Primul Mos al Olgai

Replica serii de Ajun ii apartine gazdei noastre, Dragos: „Bai, dar tu ai facut-o pe fie-ta cu Dalai Lama de e asa de Zen?”
Asa se exprima Bila al nostru la adresa Olgai, a carei durere in cur la aparitia lui Mos Craciun nu poate fi descrisa in cuvinte. Celelalte trei fetite, Ana, Ada si Mara, erau in extaz, tipau, se buluceau una peste alta, au dansat, au spus poezii. Olga nici macar nu s-a uitat la el. A stat fireasca pe genunchii omului la poza, nu s-ar mai fi miscat de acolo, dar nu pentru ca ar fi fost fascinata, ci pentru ca omul avea un costum pufos si confortabil.
La brad s-a uitat un minut, in sensul ca a tras un clopotel si apoi s-a carat in baia gazdelor, unde a tras toate cremele, sampoanele si periile pe jos.
In rest, celalalte trei fetite au bagat-o intr-un cos de jucarii, unde Olga s-a jucat in armonie cu ea insasi cu ambalajele de la cadouri.
A mancat produse traditionale de Craciun, din toate cate putin, tare i-au mai placut.
Olga nu o sa tina minte primul ei Craciun cu Mosul. Dar eu o sa mi-l amintesc. Pentru simplul fapt ca eu sunt Grinch, iar ea mi-a cantat, un pic, in struna. Pentru ca e fiica mea.

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “Primul Mos al Olgai

  1. E mica…bine ca nu a urlat cand l-a vazut..sa ramana cu sechele copila..
    Lasa Grinchu..si zambeste si tu !E Craciun deci…Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

  2. scorpio,
    si tie toate cele bune. Craciun fericit!

  3. nin

    uhhhh! deci a fost bine🙂
    Sa tot fie!

  4. nin,
    daca fie-mea o tine tot asa cu durerea-n cur, o sa traiasca 160 de ani

  5. Ce minunatie de copil, sa tot faci vreo 10 asa… al meu a facut el singur cat 10, nu-mi imaginam ca in generatia lor mai exista copii atat de zen… Craciun fericit in continuare si La multi ani! va pupam cu drag, Diana si Vladimir

  6. smaranda a trecut pe langa bradul din mijlocul casei de 1 milion de ori, ca si cum n-ar exista nimic acolo

  7. Craciun fericit, Smenozelle.
    Sa fiti sanatosi si zen.

  8. știa că nu e Moșul adevărat. nu avea nici un sens să se agite.🙂

  9. :)) Pup la Olga, ce tare e!

  10. Anul trecut David (nepotelul prietenului meu) a sarit ca o ghiulea (cum sar pisicile in pungi daca stiti ce zic) sub brad sa scoata singurul lucru care il interesa – mingea. Dupa care – jeomanfishim maxim legat de brad si restul. Toata lumea incerca sa-i arate ca exista atatea jucarii frumoase acolo, la care el a replicat: ,,sa vina mosu sa le ia inapoi, ca mie nu imi trebuie”. Avea la vremea aia doi ani fara o luna😀.
    Anul asta a fost ceva mai entuziasmat (are 3 ani fara o luna).
    Imi pare rau sa te dezamagesc, dar aparent entuziasmul prostesc apare cu varsta😀. Poate a ta scapa, totusi😛.

Lasă un răspuns

