Ianuarie

Urasc inceputurile de an.
Luna ianuarie este o corvoada, cu tot cu Sf. Ioan (care la mine, traind oricum in afara oricarei atingeri religioase, este optional, dar recunosc ca-mi place sa primesc felicitari), cu tot cu frigul, cu tot cu iarna ma-sii-arunca-s-ar-pe-geam.

Ianuarie te face sa-ti faci planuri, iar mie nu-mi plac planurile. De Revelion chiar m-am distrat, a fost o noapte de-aia cu peripetii, in care fiecare zici ca a scapat din cusca si a facut toate tampeniile posibile. Poate o sa va povestesc alta data pe larg, ca a fost chiar hazliu. Doar ca trebuie sa cenzurez niste pasaje si acum nu am sita la mine.

In rest, Olga e racita de joi. Deci stam in casa.

Pentru mine, este intrarea in al treilea an cand nu ma urnesc. Deja simt cum picioarele mele iau forma si contondenta unei pietre. O sa ma mai misc eu cand o ploua cu popcorn. Sau poate la primavara. Hai cu primavara, ca nu mai e mult!

16 comentarii

Filed under Uncategorized

16 responses to “Ianuarie

  1. Cris

    HAI CU PRIMAVARA!!!!!! Si noi o asteptam, cu o Ancuta racita de vreo 2 sapt, care sat numai in casa, cu frig in oase, cu multe treburi, stres, etc. Sa iasa soarele in 2011 asta vrem!

  2. Sa stii ca oricat mi-ar placea mie iarna, parca mi-e dor de primavara. Sanatate Olgutei!

    :*

  3. Cris,
    hai ca vine, e pe drum. sanatate fetitei scumpe!
    Evergreena,
    vine primavara si mergem la targuri si bem bere la terase

  4. Eu deja ma gandesc la mare, la nisip, la foarte foarte cald:d.
    Recunosc ca si berea la terasa suna foarte bine
    Sanatate Olgai si Ancutei:). Sa scapati de raceala mai repede

  5. in sfarsit aud vesti de la tine.sanatate copilului si rabdare pana dau ghioceii…
    sa vezi cum e dimineata la 6 cand ma trezesc eu si cum e cand trag de fete sa se dea jos din pat.stiu sigur ca sunt blestemele maica-mii,pe care am chinuit-o ani lungi si grei.

  6. da, sanatate. problema mea e alta: care din toate blogeritele de voi stie cum se face un trackback d-ala mizerabil? careva?

  7. mie imi place ca e inceput de an. dar nu suport frigul – asa ca astept cu nerabdare sa se indrepte vremea.
    trackback se face din site admin, link insert in diversele cuvinte🙂 sper ca nu le incurc.

  8. bogdan

    l-ai lamurit.
    da’ tie la ce-ti trebuie trackback, ma ? si mizerabil pe deasupra.

  9. pup toate fetele.
    bogdan,
    ii trebe trecbec ca sa-i demonstreze lu mantzog ca a facut un bilet mai prost la pariuri ca ala

  10. hm, al dreaq ca nu ne-am prinsara ca Oana ii d-a lui Sfintu! Daca nu incepe cu I… Pai tardiv zicem La alea alea, si sa ai un an NOU, draga noastra sfinta!

  11. La multi ani!
    Si sanatate Olgai. E sezonul virusilor, nu prea ai ce face, decat plantoane nocturne. Trec si astea.

  12. alina, daca ziceai asa din prima, adica inainte sa intreb, as fi intrebat direct ce e ala link insert si cum se face. mai mult cum se face, ca e cam clar ce e. in ideea asta (de a oferi informatii necerute in speranta ca la un moment dat sa nimeresc fix cand omul are nevoie) , messi l-a luat.

  13. merci voua, 3fmi
    mamituni, noaptea doarme. mai mergem noi sa vedem cat de napadita e de muci.
    jim,
    l-a luat nemeritat anul asta.

  14. fir-ar sa fie de muci..
    sanatate Olgutei!

  15. Howdy, I believe people, should you arrive at Romania you do have a dark beer coming from us: ) Regards!

Lasă un răspuns

