Shine On, You Crazy Diamond!

Ce o sa scriu acum aici o sa sune a cliseu, dar imi asum riscul.
Dintre toate cadourile din lume pe care le-as putea primi, cel mai urgent mi l-as dori pe ala, cel mai bun prieten.
Nu, nu un caine.
Da, un diamant.
Ma uit acum pe fereastra, bate soarele in particulele minuscule de zapada care se scutura din copaci. Ma ametesc.
Nu vreau sa aiba semnificatie, nu vreau sa fie montat pe un inel. Cel mult atarnat pe un lant, sa-l tin langa piept.
La diamant ma fascineaza inutilitatea frumusetii. Imi plac la nebunie lucrurile inutile. Poate prea mult. Poate de-asta am o colectie intreaga de amintiri si reusite futile. Dar sunt ca diamantele pentru mine. Pretioase, desi nu moare nimeni daca le arunci la closet.
Vreau un diamant prin care sa privesc ca printr-un pahar cu vodca Finlandia si prin care sa vad mai frumos.

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Shine On, You Crazy Diamond!

  1. Da, da, complet de acord. Diamante sa fie! Fara numar!

    Ma consider norocoasa, am doua. Unul in forma de inima si unul taiat in dreptunghi. Si acum sufar enorm ca am degetele umflate si nu le pot purta….

  2. Bogdana,
    lasa ca degetele se fac subtiri la loc in no time! saluta gasca vesela!

  3. Pingback: Articole interesante pe bloguri | Dojo Blog

  4. CCV

    fixul asta l-am avut si eu candva (mai precis cand eram in jurul lui 30). Hai ca n-am bani de ziua mea (in ianuarie). Hai ca il „cuplez” cu Valentine’s Day. N-am gasit nimic. Sau de 1 martie. Poate 8 martie. De Pasti, macar? Si a venit vara… Eram deja isterica, adica se termina anul lui 30, si daca tot am schimbat prefixul nici macar un diamant nu am, ca o doamna respectabila ce as putea fi?!
    Acum am 3 „cioburi” pe 3 inele diferite. Nu te gandi, sunt micute (unul de 0.12 ct, unul de 0.34 ct taietura old mine cut si unul de 0.35 ct). O vreme ma potolisem. Acum (ca ma grabesc spre 35) parca-parca mi-ar placea un inel cu … 3 prieteni. Unul mai mare „pi şientru şi douî pi marjini”…

Lasă un răspuns

