    cica primul semn de alzheimer e ca se rablageste mirosul. asa ca fa testul cu mirosit diverse chestii cu ochii inchisi:)
    … eu stabilesc intalniri si nu ma duc pt ca uit… asa ca se poate si mai rau…

Lasă un răspuns

